abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
pi_220934042
waze heeft soms wel nog een beetje moeite met omleidingen. soms kiest die dan toch wegen die net wat klein zijn voor echt doorgaand verkeer. maar ik volg maar gewoon
  maandag 1 juni 2026 @ 09:02:23 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Utrecht ftw! *O*
For great justice!
pi_220934049
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:03:34 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef rival het volgende:

[..]
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
Ik heb geen goede ervaring met sluiproutes van Waze, dus ik ben vaak een beetje wantrouwend :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:04:18 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Genieten. O+
For great justice!
pi_220934073
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Q. het volgende:

[..]
Genieten. O+
Gistermiddag was het 28 graden. Toen ik de caviakooi stond uit te soppen, en daarna stofzuigen. Kon meteen weer onder de douche daarna.
Tap tap tap
pi_220934079
Cavia's hadden ook bijna een warmtestuip.

Ik had ze even laten loslopen in de keuken terwijl ik bezig was. Zeiltje eronder tegen de zeik. Gaat die rooie net met z'n reet over de rand van het zeiltje zitten zeiken :'( Dus dat moest ook gedweild worden. Met mijn zweet.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:06:39 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934082
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:07:46 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934088
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Even oefenen alvast:

DE RUSSEN KOMEN!
For great justice!
pi_220934090
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:08:33 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934093
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934097
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Utrecht ftw! *O*
was wel bloedheet
pi_220934098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Trui aan en met dekentje en warme choco op de bank dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y
*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934104
Nog steeds geen Flash-topic.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:23 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
was wel bloedheet
Utrecht is gewoon hot. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934106
Sorry @essnhills !
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:39 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen Flash-topic.
Flash hoeft van mij niet te flashen hoor.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:19 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934177
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
wil je niet gementioned worden @essnhills ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:22:33 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934187
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:28:28 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Zo erg? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
je voelt dat er nog een 3e op de loer ligt?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:32:20 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934224
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934230
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
wat werkt er niet?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:34:25 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934236
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:35:00 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o Echt? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 09:35:28 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934258
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o Echt? ;(
Jep, vond dat niet kunnen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:15 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934384
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:44:22 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934416
Your beauty never ever scared me.
pi_220934439
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Heb je een boze brief geschreven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:48:21 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934445
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb je een boze brief geschreven?
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:54:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934468
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
Is mij ook overkomen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934472
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:05:26 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934514
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Feli Lord *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:13 #86
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934519
quote:
klopt. dat doet het niet
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220934542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o

Schandalig :o

Alsnog gefeliciteerd *G* *O* *G*

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934544
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Ja
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:10:23 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934547
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:

[..]
klopt. dat doet het niet
Joh
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:12:34 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934555
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:14:27 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934567
Zondag voor de 2de keer dit jaar (en mijn leven) naar een Pokemonkaarten beurs. :D Oke ze hebben ook wel wat andere dingen maar grootste gedeelte is toch wel Pokemon.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:24:11 #92
45833 crew  Fogel
pi_220934621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Fogel vindt hier ook wat van
It's-a me, Mario!
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220934649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:{
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:32:57 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Niet verwacht van jou ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934698
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:40:43 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934700
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
De caafs?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934707
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet verwacht van jou ;(
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:43:16 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De caafs?
Zijn die aan het ontbinden? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:43:47 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934722
quote:
80s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Als je vol drank zit? :@
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zijn die aan het ontbinden? :o
#durftevragen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:44:31 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934728
ah @Nizno is ook wakker.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')