abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220933862
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Tap tap tap
pi_220933885
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jezus :')
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Niet goed opgelet blijkbaar :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933893
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @Dr_Flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @LTVDK gemist
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:39:11 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933894
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:39:40 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Nog gefeliciteerd Flash! *O*
For great justice!
pi_220933899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @:dr_flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @:ltvdk gemist
Zoveel jarigen ook altijd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 08:42:09 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933907
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Echt schandalig dat iedereen maar oud wordt. :(
For great justice!
pi_220933947
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
en allemaal geen vlaai meenemen he
pi_220933973
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Tap tap tap
pi_220933979
quote:
Ben jij dol op American cookies? Onze Cookiepizza is een XL chewy American cookie met stukjes chocolade, versierd met donkere chocoladecrème en karamelblokjes.

Nu is het jouw moment: Versier je cookiepizza met al jouw favoriete toppings. Ga bijvoorbeeld voor koekjes, (stukjes) candybar, snoepjes, gedroogd fruit, spekjes, pretzels, nootjes. Ga je voor één Cookiepizza met overal dezelfde toppings, of versier je elk puntje met iets anders?
:{
Tap tap tap
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:50:36 #37
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Ik hou van american cookies, maar dit is wel echt gatverdamme :r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:54:04 #38
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934010
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Nou doe me dan maar een blik kattenvoer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:55:06 #40
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Lucky you *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220934027
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

pi_220934028
Oi.
Zonder wrijving geen glans
pi_220934031
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Gefeliciteerd iedereen! *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:58:49 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934032
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef rival het volgende:
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

[ afbeelding ]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en allemaal geen vlaai meenemen he
Ik neem wel taart mee naar neefje zo :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:59:34 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934035
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:16 schreef rival het volgende:

[..]
Waze bepaald voor mij de route.
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934036
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Dat is exact een real life Mario Kart :D
  maandag 1 juni 2026 @ 09:00:07 #48
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934037
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef rival het volgende:

[..]
Dat is exact een real life Mario Kart :D
@Fogel vindt hier ook wat van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934038
Wakker worden op een maandagochtend is altijd best wel hard werk zeg.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lucky you *O*
zn familie had hem waarschijnlijk ook gelyncht als hij het niet had gedaan, want er zit een bakker in de familie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')