Gohquote:
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)quote:
Oy!quote:
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.quote:
Ja dat ga je wel doenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.
Wat voor chips?quote:
Iets minderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat ga je wel doen![]()
[..]
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ook
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsaladequote:
Dank je welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsalade
Hallo makker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had pasta (geen choco). Was wel goed op zich.
Wh00tquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Lansgodquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Hi René. (Wie is @Makamba)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker!
@:onlogisch @:tjacka @:Caland @:kingroland @:makamba_ @:fetx @:zipportal @:yvonne @:Drizzt_DoUrden @:rambodirk @:scrummie @:coco @:Mexicanobakker Kijk eens wie er is
Ook een vent die hier al best lang zit ik dacht die zal je wel kennenquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |