Vieze Braddiekloonquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is dat wat met @:onlogisch aan de hand is, aan de hand met mijn maag. Dat is gewoon een bodemloze put
We kunnen het licht beter uit doenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik herken deze SC niet meer terug.
Hallo maat.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Hetekip walgelijk dik?
Braddie-omvang in zn beste jaren?
quote:
Ik heb al half jaar geen Ajax meer gekeken. Dat zegt genoeg. Ik schrijf een 2tje op. Erg mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Gaat het morgen spoken in Volendam?
Successupporter.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb al half jaar geen Ajax meer gekeken.
Ik draag mn steentje bij aan verminderen van hoge zorgkosten in Nederland door geen oogaids op te lopen!quote:
Nee inderdaad zo kan je het ook rechtlullen ja HAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik draag mn steentje bij aan verminderen van hoge zorgkosten in Nederland door geen oogaids op te lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook twee collega's die fan van Ajax zijn en al tijden niet meer kijken. 'waarom zou ik mijzelf dat aandoen'quote:
Ik heb 2 collega's die zwaar ademen nadat ze de trap op zijn gelopen. Ik ben benieuwd wat @GGMM hiervan vindtquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ook twee collega's die fan van Ajax zijn en al tijden niet meer kijken. 'waarom zou ik mijzelf dat aandoen'
Wat ongezellig.quote:
Roti met kip en kousenbandquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghetti een bord.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Genot.quote:
Yesss mijn vakantiequote:
Ach Chevyquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1797 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩⬜
🟨🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1593 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
ACH
NEE HE
KLOTE
Ja gaat alweer een beetjequote:
Wel benieuwd naar je mislukte pogingenquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1797 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩⬜
🟨🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1593 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
ACH
NEE HE
KLOTE
Je mag de laatste 3 zienquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar je mislukte pogingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wagner pizza specialequote:Op donderdag 21 mei 2026 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Een vrouw met hakjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovenbuurman is al twee weken bezig met verhuizen en schoonmaken, en dat moet er kennelijk heel luidruchtig aan toe gaanZal mij benieuwen wie er voor in de plaats komt.
Ik ga op een appartement bieden, maar heb ook iemand boven mij. Hoe kut is dat? Valt het mee, of is het echt gewoon zwaar klote?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovenbuurman is al twee weken bezig met verhuizen en schoonmaken, en dat moet er kennelijk heel luidruchtig aan toe gaanZal mij benieuwen wie er voor in de plaats komt.
Jeetje, wat ontzettend goed van je zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1798 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩
⬛🟨🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1594 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Gefeliciteerdquote:
Als de bovenbuur geen harde vloer heeft valt het allemaal heel goed mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ga op een appartement bieden, maar heb ook iemand boven mij. Hoe kut is dat? Valt het mee, of is het echt gewoon zwaar klote?
Duidelijk, iemand anders heeft een substantieel hoger bod gedaan, dus ik ben het niet geworden. Ik ga in ieder geval wel hopen dat die bovenbuur een kneiterharde vloer heeft, en dat ze gek worden gestompt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de bovenbuur geen harde vloer heeft valt het allemaal heel goed mee.
Sorry had het niet gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Sorry een beetje laat, maar ik heb zalm op.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Tapasquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooit vroeger toen ik in een appartement zat een kutwijf boven me gehad die liet haar kindje van de bankleuning op de vloer springen. Moest allemaal kunnen. Korte metten mee gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een boa ingeschakeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit vroeger toen ik in een appartement zat een kutwijf boven me gehad die liet haar kindje van de bankleuning op de vloer springen. Moest allemaal kunnen. Korte metten mee gemaakt.
Was wel een optie geweest maar de dichtsbijzijnde was in Dierentuin Emmen denk ik dus iets te ver.quote:
Goatedquote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1799 2/6
⬜🟩🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1595 5/6
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
🟨🟩⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
opperboyquote:
Goedemorgen buddy.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1799 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1595 4/6
🟨🟨🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Ik had biefstuk opquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Jaquote:
Woordle 1800 4/6quote:Op zondag 24 mei 2026 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1800 5/6
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1596 5/6
🟩⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟨⬜🟨⬜⬜
🟩🟨⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Man vernietigt me fftjes heel nonchaquote:Op zondag 24 mei 2026 02:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Woordle 1800 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1596 3/6
⬛🟩🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wel een nieuw woord geleerd in de 6.quote:Op zondag 24 mei 2026 02:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man vernietigt me fftjes heel noncha
Ik kende dat woord ook nietquote:
Geen ideequote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
@Coco is een grote meneer hoor.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie Utrecht dit niet alsnog rechttrekken.
Zo ja, doneer ik een abo.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
Typisch gevalletje provincie branie.Ik woon 24,2 kilometer fietsen van de Arena. Poeh kom ik goed weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow tapas gewordenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haarlem, Zaandam, Bussum.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik woon 24,2 kilometer fietsen van de Arena. Poeh kom ik goed weg.
Akkoordquote:
Wat voor pizza? Welk formaat?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje laat. 4 broodjes kroket. Uit airfryer dus gezonder.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mr. healthy kingquote:Op maandag 25 mei 2026 10:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Beetje laat. 4 broodjes kroket. Uit airfryer dus gezonder.
Geniet er van, ik ga zo eens kijken wat ik nog in de vriezer heb. Ik denk wat chicken tenders van Mora en een zak bitterballen van Kwekkeboom. Maar het kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe iets wat ik maar gewoon "meuk" heb genoemd, het zal vast een echte naam hebbeAardappel- of rundvleessalade, sla, zilveruitjes, gerookte kipfilet, garnaaltjes, stokbroodje met kruidenboter, gekookt eitje. Opperst genot.
Friet met mayonaise, frikandel.speciaalquote:Op maandag 25 mei 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe iets wat ik maar gewoon "meuk" heb genoemd, het zal vast een echte naam hebbeAardappel- of rundvleessalade, sla, zilveruitjes, gerookte kipfilet, garnaaltjes, stokbroodje met kruidenboter, gekookt eitje. Opperst genot.
Goed gegoktquote:
Ja, ik wil eens wat anders proberen, maar kom er nooit aan toe.quote:
Smakelijk, goeie keuze wel.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Friet met mayonaise, frikandel.speciaal
Vlamtostiquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, ik wil eens wat anders proberen, maar kom er nooit aan toe.
Dat is met gehakt? Ik ga er eens over nadenken.quote:
Ja en pittigquote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is met gehakt? Ik ga er eens over nadenken.
Geil, dat wil ik ook nog eens doen.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga binnenkort eens loempia's maken denk ik.
Gehakt lijkt mij niet zo'n hele goede keuze, maar ik ga erover nadenken.quote:
Anders even die vlamtosti in de wink3l kopen om te proberenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gehakt lijkt mij niet zo'n hele goede keuze, maar ik ga erover nadenken.
Ja, ik kan het proberen maar ik moet toch echt eens gezonder gaan eten.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Anders even die vlamtosti in de wink3l kopen om te proberen
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, ik kan het proberen maar ik moet toch echt eens gezonder gaan eten.
Ik wil niet als Choccy Dan eindigen.
Voetbal in de scquote:
Heb jij het ook zo warm? Ik ga kapotquote:
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2026 21:26:16 ]
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nopeIk ben jellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
Fijnquote:Op maandag 25 mei 2026 21:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Neem hem straks mee naar de slaapkamer
Rawr.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hou het aub kind vriendelijk ik wil niet dat @GGMM hier straks niet meer mag postenquote:Op maandag 25 mei 2026 21:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hou het aub kind vriendelijk ik wil niet dat @:ggmm hier straks niet meer mag posten
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen![]()
Best actief sinds 7:45 uur.
Cardio uurtje in de sportschool. Vanavond krachttraining
Na mijn vakantie ga ik er echt voor, dan gaan jullie ook meer gezonde keuzes zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goede voorbeeld geven aan @:hetekip
Je domme dms weggekliktquote:
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Forummeisjes @:Wotte en @:CR7 vliegen elkaar in de haren in het Feyenoordtopic.
Tonijnsaladequote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade.
Inmiddels doet HMF ook mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Forummeisjes @:Wotte en @:CR7 vliegen elkaar in de haren in het Feyenoordtopic.
Echt doodvermoeiend maar je moet hem zijn dagbesteding maar gunnen in een Ajax/Feyenoord reeks.quote:
Sandwich kip, met sla en ui en tomaatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutspotquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://schatkamer.beeldengeluid.nl/quote:700.000 programma's van de publieke omroep zijn voortaan gratis online te bekijken. De radio- en televisieprogramma's uit het audiovisuele archief van Beeld en Geluid waren tot nu toe niet toegankelijk voor publiek. Het platform staat sinds 18.00 uur online.
Kom meteen langs voor het drankjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Curaçao topic geopend in WK 2026@:Zipportal
Kom langs en proef de tropen
Je moet die gast eens in R&P zien posten over vrouwen die bewust kiezen single te blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan geeft forumgebruiker @:HMFuckyouall een pak slaag in het Feyenoordtopic.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan geeft forumgebruiker @:HMFuckyouall een pak slaag in het Feyenoordtopic.
Elan, dat is er echt één die ik nog nooit serieus heb kunnen nemen. Hij en al zijn andere debiele aliassen hier, zoals Jorien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:19 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is hij er niet gepikeerd over zo te zien
Die man stookt meer dan een jaren 30 woning.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU kijken.
(hopelijk stelt het nu wel wat voor)
Lekker maatquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
bohhhhquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordlebeestquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:26 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje Duitsland
Jammer dat je niet mee kon @:ggmm
Groetjes aan iedereen
Burritoquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli, visje.
Vond dat ook spannend toen de onderbuurvrouw is gestorven wie er in plaats kwam. Gelukkig viel het meequote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ga op een appartement bieden, maar heb ook iemand boven mij. Hoe kut is dat? Valt het mee, of is het echt gewoon zwaar klote?
Dat is goed om te horen. Hopelijk heb je je snel voorbereid op het voorbereiden zodat het voorbereiden kan beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens mij persoonlijk en mentaal aan het voorbereiden om mij taak als WK moderator voor te bereiden.
Komt het door de warmte maar de laatste tijd maak ik vaak zo’n foutenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Hopelijk heb je je snel voorbereid op het voorbereiden zodat het voorbereiden kan beginnen.
Goed zo, houd alvast rekening met Belgen grappen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens mij persoonlijk en mentaal aan het voorbereiden om mij taak als WK moderator voor te bereiden.
Daar ‘bereiden’ wij ons ook op voorquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tot volgend weekquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Hetekip het volgende:
Ik heb slecht nieuws, ik ga helaas wat minder actief zijn op het fok forum.
Tien dagen, iets langer helaas.quote:
Volgens @Hetekip ben ik de beste moderator van FOK! dus komt sowieso goedquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel goed.
En onthoud, slechter dan de moderatie in F1 is onmogelijk!
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Forumgebruikster @:Vino_tinto komt er met gestrekt been in
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Hetekip het volgende:
Dat zeker maatje, dat ben je gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens @:hetekip ben ik de beste moderator van FOK! dus komt sowieso goed
Neeeeeeeeeeee brooooquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Hetekip het volgende:
En het slechte nieuws?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:31 schreef Hetekip het volgende:
Haha, grapjas. Altijd de leukste thuis jijquote:
Komt je vriendin gezond voor je koken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tien dagen, iets langer helaas.
Maar wanneer mijn vriendin weer weg is, kom ik zeker hier posten met mijn vrienden. Ik ga GGMM het hardst missen.
quote:
Nee, dat denk ik niet...quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Komt je vriendin gezond voor je koken?
Eet je vriendin ook zoveel dan?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet...Maar ze zegt vaker dat ik minder moet eten, en heeft me ook al eens eten laten weggooien bij de KFC, nadat ik volgens haar 'teveel' besteld had.
Nee, zij niet, zij zegt ook dat ik minder moet eten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eet je vriendin ook zoveel dan?
En is ze er maar soms?
Zoveel vragen weer
Is ze Iers?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee, zij niet, zij zegt ook dat ik minder moet eten.
Ze woont in Ierland op het moment.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet...Maar ze zegt vaker dat ik minder moet eten, en heeft me ook al eens eten laten weggooien bij de KFC, nadat ik volgens haar 'teveel' besteld had.
Ik heb aardappelen, spinazie en een gepaneerde schnitzel op.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik kwam niet uit de Woordle 5 lolquote:
Ja.quote:
Ja is stress maat.quote:
Straks McDonalds.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het minder posten vooralsnog?
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.
Geen rood haar, meer kastanje bruin.quote:
Dankjewel makamba.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!
skklquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1805 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1601 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
🟩⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟨⬜🟨🟨⬜
🟩🟨🟩⬜🟩🟩
Ach
Nee toch
Jemig
Wat erg
🥴🫠🫥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Patat met twee frikandellenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:
We zitten op dezelfde afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin van @:hetekip ?
Akkoordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Excuses ik zal mijn post verwijderen
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen we al die kutmuggen niet uitroeien? Ik word helemaal lek geprikt
Kip, aardappelgratin, komkommerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gohquote:
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)quote:
Oy!quote:
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.quote:
Ja dat ga je wel doenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.
Wat voor chips?quote:
Iets minderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat ga je wel doen![]()
[..]
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ook
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsaladequote:
Dank je welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsalade
Hallo makker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had pasta (geen choco). Was wel goed op zich.
Wh00tquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Lansgodquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Hi René. (Wie is @Makamba)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker!
@:onlogisch @:tjacka @:Caland @:kingroland @:makamba_ @:fetx @:zipportal @:yvonne @:Drizzt_DoUrden @:rambodirk @:scrummie @:coco @:Mexicanobakker Kijk eens wie er is
Ook een vent die hier al best lang zit ik dacht die zal je wel kennenquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Woehaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1806 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟩⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nou wat kut zeg
Woordle6 1602 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Nou ja zegquote:
Geen idee nogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Hier schrik ik van.quote:
Ik eet heel veel rijst met heel veel kip en heel veel groenten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Nu durf ik niet meerquote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1807 2/6
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1603 X/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
[ afbeelding ]
Wel een goede Woordle score
Beetje laat. Maar gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Hetekip het volgende:
Vrienden vergeet niet ook eens te posten in juichbaak.
JUI / Van harte gefeliciteerd Hetekip
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Hetekip het volgende:
Vrienden vergeet niet ook eens te posten in juichbaak.
JUI / Van harte gefeliciteerd Hetekip
Je hebt het niet eens gehaald gekquote:
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods wegquote:Op zondag 31 mei 2026 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
MED / ONZE rene gaat stoppen.
Ach Rene.
Gelukkig blijft onze Belgische topper @capuchon_jongen nog stevig in het zadel zittenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |