Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nog steeds stress en bang maar goed
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging.
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrikquote:Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
Oh zo, ja dat snap ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
Tyfusquote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
ja ik mag niet want voorwaardelijk.quote:
terwijl we het er nog over hebben gehad.quote:
Was ik onderdeel van dat gesprek?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.
knap
Ja, maar dat is achteraf.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
Ik was aan het bellen dus dat alarm in mn oor was ff schrikkenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.
knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |