Jaquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kregen er @:Gurneyisbestoke voor terug zie ik.
GGMM is het beste wat FOK! is overkomen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens leren gedragen en een voorbeeldfunctie stellen.
Zo rennen niet al die users hier weg.
Een Adidas-presentatiepak is alhoewel gedoogd bij mij, want Three Stripesquote:Op maandag 1 juni 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
Dikke mensen zouden echt geen trainingspak mogen dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met een kameraad naar een lopend buffet.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga voor een lekker stukje zalm vandaagquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog zelfs @Flitsbezorgerquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kregen er @:Gurneyisbestoke voor terug zie ik.
@onlogisch vroeg vandaag hoe het met je is (misschien heb je het niet gezien)quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nog zelfs @:flitsbezorger
Hallo @:flitsbezorger hoe is het?
Ja, die kreeg een like. Hij weet dat dat uitmuntend betekent.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch vroeg vandaag hoe het met je is (misschien heb je het niet gezien)
Ik draag een trainingspak als ik dat wil.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
Dikke mensen zouden echt geen trainingspak mogen dragen
wow sorry ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 1 juni 2026 19:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik draag een trainingspak als ik dat wil.
Ik blijf gelukkigquote:
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.quote:
Jij gaat Vino_Tinto achternaquote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.
Ik vind het in ieder geval heel sterk en moedig dat je je grenzen aangeeft. Ik was ook zeker niet van plan dingen voor jou te bepalen.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ben ook niet boos, wil gewoon niet dat wij in een toxische relatie terechtkomen waar jij bepaald hoe het moet. We zijn een eenheid, maar nemen samen beslissingen.
Enkel vrouwen. Moet ook niet goed voelen als hetero man.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens leren gedragen en een voorbeeldfunctie stellen.
Zo rennen niet al die users hier weg.
Wel vaker. Gaat zo weer over.quote:
@GGMM wordt altijd een beetje onzeker wanneer hij niet gequote wordt op een vraag.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die kreeg een like. Hij weet dat dat uitmuntend betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |