Vieze Braddiekloonquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is dat wat met @:onlogisch aan de hand is, aan de hand met mijn maag. Dat is gewoon een bodemloze put
We kunnen het licht beter uit doenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik herken deze SC niet meer terug.
Hallo maat.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Hetekip walgelijk dik?
Braddie-omvang in zn beste jaren?
quote:
Ik heb al half jaar geen Ajax meer gekeken. Dat zegt genoeg. Ik schrijf een 2tje op. Erg mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Gaat het morgen spoken in Volendam?
Successupporter.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb al half jaar geen Ajax meer gekeken.
Ik draag mn steentje bij aan verminderen van hoge zorgkosten in Nederland door geen oogaids op te lopen!quote:
Nee inderdaad zo kan je het ook rechtlullen ja HAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik draag mn steentje bij aan verminderen van hoge zorgkosten in Nederland door geen oogaids op te lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook twee collega's die fan van Ajax zijn en al tijden niet meer kijken. 'waarom zou ik mijzelf dat aandoen'quote:
Ik heb 2 collega's die zwaar ademen nadat ze de trap op zijn gelopen. Ik ben benieuwd wat @GGMM hiervan vindtquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ook twee collega's die fan van Ajax zijn en al tijden niet meer kijken. 'waarom zou ik mijzelf dat aandoen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |