abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:44:59 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934734
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:45:01 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934735
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
ah @:Nizno is ook wakker.
Heb je d'r wakker gemaakt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:45:27 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934740
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:
gefeliciteerd :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:46:57 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je d'r wakker gemaakt?
Nee, ze begon een post te liken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:47:59 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934758
@IJsdraakje @ESF1Gamer @Bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Your beauty never ever scared me.
pi_220934760
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Ah mooi, kort dagje naar huis!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:26 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, ze begon een post te liken.
jij blij dat het met 1 k is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:39 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934764
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
das lang geleden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:49:05 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934767
@essnhills jij bent niet jarig vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:16 #110
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Dan zie ik het vrijdagavond pas. Ik moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis. Daarna ga ik shoppen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 10:49:45 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934772
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:59 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934773
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:50:04 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934774
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Oh nooit geweten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934775
en de moffen weer
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:01 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934776
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Over 2 jaar wordt het elke dag getest vanwege dat ze sirenes niet gaan vervangen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:17 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
en de moffen weer
Het is nu de russen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:52:48 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934784
Hahaha _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:53:38 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934786
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh nooit geweten.
Ik ook niet. Hoorde het toevallig vandaag op de radio.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:54:05 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934788
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
69, nice. *)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934792
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Noice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:54:56 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934793
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
en de maand er voor Pasen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:55:43 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934797
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
en de maand er voor Pasen
Ook dat nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:56:09 #123
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt. ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:56:19 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934803
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook dat nog.
maar dan niet meer met Sylvia Millecam
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:56:49 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
The Offspring *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:57:21 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt. ;(
Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:57:50 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934816
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:58:48 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934821
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken. :D
Clarkson's Farm *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:59:21 #129
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934826
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.
Alleen in Drachten een Dirk, dat is beetje ver weg. In mijn woonplaats hebben we sowieso veel supermarkten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 10:59:28 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934827
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:59:48 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934830
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Clarkson's Farm *O*
Ja zin in. _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:00:03 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934834
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Ga je verlengen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 11:00:09 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934835
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:00:39 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934838
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Adblocker *O*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:00:52 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934841
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:00:57 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934842
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ga je verlengen?
Ik wil niet, maar
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:01:35 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934847
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Dat schijnt tegen te vallen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:06:18 #138
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934867
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat schijnt tegen te vallen.
Alle klein beetjes helpen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:06:19 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220934868
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Dat zou wel heel cool zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:07:01 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934872
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alle klein beetjes helpen.
Met duizenden euro's schuld doen die kleine beetjes ook weinig meer.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:07:56 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934876
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat zou wel heel cool zijn
Ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:56 #142
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934877
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Mooi moment om te stoppen met FOK!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:08:25 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934879
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mooi moment om te stoppen met FOK!
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:08:35 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934881
En Monitor.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:08:47 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934882
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alle klein beetjes helpen.
Zei de muis, en plaste in de Rijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:09:06 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934884
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Stig is al anoniem dus dat scheelt :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:09:47 #147
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934890
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Iedereen op anoniem!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:10:18 #148
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934892
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stig is al anoniem dus dat scheelt :+
Wat doe je hier nog :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:10:21 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934893
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mooi moment om te stoppen met FOK!
:o

Wil je mij weg hebben?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:11:09 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934898
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
Blijkbaar.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:11:43 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934911
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat doe je hier nog :{w
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Blijkbaar.
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934934
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Heeft die ook opgegeven?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:19:02 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934935
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:18 schreef rival het volgende:

[..]
Heeft die ook opgegeven?
Ja
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:19:27 #154
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934940
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Was er weer gedoe? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:19:54 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934945
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was er weer gedoe? :?
Heh op FOK!? Nooit toch.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934948
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja
Drama? Verder?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:21:00 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934951
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934956
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Daarvoor zitten we hier toch. Voor alle roddels en achterklap.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:22:18 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934957
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Heh op FOK!? Nooit toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:24:47 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934967
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:22 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor zitten we hier toch. Voor alle roddels en achterklap.
Kan je hem beter zelf vragen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:26:03 #161
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934972
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:26:36 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934974
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Ja, dat weet ik ook niet. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934988
Schulden? Anoniem? Wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:30:21 #164
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934990
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:30:31 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934991
quote:
89s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Barbusse het volgende:
Schulden? Anoniem? Wat? [ afbeelding ]
Paniek paniek
Your beauty never ever scared me.
pi_220934998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Paniek paniek
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:32:13 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934999
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt? :P
Nee, terug naar zolder :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:32:45 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935003
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:34:52 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935009
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik ook niet. :o
nee, dan zou ik het magic topic weer omhoog moeten schoppen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
:{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:35:05 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
DeInpakker :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:38:11 #171
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935025
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, terug naar zolder :(
Blauw figuur doing blauw *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:39:29 #172
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935030
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:40:52 #173
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935036
:W
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:41:01 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935037
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Blauw figuur doing blauw *O*
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:16 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
:W
Huis al verkocht? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:41:30 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935042
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:

[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:30 #177
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935043
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
:W
Spannend-leef-mevrouw :W Wat zijn de laatste updates?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:51 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
ik.dompel.en.verzuip wordt het :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:31 #179
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935049
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Huis al verkocht? :D
nee. dat gaat niet makkelijk worden en dan nog steeds verlies ik erg veel geld
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:51 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935050
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:

[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:51 #181
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Spannend-leef-mevrouw :W Wat zijn de laatste updates?
mja nog steeds stress en bang maar goed
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:20 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee. dat gaat niet makkelijk worden en dan nog steeds verlies ik erg veel geld
De staat aanklagen voor het verlies. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:29 #183
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935054
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:59 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935056
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
Euro of Baht?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:59 #185
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935057
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De staat aanklagen voor het verlies. :Y
ik ben juist veroordeeld voor deze aankoop :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 11:44:06 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935059
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
dat is een dure leerschool
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:19 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935061
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Euro of Baht?
euro
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:30 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935062
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
Een ton in euro's? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:36 #189
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935064
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Een ton in euro's? :o
ja
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:39 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
euro
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:48 #191
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935066
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:52 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
euro
Duur geintje. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:45:04 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935069
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Die dan aanklagen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:45:23 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935071
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Meana
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220935075
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Vrouwen :N
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:14 #196
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935077
als ik naar 3 miljoen zak verlies ik 66 duizend euro en dan nog belasting
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:27 #197
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935078
mja vind het echt erg
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:46:44 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935080
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mja vind het echt erg
Begrijpelijk ;(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:49 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935081
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja
Pffffff.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:57 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mja vind het echt erg
Ja terecht.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')