quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
Het is daar wel allemaal goed geregeld hequote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
quote:
quote:
Jaaaquote:
Ik heb juist net toch de gordijnen dicht gedaan omdat het net niet zonnetje toch redelijk verwarmtquote:
Post ze gewoon nog een keerquote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Eind vorige topic ergens staan foto's
+1quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een leven moeten zoeken ineens.
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over isquote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Ja uiteindelijk barst de bom altijd een keer bij zulke mensen en dan komt alle shit op straat te liggen en zijn vooral de mensen die ze heeft bedonderd het slachtoffer er vanquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatiequote:Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
Ik heb dat telefoontje ook gehad toen ik in de rechtbank wasquote:Op zondag 31 mei 2026 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.
Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichtenquote:Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
Hij is PRACHTIGquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ID
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh is dat hetquote:Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |