Tonijnsaladequote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade.
Inmiddels doet HMF ook mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Forummeisjes @:Wotte en @:CR7 vliegen elkaar in de haren in het Feyenoordtopic.
Echt doodvermoeiend maar je moet hem zijn dagbesteding maar gunnen in een Ajax/Feyenoord reeks.quote:
Sandwich kip, met sla en ui en tomaatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutspotquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://schatkamer.beeldengeluid.nl/quote:700.000 programma's van de publieke omroep zijn voortaan gratis online te bekijken. De radio- en televisieprogramma's uit het audiovisuele archief van Beeld en Geluid waren tot nu toe niet toegankelijk voor publiek. Het platform staat sinds 18.00 uur online.
Kom meteen langs voor het drankjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Curaçao topic geopend in WK 2026@:Zipportal
Kom langs en proef de tropen
Je moet die gast eens in R&P zien posten over vrouwen die bewust kiezen single te blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan geeft forumgebruiker @:HMFuckyouall een pak slaag in het Feyenoordtopic.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan geeft forumgebruiker @:HMFuckyouall een pak slaag in het Feyenoordtopic.
Elan, dat is er echt één die ik nog nooit serieus heb kunnen nemen. Hij en al zijn andere debiele aliassen hier, zoals Jorien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:19 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is hij er niet gepikeerd over zo te zien
Die man stookt meer dan een jaren 30 woning.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU kijken.
(hopelijk stelt het nu wel wat voor)
Lekker maatquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
bohhhhquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordlebeestquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1803 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1599 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟨⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:26 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje Duitsland
Jammer dat je niet mee kon @:ggmm
Groetjes aan iedereen
Burritoquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli, visje.
Vond dat ook spannend toen de onderbuurvrouw is gestorven wie er in plaats kwam. Gelukkig viel het meequote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ga op een appartement bieden, maar heb ook iemand boven mij. Hoe kut is dat? Valt het mee, of is het echt gewoon zwaar klote?
Dat is goed om te horen. Hopelijk heb je je snel voorbereid op het voorbereiden zodat het voorbereiden kan beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens mij persoonlijk en mentaal aan het voorbereiden om mij taak als WK moderator voor te bereiden.
Komt het door de warmte maar de laatste tijd maak ik vaak zo’n foutenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Hopelijk heb je je snel voorbereid op het voorbereiden zodat het voorbereiden kan beginnen.
Goed zo, houd alvast rekening met Belgen grappen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben trouwens mij persoonlijk en mentaal aan het voorbereiden om mij taak als WK moderator voor te bereiden.
Daar ‘bereiden’ wij ons ook op voorquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |