Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het minder posten vooralsnog?
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.
Geen rood haar, meer kastanje bruin.quote:
Dankjewel makamba.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!
skklquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1805 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1601 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
🟩⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟨⬜🟨🟨⬜
🟩🟨🟩⬜🟩🟩
Ach
Nee toch
Jemig
Wat erg
🥴🫠🫥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Patat met twee frikandellenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:
We zitten op dezelfde afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin van @:hetekip ?
Akkoordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Excuses ik zal mijn post verwijderen
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen we al die kutmuggen niet uitroeien? Ik word helemaal lek geprikt
Kip, aardappelgratin, komkommerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |