abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:44:59 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934734
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:45:01 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934735
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
ah @:Nizno is ook wakker.
Heb je d'r wakker gemaakt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:45:27 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934740
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:
gefeliciteerd :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:46:57 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je d'r wakker gemaakt?
Nee, ze begon een post te liken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:47:59 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934758
@IJsdraakje @ESF1Gamer @Bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Your beauty never ever scared me.
pi_220934760
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Ah mooi, kort dagje naar huis!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:26 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, ze begon een post te liken.
jij blij dat het met 1 k is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:39 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934764
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
das lang geleden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:49:05 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934767
@essnhills jij bent niet jarig vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:16 #110
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Dan zie ik het vrijdagavond pas. Ik moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis. Daarna ga ik shoppen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 10:49:45 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934772
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:59 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934773
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:50:04 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934774
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Oh nooit geweten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934775
en de moffen weer
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:01 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934776
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Over 2 jaar wordt het elke dag getest vanwege dat ze sirenes niet gaan vervangen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:17 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
en de moffen weer
Het is nu de russen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:52:48 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934784
Hahaha _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:53:38 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934786
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh nooit geweten.
Ik ook niet. Hoorde het toevallig vandaag op de radio.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:54:05 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934788
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
69, nice. *)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934792
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Noice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:54:56 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934793
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
en de maand er voor Pasen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:55:43 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934797
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
en de maand er voor Pasen
Ook dat nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:56:09 #123
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt. ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:56:19 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934803
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook dat nog.
maar dan niet meer met Sylvia Millecam
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:56:49 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
The Offspring *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')