abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 16:02:22 #1
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929787


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:02:43 #2
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929792
|:)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:02:57 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929799
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
|:)
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:05:16 #4
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929836
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:06:37 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929859
quote:
Trekking 30 mei

Je totaalprijs
¤ 0 , 00¤ 0,-
Nu geen prijs gewonnen

Geen prijs, volgende keer meer geluk?
-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:08:35 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929885
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
Waar zie je dat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929887
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Lila dan :P
Het is zilvergrijs
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:08:50 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929889
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
Waar zie je dat?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
Elke keer? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
Same -O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:09:25 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929895
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:27 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929896
Code geel voor GLD en OV. Nou welke van de twee het ook is, Deventer hangt in de prijzen :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:47 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929900
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals

Op de desktopversie zowel onder als boven het scherm te zien. Mobiel niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:10:15 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929901
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Same -O-
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
ook
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929911
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor GLD en OV. Nou welke van de twee het ook is, Deventer hangt in de prijzen :D
Fles, heb je slang al gezien? *G* *O*
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:11:27 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929916
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals

Op de desktopversie zowel onder als boven het scherm te zien. Mobiel niet
107 :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929917
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
Echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:13:03 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929927
quote:
Man (41) uit Roosendaal belt 160 keer 112-centrale, agenten zetten hem vast
Een 41-jarige man uit Roosendaal is zaterdag aangehouden nadat hij 160 keer de 112-centrale had gebeld. Hij is overgebracht naar het cellencomplex in Breda en er is een zorgmelding gedaan. Zijn telefoon is in beslag genomen.

De agenten kregen een melding binnen over de man, die de centrale meerdere keren had gebeld om vervolgens de centralist uit te schelden.

https://www.bndestem.nl/1(...)n-hem-vast~a6281801/
Dan heb je toch ook echt niks beters te doen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:13:34 #18
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929929
Ojee paniek bij dts :o
It's weird being the same age as old people
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:14:37 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
geen kleine prijsjes
https://staatsloterij.ned(...)ubileumtrekking-2026
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:14:50 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929936
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
ojee. lekker daar laten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:15:15 #21
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929941
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
Gras is groen toch?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:16:04 #22
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929944
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929948
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:16:33 #24
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929950
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:00 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929952
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Fles, heb je slang al gezien? *G* *O*
[..]

Nog niet :o Issie klaar?? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:06 #26
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929954
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
ojee. lekker daar laten
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
Dat sowieso
It's weird being the same age as old people
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:41 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929958
Een flink zomers buitje wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:17:47 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929959
quote:
86s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Het is daar wel allemaal goed geregeld he
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:56 #29
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929963
Oh ik quote de verkeerde post :D
It's weird being the same age as old people
pi_220929967
quote:
86s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:18:31 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929969
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Flory- het volgende:
Oh ik quote de verkeerde post :D
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gras is groen toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:18:34 #32
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929970
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Flory- het volgende:
Oh ik quote de verkeerde post :D
Ik snap wat je wilde quoten ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929971
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nog niet :o Issie klaar?? :o
Jaaa *G*

Eind vorige topic ergens staan foto's
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:18:49 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929972
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Een flink zomers buitje wel :)
Ik heb juist net toch de gordijnen dicht gedaan omdat het net niet zonnetje toch redelijk verwarmt :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929973
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Of een leven moeten zoeken ineens.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:19:21 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929975
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jaaa *G*

Eind vorige topic ergens staan foto's
Post ze gewoon nog een keer :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:19:32 #37
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929976
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Die ja :D
It's weird being the same age as old people
  roze zondag 31 mei 2026 @ 16:19:40 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220929980
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Brr
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:19:53 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929981
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Post ze gewoon nog een keer :Y
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:19:58 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929982
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Of een leven moeten zoeken ineens.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929983
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
pi_220929985
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Post ze gewoon nog een keer :Y
Goed ID




"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220929989
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.

Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:21:12 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929990
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Ja uiteindelijk barst de bom altijd een keer bij zulke mensen en dan komt alle shit op straat te liggen en zijn vooral de mensen die ze heeft bedonderd het slachtoffer er van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:22:17 #45
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929994
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929995
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220929997
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.

Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
Ik heb dat telefoontje ook gehad toen ik in de rechtbank was
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:24:04 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930000
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:24:56 #49
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930005
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Goed ID

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij is PRACHTIG _O_ *O*

KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220930007
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten :+
Oh is dat het
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220930008
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Goed ID

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220930024
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hij is PRACHTIG _O_ *O*

KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant? :P
*G* *O* *G*


Nee nog niet

Eerst maar cadeau geven morgen :+

En ben nu het boekje erbij aan het maken

:7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:49:00 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930116
Ik ben van mening dat @essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:49:49 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930125
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Hijs de brug!!!!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:50:55 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220930139
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:51:31 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930143
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:52:13 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:52:27 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930148
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur |:)
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:55:59 #59
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930168
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
van der hele leven?

straks moet ze 30000 keer rond
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:56:48 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930171


Perenijsje weer verdiend :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:02:29 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Perenijsje weer verdiend :9
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:04:34 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930234
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Perenijsje weer verdiend :9
Ik had je een beker water als troostprijs gegeven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:04:59 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930235
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:05:40 #64
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930238
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
ik twijfel aan alle verbandde kcal tenzij het is gedaan met een zuurstofmeter
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:06:07 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930243
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:06:31 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930247
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
Crappy tech.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:06:41 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930248
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:09:27 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930257
quote:
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:10:53 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930261
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Balans is belangrijk toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:12:06 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930268
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Wandelen is geen fietsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:15:01 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930282
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wandelen is geen fietsen.
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:17:10 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930288
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:17:39 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930291
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus :9
Ik heb misschien ook wel een stokbroodje met carrero op na het lopen :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:18:38 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930299
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:19:35 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930303
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 17:20:15 #76
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930307
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
naai em terug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:21:07 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930313
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
naai em terug
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:21:27 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930316
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
:Y

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:21:36 #79
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930317
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee -O-
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:25:22 #80
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930329
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y

[ afbeelding ]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:26:11 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930331
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
Niet meer updaten heb ik ook mezelf mee, verdrinken is lastig denk ik, waterdicht en alles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220930339
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220930341
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
Uiteraard
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:29:02 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930345
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:30:26 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930349
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:30:34 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930351
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:31:15 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930354
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Omdat dit ook 20 jaar geleden is :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:31:58 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930358
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omdat dit ook 20 jaar geleden is :Y
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:33:42 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930364
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond :o
Eerste grote autosportevenement dat ik ooit bezocht heb. In wat uiteindelijk het laatste jaar bleek te zijn.

In augustus ga ik voor het eerst sinds die race weer een race meemaken in Zandvoort. Daartussenin komt nog 4x België en een keer Oostenrijk, dus werd ook wel weer hoog tijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:45 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930376


Mijn jaarlijkse verjaardagsmuntje was een dag te vroeg deze keer *O* Is niet erg natuurlijk. In Enkhuizen nota bene _O_ Goed voor de spreiding, hadden we nog niet. Staat weer mooi op de kaart *O*

Achter een bankje aan de haven :s)

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:39:08 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930387
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen

Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden :N

Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220930408
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:39 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen

Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden :N

Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:44:01 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930410
Like ontvangen van Goois meisje.

Mijn eerste reactie is 'verdacht' _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:45:49 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930419
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Ja als je net de dagen ervoor niet de juiste rust hebt gehad of net wat verkeerds hebt gegeten dan kun je al een flinke klap krijgen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 17:45:56 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930420
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Nou ja je kunt je voorstellen dat er een verschil is tussen "Hmm, niet ideel vandaag, kan lastig worden" en "Holy Mother of God wat een kutidee". Toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:46:36 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930423
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van Goois meisje.

Mijn eerste reactie is 'verdacht' _O-
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:49:06 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930445
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:50:36 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930457
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Denk dat 'verdacht' oprecht nog wel eens een hoger succespercentage kan hebben dan 'hoi'.

Maar ik heb al twee matches op dit moment, ze mag achteraan aansluiten :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:51:09 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930462
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:52:50 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930466
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
Nee dat zeg ik.

Kan in theorie wel prima, maar dan moet je niet voor een persoonlijk record gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')