Wauwquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ID
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is PRACHTIG![]()
![]()
KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuurquote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur
van der hele leven?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?quote:
Ik had je een beker water als troostprijs gegeven.quote:
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
ik twijfel aan alle verbandde kcal tenzij het is gedaan met een zuurstofmeterquote:Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?
Ja nog steedsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?
Crappy tech.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavondquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsen
Balans is belangrijk toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Wandelen is geen fietsen.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die sitequote:
Nou, lekker volgooien na de stapjes dusquote:Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Ik heb misschien ook wel een stokbroodje met carrero op na het lopenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |