Nee ik mag bomenknuffelen niet adviserenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Kan je d'r nog steeds wel even snel een prikje gevenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Allemaal boekjes makenquote:
Echt he. Hij kan net zelf z'n billen afvegenquote:
Ik word niet ouder, ik level up.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik word niet ouder, ik level up.
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Oh nou begin me er niet overquote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Wellus. Get more experienced.quote:
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Dik boek dan.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
Maar ook ouderquote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellus. Get more experienced.
Waar ga ik een boekje van maken?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
quote:
Handig als je je bips moet wassen.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |