Neeee, sjeik eruit. En dingen in het leven. Tijd wat ‘strings’ los te knippen.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods weg
Enige wat we in VBL los knippen zijn de banden met vrienden en familie.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:35 schreef Rene het volgende:
[..]
Neeee, sjeik eruit. En dingen in het leven. Tijd wat ‘strings’ los te knippen.
Gaat hier net andersomquote:Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Enige wat we in VBL los knippen zijn de banden met vrienden en familie.
Dankjewel, jammer dat het dm systeem niet werkte.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had gisteren ook al een dm gestuurd maar ik weet niet of die aangekomen is
Dus niet dat je denkt dat ik het vergeten was
Blijven doneren!quote:Op zondag 31 mei 2026 16:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel, jammer dat het dm systeem niet werkte.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Bij de Thai gaan uiteten.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor mij ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws.
De ambulances waren niet voor mij opgeroepen tijdens de marathon.
Hypes moet je uitmelken.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Een marathon is goed maar waarom zijn er tegenwoordig zoveel van?
De yuppen verpesten het weer
Hier moet ik eerst overleggen voor.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hypes moet je uitmelken.
Dat zou een ambtenaar toch moeten begrijpen.
Netjes.quote:
Die zag er erg schattig uit in Me, Myself & Irenequote:
Uitetenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die users nemen zichzelf echt veel te serieus. Je kunt ook gewoon niet meer inloggen.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan
Ik ben tegen antisemitisme.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur je een mailtje naar Danny om te vragen of ALSJEBLIEFT het account op anoniem kan want, ja want?
Dan ben je geen knip voor de neus waard in het leven.
Kijk, dit zijn teksten maatquote:Op zondag 31 mei 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur je een mailtje naar Danny om te vragen of ALSJEBLIEFT het account op anoniem kan want, ja want?
Dan ben je geen knip voor de neus waard in het leven.
Ik stuurde laatst een mail maar het mocht niet ofsoquote:Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan
Misschien nog eens proberen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst een mail maar het mocht niet ofso
Nou zegquote:
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die users nemen zichzelf echt veel te serieus. Je kunt ook gewoon niet meer inloggen.
Oh, dan begrijp ik het wel. Al die opzichtige flirtpogingen over en weer met GGMM gaven mij sowieso altijd wel een beetje de kriebels.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.
Niet elk half jaar verhuizen voor FOK!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM heeft user Vino_Tinto weggepest.
Je moet dan ook niet met de liefde spelen.
Zoveel users zijn er toch niet meer vergeleken met 10 jaar geledenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.
vino_blancoquote:Op zondag 31 mei 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.
vino laat uw pener zien?quote:
Het is er nu ook niet meer om zich te verdedigenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet helemaal gepast om de genderonzekerheid van Vino te bespotten.
Toen ik je quotemelding zag dacht ik even dat ik te laat was met m'n editquote:Op maandag 1 juni 2026 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is er nu ook niet meer om zich te verdedigen
In vrede?quote:
En ik ben er ook nogquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kregen er @:Gurneyisbestoke voor terug zie ik.
Misschien moet jij je eens leren gedragen en een voorbeeldfunctie stellen.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM is het beste wat FOK! is overkomen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens leren gedragen en een voorbeeldfunctie stellen.
Zo rennen niet al die users hier weg.
Een Adidas-presentatiepak is alhoewel gedoogd bij mij, want Three Stripesquote:Op maandag 1 juni 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
Dikke mensen zouden echt geen trainingspak mogen dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met een kameraad naar een lopend buffet.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga voor een lekker stukje zalm vandaagquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog zelfs @Flitsbezorgerquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
@onlogisch vroeg vandaag hoe het met je is (misschien heb je het niet gezien)quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nog zelfs @:flitsbezorger
Hallo @:flitsbezorger hoe is het?
Ja, die kreeg een like. Hij weet dat dat uitmuntend betekent.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch vroeg vandaag hoe het met je is (misschien heb je het niet gezien)
Ik draag een trainingspak als ik dat wil.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
Dikke mensen zouden echt geen trainingspak mogen dragen
wow sorry ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 1 juni 2026 19:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik draag een trainingspak als ik dat wil.
Ik blijf gelukkigquote:
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.quote:
Jij gaat Vino_Tinto achternaquote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.
Ik vind het in ieder geval heel sterk en moedig dat je je grenzen aangeeft. Ik was ook zeker niet van plan dingen voor jou te bepalen.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.
Enkel vrouwen. Moet ook niet goed voelen als hetero man.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens leren gedragen en een voorbeeldfunctie stellen.
Zo rennen niet al die users hier weg.
Wel vaker. Gaat zo weer over.quote:
@GGMM wordt altijd een beetje onzeker wanneer hij niet gequote wordt op een vraag.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die kreeg een like. Hij weet dat dat uitmuntend betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MOORDENAARS MOORDENAARS MOORDENAARSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-in-groep-te-brengen
rip @:stokstaart
Hallo.quote:
Vino_tinto doet geheid flat bread met kip en een blaadje slaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Vriendquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had pasta (geen choco). Was wel goed op zich.
4 broodjes en tomatensoepquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
stoommaaltijdquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:
Met wat zoal, chefke?quote:
Keskedillesquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn haas ook om toveren tot een WK-UI.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1811 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1607 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟨⬛
🟨🟨⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
In het WK forum is een topicquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn haas ook om toveren tot een WK-UI.
Ik weiger daar te komen zolang @Coco geen duit in het zakje doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het WK forum is een topic
Best een leuk forum je zou er eens moeten kijken
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn vrouw een vlag op de wang geven en ook om toveren tot een WK-UI.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1811 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1607 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟨⬛
🟨🟨⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Wat leuk dat je het vraagt maatjequote:Op donderdag 4 juni 2026 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn vrouw een vlag op de wang geven en ook om toveren tot een WK-UI.
Ik hoop dat je er lekker van genietquote:
Ik heb bij m'n moeder gegeten dus ik laat het je nog even weten!quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Mesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Even een ouderwetse rechtse uitgedeeld aan mijn maatje @:Caland in het WK forum
Dikzak.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark.
@:Bezsen
Hopelijk vindt de fan base van Feyenoord in Ozzie een mooi nieuw onderkomenquote:De Australische milieu-inspectie heeft bij een illegale kweker 100.000 kakkerlakken in beslag genomen
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een weggelopen jonge hond heel netjes afgegeven aan de dierenambulance.
Ben zelden mijn vakantie met zo een goede daad begonnen. (Want gelukkig was hij gechipt!) Nu tijd voor een vette hap om dit te vieren.
Heb jij wel eens een gevoelig appje naar de verkeerde gestuurd?quote:
Pizzaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Oh jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:
@:GGMM ik wacht nog steeds op mijn oranje ui.
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!quote:
Nou nou nou ik heb ook gevoelensquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!
Woordle 1813 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1609 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Bami (met kip).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook en toch durf ik mijn falen te postenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nou nou nou ik heb ook gevoelens
Ik neem aan dat "opstakel" de grap was?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!
Woordle 1813 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1609 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Zeer zeker. Helaas nam de ambtenaar mijn extra hint niet tot zich inclusief mijn score.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "opstakel" de grap was?
Pokebowl (tonijn) en loempia’s.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb patat, een kipburger én een milkshake aardbei op (groot)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je neemt steeds meer ruimte in, in dit bad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb patat, een kipburger én een milkshake aardbei op (groot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Goedemorgen broederquote:Op zondag 7 juni 2026 08:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1610 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1814 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik moet al mijn pooltjes nog invullen makker maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in met die 94 landen die tegenwoordig meedoenquote:Op maandag 8 juni 2026 09:11 schreef onlogisch het volgende:
@:coco weer geen duit in het zakje gedaan terwijl het WK deze week begint. Wat een flapdrol is het toch.
Gewoon claude, gemini, chatgpt of grok raadplegen maatje.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet al mijn pooltjes nog invullen makker maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in met die 94 landen die tegenwoordig meedoen
Ik ben dan ook weer niet zo triest.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon claude, gemini, chatgpt of grok raadplegen maatje.
Hier schrik ik van, makker.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon claude, gemini, chatgpt of grok raadplegen maatje.
Ja hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Laten we toch even kijken of er animo voor is.
@:GGMM
@:Drizzt
@:alpeko
@:Tarado
@:Coco
@:fetX
@:Dombohetolifantje1
@:Salina
@:Rambodirk
@:maxi-mus
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
@:tong80
@:Pisces29
@:Caland
@:Buitendam
(like als je dit een leuk idee vindt)
ChatGPT codex browser klikte alles voor mij aan. Puur genot.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet al mijn pooltjes nog invullen makker maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in met die 94 landen die tegenwoordig meedoen
Natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dan nog de lol van meedoen? Verder moet je hetzelf weten.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ChatGPT codex browser klikte alles voor mij aan. Puur genot.
Bij wie laat jij jouw UI aanpassen? Ik wil de haas ook oranje laten maken, met een hollands vlaggetje erbijquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn vrouw een vlag op de wang geven en ook om toveren tot een WK-UI.
Wow. Damn. Wtf.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1611 3/6
🟨⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1815 2/6
⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Ja! (ik wilde je dit nog vragen)quote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat is daar de lol van?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ChatGPT codex browser klikte alles voor mij aan. Puur genot.
Jij hebt toch ook echt een goede score, @GGMM moet zich wel schamenquote:Op maandag 8 juni 2026 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wow. Damn. Wtf.
Man leest ons compleet de les😮
Ik zat gister een minuut of 20 aan die van Mexicanobakker.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat is dan nog de lol van meedoen? Verder moet je hetzelf weten.
Van @maxi-mus bedoel je denk ik?quote:Op maandag 8 juni 2026 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister een minuut of 20 aan die van Mexicanobakker.![]()
@Mexicanobakker doet de nostradamus. Lekker voor gezeten met het WK voetbalgidsje op schoot.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van @:maxi-mus bedoel je denk ik?
Maar ik ging vrij vlot. Grotendeels de poulefase ingevuld en de rest komt later. Moet misschien toch iets meer in gelijkspelen denken.
Oh dat heb ik nog niet gezien. Vanavond eens naar kijken.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mexicanobakker doet de nostradamus. Lekker voor gezeten met het WK voetbalgidsje op schoot.
Bij mezelf.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wie laat jij jouw UI aanpassen? Ik wil de haas ook oranje laten maken, met een hollands vlaggetje erbij
Heb je al vakantieplannen?quote:
Leuk dat je het vraagt.quote:
Lekker maat. Toch wel Lara voor het ultieme all-in vermaak?quote:Op maandag 8 juni 2026 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Ik ga volgende week een weekje naar Kos en in augstus 10 dagen naar Turkije.
Lekker all-in tokkiën @:Caland
Lekkerquote:Op maandag 8 juni 2026 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Ik ga volgende week een weekje naar Kos en in augstus 10 dagen naar Turkije.
Lekker all-in tokkiën @:Caland
Tja mexicanobakker schrijft al stukjes. Dubbelwerk andersquote:Op maandag 8 juni 2026 09:11 schreef onlogisch het volgende:
@:coco weer geen duit in het zakje gedaan terwijl het WK deze week begint. Wat een flapdrol is het toch.
Jij denkt mensen te kunnen afkopen zodat je zelf zo min mogelijk hoeft te doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef Coco het volgende:
Ik heb anders wel een abo geschonken aan ons aller WK poule organisator, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt mensen te kunnen afkopen zodat je zelf zo min mogelijk hoeft te doen.
Slim.
Gereekst ook. @Zipportal zal trots op je zijnquote:Op maandag 8 juni 2026 16:11 schreef Coco het volgende:
WK / Nederland - Oezbekistan #1 Inzwaaiwedstrijd
20:45
Ik ben anders flink geschrokken van jouw like op die totaal debiele en mongoloïde post van user @Zipportal in dat topic.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Coco het volgende:
User @:3rr0r deelt een fikse sneer uit aan user @:maxi-mus in de WK SC.
Kun jij jouw tuinplannen delen?quote:Op maandag 8 juni 2026 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker
Ik wacht nog even op de datum wanneer ze aan de tuin kunnen beginnen en dan kan ik ook wat boeken.
Nog bedankt voor je gift ouwe reus!quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Coco het volgende:
User @:3rr0r deelt een fikse sneer uit aan user @:maxi-mus in de WK SC.
Oh niks spannends.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij jouw tuinplannen delen?
Spannend.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh niks spannends.
Achtertuin vernieuwen. 90% van de tegels eruit. Grotere tegels erin. Terras verlagen. De ene border moet eruit, alle planten over naar de andere border of de voortuin. En een schuttingdeel plaatsen.
Kun je dat niet zelf?quote:Op maandag 8 juni 2026 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh niks spannends.
Achtertuin vernieuwen. 90% van de tegels eruit. Grotere tegels erin. Terras verlagen. De ene border moet eruit, alle planten over naar de andere border of de voortuin. En een schuttingdeel plaatsen.
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een zeer verstandige vrouw met een goede portemonnee.
Een geschatte klus van 3 weken met 3-4 man kun je beter laten doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.
Oh dan is het toch spannender.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een geschatte klus van 3 weken met 3-4 man kun je beter laten doen.
Het is geen betonnen postzegel in Almere.
Gezellig dat je wat vaker langskomtquote:
Eensquote:Op maandag 8 juni 2026 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jojo
Dat waren nog eens moderators.
Als vrouw betaal je gewoon in natura, begrijp dat dan.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.
Bij die wedstrijd met die slechte scheids?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezellig dat je wat vaker langskomt![]()
Hopelijk ben je er vanavond
Dit is toch niet de echte Hmf?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jojo
Dat waren nog eens moderators.
Zelfs Wotte kwam na 15 minuten op het idee om in WK te kijken. Maar snap het wel, die tegen Algerije was wel gewoon nog in VBL.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het topic voor deze oefenwedstrijd?
Kwam er in de loop van de avond achter dat er ook een WK sub-forum is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 04:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Wotte kwam na 15 minuten op het idee om in WK te kijken. Maar snap het wel, die tegen Algerije was wel gewoon nog in VBL.
7 likes. Ik bestempel jullie als The Magnificent Sevenquote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Toevallig zeg, ik twee!quote:
klootzakquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
5 bermuda’s?quote:
Oh en Groep I is dus voor @maxi-musquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Omdat het zo'n teringlang WK wordt met allerlei achterelijke wedstrijden heeft de organisatie (thank god) besloten om in de groepsfase geen uitslagen meer te vragen. Een eentje, tweetje of drietje is voldoende.
Graag de voorspellingen voor de groepen zoals hieronder beschreven.
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
Omdat we niet helemaal lekker uitkomen (er gaat een streep door the magnificant seven omdat @:maxi-mus de post niet geliked had, maar wel meedoet) moeten we de laatste 3 groepen gezamenlijk invullen. Hieronder zie je welke wedstrijden je nog meer moet voorspellen.
[ afbeelding ]
Dit is onderdeel 1. Graag zsm invullen.
Sinds ik de postcodekanjer op nieuwjaarsdag heb misgelopen op 1 cijfer heb ik besloten nooit meer mee te doen aan dat vreselijke concept.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
Ik heb dit jaar al chocolade, een ovenschaal en een schoonmaakpakket gewonnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds ik de postcodekanjer op nieuwjaarsdag heb misgelopen op 1 cijfer heb ik besloten nooit meer mee te doen aan dat vreselijke concept.
Wacht wel op een cadeautje van Essent.(en geen lamp)
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al chocolade, een ovenschaal en een schoonmaakpakket gewonnen.
Die laatste ontvang ik straks dus die ga ik inpakken in cadeaupapier en aan mijn vriendin geven
Jordanie - Algerije 2quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Omdat het zo'n teringlang WK wordt met allerlei achterelijke wedstrijden heeft de organisatie (thank god) besloten om in de groepsfase geen uitslagen meer te vragen. Een eentje, tweetje of drietje is voldoende.
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
Omdat we niet helemaal lekker uitkomen (er gaat een streep door the magnificant seven omdat @:maxi-mus de post niet geliked had, maar wel meedoet) moeten we de laatste 3 groepen gezamenlijk invullen. Hieronder zie je welke wedstrijden je nog meer moet voorspellen.
[ afbeelding ]
Graag ook alles van groep C makker.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jordanie - Algerije 2
Congo - Oezbekistan 1
Waar is het walgelijke kliekjes topic?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
[ afbeelding ]
We doen het nu maar hier aangezien de animo zo extreem laag is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is het walgelijke kliekjes topic?
14 juni - 00:00 uur: Brazillië - Marokko (1)
14 juni - 03:00 uur: Haïti - Schotland (2)
20 juni - 00:00 uur: Schotland - Marokko (2)
20 juni - 03:00 uur: Brazillië - Haïti (1)
25 juni - 00:00 uur: Schotland - Brazillië (2)
25 juni - 00:00 uur: Marokko - Haïti (1)
Oezbekistan - Colombia (2)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We doen het nu maar hier aangezien de animo zo extreem laag is.
Graag ook
Oezbekistan Colombia
&
Kroatië Ghana
invullen.
Dus alle wedstrijden van Groep I én de groepeindstand?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh en Groep I is dus voor @:maxi-mus
quote:
Ja, dat wilde ik eigenlijk even apart benoemen straks.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus alle wedstrijden van Groep I én de groepeindstand?
Engeland - Kroatië 3quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
[ afbeelding ]
Kom door met groep E, lul.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Engeland - Kroatië 3
Colombia - DR Congo 1
Nee. We hebben met een stel zwakbegaafden te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit moet aan de uitleg van moderator onlogisch liggen.
Fijn maatje, dat jij aantoont over een IQ van 50 of hoger te beschikkenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Portugal - Congo 1
Panama - Kroatië 2
Groep F:
Nederland - Japan 1
Zweden - Tunesië 3
Nederland - Zweden 1
Tunesië - Japan 2
Japan - Zweden 1
Tunesië - Nederland 2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. We hebben met een stel zwakbegaafden te maken.
Brazilië - Marokko 1quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag ook alles van groep C makker.
maar bedankt dat je zo snel bent
Ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. We hebben met een stel zwakbegaafden te maken.
Deutschland weltmeister.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar nu wel even echt invullen, vind het wel mooi dat uiteraard ik de groep met DEUTSCHLAND krijg
Groep E:
Duitsland - Curaçao 1
Ivoorkust - Ecuador 3
Duitsland - Ivoorkust 1
Ecuador - Curaçao 2
Ecuador - Duitsland 3
Curaçao - Ivoorkust 2
1. Duitsland 7
2. Ivoorkust 4
3. Curaçao 3
4. Ecuador 2
Groep L:
Engeland - Kroatië 3
Colombia - DR Congo 1
Dat betekent dat je getrouwd bent, 2 kinderen en een zwarte labrador hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Al meer dan 2 jaar geen note gehad.
Wat doen we hieraan @:Yvonne?
Geen kinderen (gelukkig) en geen hond (helaas), maar wel getrouwd jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat betekent dat je getrouwd bent, 2 kinderen en een zwarte labrador hebt.
Dan ben je al genoeg gestraft
Sodejuquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat betekent dat je getrouwd bent, 2 kinderen en een zwarte labrador hebt.
Dan ben je al genoeg gestraft
Kom je even door met je voorspellingen makker? We hebben nog aardig wat in te vullen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trots op je Scrummie
Er zijn Feyenoord users die zich nog steeds hetzelfde gedragen als in 2018
Ik zei toch als ik thuis benquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom je even door met je voorspellingen makker? We hebben nog aardig wat in te vullen.
TRquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei toch als ik thuis ben
ZIT ME NIET ZO OP TR JAGEN
Mocht het te laat zijn dan geef ik @:hetekip toestemming om namens mij in te vullen
Deze post heeft van mij een hartje gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trots op je Scrummie
Er zijn Feyenoord users die zich nog steeds hetzelfde gedragen als in 2018
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze post heeft van mij een hartje gekregen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen kinderen (gelukkig) en geen hond (helaas), maar wel getrouwd ja![]()
Maar dat is geen straf.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik heb hier net iets te hard om moeten lachen
Sorry @:dombohetolifantje1 @:knutdeijsbeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |