Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt.
Clarkson's Farmquote:Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken.
Alleen in Drachten een Dirk, dat is beetje ver weg. In mijn woonplaats hebben we sowieso veel supermarkten.quote:
Ga je verlengen?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af.
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af.
Dan komt Danny ook weer een maand door.quote:
Dat schijnt tegen te vallen.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Alle klein beetjes helpen.quote:
Dat zou wel heel cool zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is.
Met duizenden euro's schuld doen die kleine beetjes ook weinig meer.quote:
Mooi moment om te stoppen met FOK!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af.
Zei de muis, en plaste in de Rijn.quote:
Stig is al anoniem dus dat scheeltquote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Iedereen op anoniem!quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Wat doe je hier nogquote:Op maandag 1 juni 2026 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is al anoniem dus dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |