quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niet goed opgelet blijkbaarquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zoveel jarigen ook altijdquote:Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het blijkbaar nu pas
Gefeliciteerd @:dr_flash !
Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @:ltvdk gemist
quote:Ben jij dol op American cookies? Onze Cookiepizza is een XL chewy American cookie met stukjes chocolade, versierd met donkere chocoladecrème en karamelblokjes.
Nu is het jouw moment: Versier je cookiepizza met al jouw favoriete toppings. Ga bijvoorbeeld voor koekjes, (stukjes) candybar, snoepjes, gedroogd fruit, spekjes, pretzels, nootjes. Ga je voor één Cookiepizza met overal dezelfde toppings, of versier je elk puntje met iets anders?
Ik hou van american cookies, maar dit is wel echt gatverdammequote:
Nou doe me dan maar een blik kattenvoer.quote:
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgenquote:Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Lucky youquote:Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen
Gefeliciteerd iedereen!quote:
Is dat een soort real life Mario Kart?quote:Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef rival het volgende:
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen
[ afbeelding ]
Ik neem wel taart mee naar neefje zoquote:
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.quote:
Dat is exact een real life Mario Kartquote:Op maandag 1 juni 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een soort real life Mario Kart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |