Ja, lekker om 3 uur al licht.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
zoiets hadden we hier in de stad ook..quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Ik dacht ook meer om van je eigen huis een pakketpunt te makenquote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Is het George?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |