Heb je d'r wakker gemaakt?quote:
gefeliciteerdquote:
Nee, ze begon een post te liken.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je d'r wakker gemaakt?
Ah mooi, kort dagje naar huis!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
jij blij dat het met 1 k isquote:
das lang geledenquote:Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Dan zie ik het vrijdagavond pas. Ik moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis. Daarna ga ik shoppen.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is.
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.quote:
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.quote:
Oh nooit geweten.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Over 2 jaar wordt het elke dag getest vanwege dat ze sirenes niet gaan vervangen.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Het is nu de russen.quote:
Ik ook niet. Hoorde het toevallig vandaag op de radio.quote:
en de maand er voor Pasenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
Ook dat nog.quote:
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt.quote:
maar dan niet meer met Sylvia Millecamquote:
The Offspringquote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |