abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:07:35 #1
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933477


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 08:08:23 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220933481
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Russell?
Nee, die kent de clou nie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 08:09:01 #3
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220933484
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:09:01 #4
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933485
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, die kent de clou nie
Die kent meer clou niet. :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:09:32 #5
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933493
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
TT verzinnen stress :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220933501
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
details. details
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 08:10:40 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220933503
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, die kent de clou nie
Flauw :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:11:39 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933515
Ik heb hulp nodig

Wat is er gebeurd op de A4 parallelbaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:12:21 #9
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb hulp nodig

Wat is er gebeurd op de A4 parallelbaan
Een ongeluk in België volgens de radionieuws.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:13:07 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933544
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Een ongeluk in België volgens de radionieuws.
Duidelijk :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:13:24 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933548
Ik denk dat ik naar mijn navigatie had moeten luisteren... eigenwijze kat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220933562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Duidelijk :+
quote:
A4 32.8 37.1
Stilstaand verkeer op parallelrijbaan
Amsterdam → Den Haag
Op de parallelbaan.
Tussen Hoogmade (6) en Leidschendam (8).
22 min
Vertraging
4,2 km
Lengte
Datum
Vandaag 07:48 uur

Oorzaak
Eerder ongeval
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220933584
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
Ik vond het al heel verwarrend want Essie is in dezelfde week als ik jarig _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:16:11 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933590
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:14 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]

:{

Navigatie stuurde me eerst noordwaarts, ik snap nu waarom _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220933598
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik naar mijn navigatie had moeten luisteren... eigenwijze kat
Waze bepaald voor mij de route.
pi_220933650
vandaag maar korte broek, lijkt in iedergeval droog te blijven dus dat kan dan wel..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220933719
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik vond het al heel verwarrend want Essie is in dezelfde week als ik jarig _O-
Gewoon 2x jarig zijn *G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933732
Waarom kreeg Fles gister geen topic?
Tap tap tap
pi_220933738
Tante essie 1 jaar geworden vandaag *G* :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kreeg Fles gister geen topic?
Was die gister jarig? :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933766
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Gewoon 2x jarig zijn *G* *O* *G*
Essie *O*
pi_220933796
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Essie *O*
Beer *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 08:30:42 #23
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933808
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Jezus :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 08:31:03 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933809
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 08:32:40 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933814
EN nu weer keihard werkjes werken natuurlijk :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220933862
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Tap tap tap
pi_220933885
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jezus :')
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Niet goed opgelet blijkbaar :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933893
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @Dr_Flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @LTVDK gemist
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:39:11 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933894
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:39:40 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Nog gefeliciteerd Flash! *O*
For great justice!
pi_220933899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @:dr_flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @:ltvdk gemist
Zoveel jarigen ook altijd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 08:42:09 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933907
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Echt schandalig dat iedereen maar oud wordt. :(
For great justice!
pi_220933947
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
en allemaal geen vlaai meenemen he
pi_220933973
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Tap tap tap
pi_220933979
quote:
Ben jij dol op American cookies? Onze Cookiepizza is een XL chewy American cookie met stukjes chocolade, versierd met donkere chocoladecrème en karamelblokjes.

Nu is het jouw moment: Versier je cookiepizza met al jouw favoriete toppings. Ga bijvoorbeeld voor koekjes, (stukjes) candybar, snoepjes, gedroogd fruit, spekjes, pretzels, nootjes. Ga je voor één Cookiepizza met overal dezelfde toppings, of versier je elk puntje met iets anders?
:{
Tap tap tap
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:50:36 #37
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Ik hou van american cookies, maar dit is wel echt gatverdamme :r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:54:04 #38
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934010
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Nou doe me dan maar een blik kattenvoer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:55:06 #40
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Lucky you *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220934027
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

pi_220934028
Oi.
Zonder wrijving geen glans
pi_220934031
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Gefeliciteerd iedereen! *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:58:49 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934032
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef rival het volgende:
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

[ afbeelding ]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en allemaal geen vlaai meenemen he
Ik neem wel taart mee naar neefje zo :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:59:34 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934035
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:16 schreef rival het volgende:

[..]
Waze bepaald voor mij de route.
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934036
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Dat is exact een real life Mario Kart :D
  maandag 1 juni 2026 @ 09:00:07 #48
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934037
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef rival het volgende:

[..]
Dat is exact een real life Mario Kart :D
@Fogel vindt hier ook wat van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934038
Wakker worden op een maandagochtend is altijd best wel hard werk zeg.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lucky you *O*
zn familie had hem waarschijnlijk ook gelyncht als hij het niet had gedaan, want er zit een bakker in de familie :P
pi_220934040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
pi_220934042
waze heeft soms wel nog een beetje moeite met omleidingen. soms kiest die dan toch wegen die net wat klein zijn voor echt doorgaand verkeer. maar ik volg maar gewoon
  maandag 1 juni 2026 @ 09:02:23 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Utrecht ftw! *O*
For great justice!
pi_220934049
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:03:34 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef rival het volgende:

[..]
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
Ik heb geen goede ervaring met sluiproutes van Waze, dus ik ben vaak een beetje wantrouwend :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:04:18 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Genieten. O+
For great justice!
pi_220934073
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Q. het volgende:

[..]
Genieten. O+
Gistermiddag was het 28 graden. Toen ik de caviakooi stond uit te soppen, en daarna stofzuigen. Kon meteen weer onder de douche daarna.
Tap tap tap
pi_220934079
Cavia's hadden ook bijna een warmtestuip.

Ik had ze even laten loslopen in de keuken terwijl ik bezig was. Zeiltje eronder tegen de zeik. Gaat die rooie net met z'n reet over de rand van het zeiltje zitten zeiken :'( Dus dat moest ook gedweild worden. Met mijn zweet.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:06:39 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934082
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:07:46 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934088
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Even oefenen alvast:

DE RUSSEN KOMEN!
For great justice!
pi_220934090
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:08:33 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934093
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934097
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Utrecht ftw! *O*
was wel bloedheet
pi_220934098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Trui aan en met dekentje en warme choco op de bank dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y
*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934104
Nog steeds geen Flash-topic.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:23 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
was wel bloedheet
Utrecht is gewoon hot. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934106
Sorry @essnhills !
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:39 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen Flash-topic.
Flash hoeft van mij niet te flashen hoor.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:19 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934177
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
wil je niet gementioned worden @essnhills ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:22:33 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934187
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:28:28 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Zo erg? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
je voelt dat er nog een 3e op de loer ligt?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:32:20 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934224
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934230
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
wat werkt er niet?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:34:25 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934236
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:35:00 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o Echt? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 09:35:28 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934258
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o Echt? ;(
Jep, vond dat niet kunnen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:15 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934384
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:44:22 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934416
Your beauty never ever scared me.
pi_220934439
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Heb je een boze brief geschreven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:48:21 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934445
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb je een boze brief geschreven?
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:54:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934468
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
Is mij ook overkomen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934472
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:05:26 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934514
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Feli Lord *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:13 #86
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934519
quote:
klopt. dat doet het niet
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220934542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o

Schandalig :o

Alsnog gefeliciteerd *G* *O* *G*

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934544
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Ja
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:10:23 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934547
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:

[..]
klopt. dat doet het niet
Joh
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:12:34 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934555
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:14:27 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934567
Zondag voor de 2de keer dit jaar (en mijn leven) naar een Pokemonkaarten beurs. :D Oke ze hebben ook wel wat andere dingen maar grootste gedeelte is toch wel Pokemon.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:24:11 #92
45833 crew  Fogel
pi_220934621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Fogel vindt hier ook wat van
It's-a me, Mario!
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220934649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:{
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:32:57 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Niet verwacht van jou ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934698
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:40:43 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934700
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
De caafs?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934707
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet verwacht van jou ;(
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:43:16 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De caafs?
Zijn die aan het ontbinden? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:43:47 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934722
quote:
80s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Als je vol drank zit? :@
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zijn die aan het ontbinden? :o
#durftevragen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:44:31 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934728
ah @Nizno is ook wakker.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')