Wat ongezellig.quote:
Roti met kip en kousenbandquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghetti een bord.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Genot.quote:
Yesss mijn vakantiequote:
Ach Chevyquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1797 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩⬜
🟨🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1593 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
ACH
NEE HE
KLOTE
Ja gaat alweer een beetjequote:
Wel benieuwd naar je mislukte pogingenquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1797 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩⬜
🟨🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1593 X/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
ACH
NEE HE
KLOTE
Je mag de laatste 3 zienquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar je mislukte pogingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wagner pizza specialequote:Op donderdag 21 mei 2026 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Een vrouw met hakjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovenbuurman is al twee weken bezig met verhuizen en schoonmaken, en dat moet er kennelijk heel luidruchtig aan toe gaanZal mij benieuwen wie er voor in de plaats komt.
Ik ga op een appartement bieden, maar heb ook iemand boven mij. Hoe kut is dat? Valt het mee, of is het echt gewoon zwaar klote?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovenbuurman is al twee weken bezig met verhuizen en schoonmaken, en dat moet er kennelijk heel luidruchtig aan toe gaanZal mij benieuwen wie er voor in de plaats komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |