ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handelingquote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
gezelligquote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen
Ja ik hier normaal ook wel, maar op maandag is het een andere bezorger dan de rest van de week, en dat is er dus zo eentjequote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig
ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'quote:Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch?
Groetjes aan Mo en Gaderquote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Ik woon in een dorp, hier is de bezorger gerust jarenlang dezelfdequote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel
en dan de andere hand achter de rugquote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
iene miene muttequote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?
Komt het wel op neer jaquote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan de andere hand achter de rug
[ afbeelding ]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
wat ontzettend vervelend voor u.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
Gader?quote:
ook ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?
ik heb geen schutting, maar dat had ook prima geweest.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
lolquote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gader?
[..]
ook ja.
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemiktquote:Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.
Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Het lag dan ook in de voortuin bij mijquote:Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.
Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |