abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:01:36 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935491
Sow die extra heffing op benzineauto's voor lease is niet mals :o

Bij mijn werkgever mag je die na 1 juli niet meer bestellen zo hoog is dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:02:24 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:02:26 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935494
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:03:12 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935499
quote:
81s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
'nummer: tuin'

Veeg me op _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935502
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
pi_220935503
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:04:15 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935505
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Ja ik hier normaal ook wel, maar op maandag is het een andere bezorger dan de rest van de week, en dat is er dus zo eentje
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:05:19 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935508
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef rival het volgende:

[..]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:05:21 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935510
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220935517
overigens wil ik even hulde geven aan ziggo. Gisteren heeft de voeding van mijn modem het begeven. Dit heb ik gemeld in de chat en een uur later kreeg ik al bericht dat er een nieuwe naar mij onderweg was. *O*
Helaas ligt dat nu in de handen van postnl -O-
  maandag 1 juni 2026 @ 13:07:24 #261
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935520
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Groetjes aan Mo en Gader
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:07:34 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
Ik woon in een dorp, hier is de bezorger gerust jarenlang dezelfde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:08:09 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935524
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
en dan de andere hand achter de rug
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:08:12 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935525
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:06 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935533
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
iene miene mutte
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:09:07 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935534
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
en dan de andere hand achter de rug
[ afbeelding ]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:09:21 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935535
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:33 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935537
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
wat ontzettend vervelend voor u.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Groetjes aan Mo en Gader
Gader?
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
pi_220935541
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
ik heb geen schutting, maar dat had ook prima geweest.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:11:12 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:11:36 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935543
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:12:33 #273
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935549
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Gader?
[..]
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
lol
Tap tap tap
pi_220935554
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:14:21 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935557
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Het lag dan ook in de voortuin bij mij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')