Beetje laat. 4 broodjes kroket. Uit airfryer dus gezonder.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Mr. healthy kingquote:Op maandag 25 mei 2026 10:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Beetje laat. 4 broodjes kroket. Uit airfryer dus gezonder.
Geniet er van, ik ga zo eens kijken wat ik nog in de vriezer heb. Ik denk wat chicken tenders van Mora en een zak bitterballen van Kwekkeboom. Maar het kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe iets wat ik maar gewoon "meuk" heb genoemd, het zal vast een echte naam hebbeAardappel- of rundvleessalade, sla, zilveruitjes, gerookte kipfilet, garnaaltjes, stokbroodje met kruidenboter, gekookt eitje. Opperst genot.
Friet met mayonaise, frikandel.speciaalquote:Op maandag 25 mei 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe iets wat ik maar gewoon "meuk" heb genoemd, het zal vast een echte naam hebbeAardappel- of rundvleessalade, sla, zilveruitjes, gerookte kipfilet, garnaaltjes, stokbroodje met kruidenboter, gekookt eitje. Opperst genot.
Goed gegoktquote:
Ja, ik wil eens wat anders proberen, maar kom er nooit aan toe.quote:
Smakelijk, goeie keuze wel.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Friet met mayonaise, frikandel.speciaal
Vlamtostiquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, ik wil eens wat anders proberen, maar kom er nooit aan toe.
Dat is met gehakt? Ik ga er eens over nadenken.quote:
Ja en pittigquote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is met gehakt? Ik ga er eens over nadenken.
Geil, dat wil ik ook nog eens doen.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga binnenkort eens loempia's maken denk ik.
Gehakt lijkt mij niet zo'n hele goede keuze, maar ik ga erover nadenken.quote:
Anders even die vlamtosti in de wink3l kopen om te proberenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gehakt lijkt mij niet zo'n hele goede keuze, maar ik ga erover nadenken.
Ja, ik kan het proberen maar ik moet toch echt eens gezonder gaan eten.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Anders even die vlamtosti in de wink3l kopen om te proberen
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, ik kan het proberen maar ik moet toch echt eens gezonder gaan eten.
Ik wil niet als Choccy Dan eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |