naai em terugquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf meequote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee
Niet meer updaten heb ik ook mezelf mee, verdrinken is lastig denk ik, waterdicht en allesquote:Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
Uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
[ afbeelding ]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?quote:
Omdat dit ook 20 jaar geleden isquote:Op zondag 31 mei 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestondquote:
Eerste grote autosportevenement dat ik ooit bezocht heb. In wat uiteindelijk het laatste jaar bleek te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:39 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen
Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden
Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
Ja als je net de dagen ervoor niet de juiste rust hebt gehad of net wat verkeerds hebt gegeten dan kun je al een flinke klap krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.
Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Nou ja je kunt je voorstellen dat er een verschil is tussen "Hmm, niet ideel vandaag, kan lastig worden" en "Holy Mother of God wat een kutidee". Toch?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'quote:Op zondag 31 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van Goois meisje.
Mijn eerste reactie is 'verdacht'
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat 'verdacht' oprecht nog wel eens een hoger succespercentage kan hebben dan 'hoi'.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste planquote:Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Nee dat zeg ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |