Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.
Gammaquote:
Gamma?quote:
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschattenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat je jezelf overschat als je denkt dat het je niet kan gebeuren.
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschatten
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer aan de arbeid.
Qua lessen beperkt, maar wat belletjes plegen met ouders, en contact opnemen met de tweede corrector van mijn examens.
Nog 6 weken, valt tegen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?quote:
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Ja heb ook het idee dat die examens elk jaar vroeger zijn waardoor dat misschien zo lijktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.
We hebben nog een toetsweek, een projectweek. En verder niet veel meer te doen.
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Tis best goed voor je zelfvertrouwen om op eens wat te kiezen te hebben in de dating apps
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Voor de grap eens gekeken naar de tijden van de triathlon van vorig jaar. Ik kan heel rustig uitzwemmen en het merendeel nog gewoon verslaan op het zwemstuk
Om vervolgens bij het hardlopen aan alle kanten voorbijgelopen te worden, maar details.
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uitquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, mijn wasmachine centrifugeert weerZeker een vergissing vorige week
Ja, wat dat betreft heb ik echt een gigantisch voordeel. De snelste tijd bij het zwemmen bij de lokale triathlon kan ik waarschijnlijk wel bij in de buurt komen. Ding is dat ik dan helemaal naar de gedver ben, niet echt ideaal als er nog 40km gefietst moet worden direct ernaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaaldquote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uit
Ja dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachinequote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |