Ik was al voorbereid. Ik zei al tegen mijn collegae hier (ja ik ben al terug) dat het luchtalarm zou komenquote:
We is niet altijd inclusief jij.quote:
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?quote:
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
We is niet altijd inclusief jij.
wij doen veel meer dingen zonder jou
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
Knap omdat er een gesprek was waar ik niet bij aanwezig was.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
mja dit was meer bedoeld om mij wat te doen te geven dan er van te kunnen leven. als ik niet word uitgezet zal ik hier wel blijven ja anders vietnam of indonesie. In nederland heb ik ook geen huis nu dus dat zou ook een dure grap worden plus k wil ook niet terugquote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal morgen wel even een boel Flesboekjes op een hoop gooien voor een fotootjeVast leuk
Bijna. Eerst nog naar huis fietsen. Gelukkig is dat maar 5 minutenquote:
Is op.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde
Gewoon leuk beestje tochquote:Op maandag 1 juni 2026 12:39 schreef Recce het volgende:
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:
Bekijk deze YouTube-video
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
'nummer: tuin'quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen
Dat maakt nu niets meer uit!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |