Je verwacht het niet van AI.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zien
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nattekat zoekt naakteslak Het lijkt te veel op elkaar denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.
Nog niet. Ik heb bijna mijn doel gehaaldquote:
Dat ja. Laat het hem maar lekker zelf uitzoekenquote:
Trustenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Tijd voor bed.
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.
Lekker om 19 uur al donker.
Niks logisch an.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeldquote:
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeld
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberenquote:
quote:Auto verwoest bij ongeval in Breda: voertuig belandt in hekwerk, bestuurder naar ziekenhuis
Een automobilist is zondagavond gewond geraakt bij een crash met zijn auto op de Charles Petitweg in het noorden van Breda. De auto botste tegen een boom en belandde in een hekwerk.
https://www.bndestem.nl/1(...)ziekenhuis~af98d556/
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijdquote:Op zondag 31 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.
Kan je verklappen dat het mij aan m'n reet kan roesten hoe laat de zon het hoogst aan de hemel staat. Wat me wel aan m'n reet kan roesten is dat ik niet om 6:00 al uit m'n bed gebrand wordt door de zon en de lange avonden
Permanente zomertijd dan welquote:Op zondag 31 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijd
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Lees de tekst nog eensquote:Op zondag 31 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |