abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
pi_220934042
waze heeft soms wel nog een beetje moeite met omleidingen. soms kiest die dan toch wegen die net wat klein zijn voor echt doorgaand verkeer. maar ik volg maar gewoon
  maandag 1 juni 2026 @ 09:02:23 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Utrecht ftw! *O*
For great justice!
pi_220934049
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:03:34 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef rival het volgende:

[..]
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
Ik heb geen goede ervaring met sluiproutes van Waze, dus ik ben vaak een beetje wantrouwend :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:04:18 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Genieten. O+
For great justice!
pi_220934073
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Q. het volgende:

[..]
Genieten. O+
Gistermiddag was het 28 graden. Toen ik de caviakooi stond uit te soppen, en daarna stofzuigen. Kon meteen weer onder de douche daarna.
Tap tap tap
pi_220934079
Cavia's hadden ook bijna een warmtestuip.

Ik had ze even laten loslopen in de keuken terwijl ik bezig was. Zeiltje eronder tegen de zeik. Gaat die rooie net met z'n reet over de rand van het zeiltje zitten zeiken :'( Dus dat moest ook gedweild worden. Met mijn zweet.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:06:39 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934082
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:07:46 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934088
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Even oefenen alvast:

DE RUSSEN KOMEN!
For great justice!
pi_220934090
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:08:33 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934093
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934097
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Utrecht ftw! *O*
was wel bloedheet
pi_220934098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Trui aan en met dekentje en warme choco op de bank dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y
*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934104
Nog steeds geen Flash-topic.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:23 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
was wel bloedheet
Utrecht is gewoon hot. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934106
Sorry @essnhills !
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:39 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen Flash-topic.
Flash hoeft van mij niet te flashen hoor.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:19 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934177
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
wil je niet gementioned worden @essnhills ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:22:33 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934187
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:28:28 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Zo erg? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
je voelt dat er nog een 3e op de loer ligt?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:32:20 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934224
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934230
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
wat werkt er niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')