Heb je d'r wakker gemaakt?quote:
gefeliciteerdquote:
Nee, ze begon een post te liken.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je d'r wakker gemaakt?
Ah mooi, kort dagje naar huis!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
jij blij dat het met 1 k isquote:
das lang geledenquote:Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Dan zie ik het vrijdagavond pas. Ik moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis. Daarna ga ik shoppen.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is.
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.quote:
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.quote:
Oh nooit geweten.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Over 2 jaar wordt het elke dag getest vanwege dat ze sirenes niet gaan vervangen.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Het is nu de russen.quote:
Ik ook niet. Hoorde het toevallig vandaag op de radio.quote:
en de maand er voor Pasenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
Ook dat nog.quote:
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt.quote:
maar dan niet meer met Sylvia Millecamquote:
The Offspringquote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is.
Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt.
Clarkson's Farmquote:Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken.
Alleen in Drachten een Dirk, dat is beetje ver weg. In mijn woonplaats hebben we sowieso veel supermarkten.quote:
Ga je verlengen?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af.
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan komt Danny ook weer een maand door.quote:
Dat schijnt tegen te vallen.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Alle klein beetjes helpen.quote:
Dat zou wel heel cool zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
Met duizenden euro's schuld doen die kleine beetjes ook weinig meer.quote:
Mooi moment om te stoppen met FOK!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zei de muis, en plaste in de Rijn.quote:
Stig is al anoniem dus dat scheeltquote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Iedereen op anoniem!quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat doe je hier nogquote:Op maandag 1 juni 2026 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is al anoniem dus dat scheelt
quote:
quote:
quote:
Heeft die ook opgegeven?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Was er weer gedoe?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kan je hem beter zelf vragen.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor zitten we hier toch. Voor alle roddels en achterklap.
nee, met wie moet ik dan over magic praten?quote:
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt?quote:
quote:
Nee, terug naar zolderquote:Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt?
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
nee, dan zou ik het magic topic weer omhoog moeten schoppen.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
DeInpakkerquote:Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snelquote:Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Spannend-leef-mevrouwquote:
ik.dompel.en.verzuip wordt hetquote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel
Ik dacht dat dit over wrapster ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
mja nog steeds stress en bang maar goedquote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spannend-leef-mevrouwWat zijn de laatste updates?
De staat aanklagen voor het verlies.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. dat gaat niet makkelijk worden en dan nog steeds verlies ik erg veel geld
ik ben juist veroordeeld voor deze aankoopquote:Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De staat aanklagen voor het verlies.
dat is een dure leerschoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |