Daar is nie veel meer van over.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Ja moet volgende keer specifieker zijn denk ikquote:Op zondag 31 mei 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, lekker om 3 uur al licht.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
zoiets hadden we hier in de stad ook..quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Ik dacht ook meer om van je eigen huis een pakketpunt te makenquote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Is het George?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |