Een geschatte klus van 3 weken met 3-4 man kun je beter laten doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.
Oh dan is het toch spannender.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een geschatte klus van 3 weken met 3-4 man kun je beter laten doen.
Het is geen betonnen postzegel in Almere.
Gezellig dat je wat vaker langskomtquote:
Eensquote:Op maandag 8 juni 2026 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jojo
Dat waren nog eens moderators.
Als vrouw betaal je gewoon in natura, begrijp dat dan.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.
Bij die wedstrijd met die slechte scheids?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezellig dat je wat vaker langskomt![]()
Hopelijk ben je er vanavond
Dit is toch niet de echte Hmf?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jojo
Dat waren nog eens moderators.
Zelfs Wotte kwam na 15 minuten op het idee om in WK te kijken. Maar snap het wel, die tegen Algerije was wel gewoon nog in VBL.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het topic voor deze oefenwedstrijd?
Kwam er in de loop van de avond achter dat er ook een WK sub-forum is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 04:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs Wotte kwam na 15 minuten op het idee om in WK te kijken. Maar snap het wel, die tegen Algerije was wel gewoon nog in VBL.
7 likes. Ik bestempel jullie als The Magnificent Sevenquote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Laten we toch even kijken of er animo voor is.
@:GGMM
@:Drizzt
@:alpeko
@:Tarado
@:Coco
@:fetX
@:Dombohetolifantje1
@:Salina
@:Rambodirk
@:maxi-mus
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
@:Bezsen
@:tong80
@:Pisces29
@:Caland
@:Buitendam
(like als je dit een leuk idee vindt)
Toevallig zeg, ik twee!quote:
klootzakquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
5 bermuda’s?quote:
Oh en Groep I is dus voor @maxi-musquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Omdat het zo'n teringlang WK wordt met allerlei achterelijke wedstrijden heeft de organisatie (thank god) besloten om in de groepsfase geen uitslagen meer te vragen. Een eentje, tweetje of drietje is voldoende.
Graag de voorspellingen voor de groepen zoals hieronder beschreven.
@:GGMM
Groep A
@:Coco
Groep B
@:Scrummie
Groep C
@:fetX
Groep D
@:Drizzt
Groep E
@:Pisces29
Groep F
@:Caland
Groep G
onlogisch
Groep H
Omdat we niet helemaal lekker uitkomen (er gaat een streep door the magnificant seven omdat @:maxi-mus de post niet geliked had, maar wel meedoet) moeten we de laatste 3 groepen gezamenlijk invullen. Hieronder zie je welke wedstrijden je nog meer moet voorspellen.
[ afbeelding ]
Dit is onderdeel 1. Graag zsm invullen.
Sinds ik de postcodekanjer op nieuwjaarsdag heb misgelopen op 1 cijfer heb ik besloten nooit meer mee te doen aan dat vreselijke concept.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |