Bij mezelf.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wie laat jij jouw UI aanpassen? Ik wil de haas ook oranje laten maken, met een hollands vlaggetje erbij
Heb je al vakantieplannen?quote:
Leuk dat je het vraagt.quote:
Lekker maat. Toch wel Lara voor het ultieme all-in vermaak?quote:Op maandag 8 juni 2026 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Ik ga volgende week een weekje naar Kos en in augstus 10 dagen naar Turkije.
Lekker all-in tokkiën @:Caland
Lekkerquote:Op maandag 8 juni 2026 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Ik ga volgende week een weekje naar Kos en in augstus 10 dagen naar Turkije.
Lekker all-in tokkiën @:Caland
Tja mexicanobakker schrijft al stukjes. Dubbelwerk andersquote:Op maandag 8 juni 2026 09:11 schreef onlogisch het volgende:
@:coco weer geen duit in het zakje gedaan terwijl het WK deze week begint. Wat een flapdrol is het toch.
Jij denkt mensen te kunnen afkopen zodat je zelf zo min mogelijk hoeft te doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef Coco het volgende:
Ik heb anders wel een abo geschonken aan ons aller WK poule organisator, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt mensen te kunnen afkopen zodat je zelf zo min mogelijk hoeft te doen.
Slim.
Gereekst ook. @Zipportal zal trots op je zijnquote:Op maandag 8 juni 2026 16:11 schreef Coco het volgende:
WK / Nederland - Oezbekistan #1 Inzwaaiwedstrijd
20:45
Ik ben anders flink geschrokken van jouw like op die totaal debiele en mongoloïde post van user @Zipportal in dat topic.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Coco het volgende:
User @:3rr0r deelt een fikse sneer uit aan user @:maxi-mus in de WK SC.
Kun jij jouw tuinplannen delen?quote:Op maandag 8 juni 2026 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker
Ik wacht nog even op de datum wanneer ze aan de tuin kunnen beginnen en dan kan ik ook wat boeken.
Nog bedankt voor je gift ouwe reus!quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Coco het volgende:
User @:3rr0r deelt een fikse sneer uit aan user @:maxi-mus in de WK SC.
Oh niks spannends.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij jouw tuinplannen delen?
Spannend.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh niks spannends.
Achtertuin vernieuwen. 90% van de tegels eruit. Grotere tegels erin. Terras verlagen. De ene border moet eruit, alle planten over naar de andere border of de voortuin. En een schuttingdeel plaatsen.
Kun je dat niet zelf?quote:Op maandag 8 juni 2026 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh niks spannends.
Achtertuin vernieuwen. 90% van de tegels eruit. Grotere tegels erin. Terras verlagen. De ene border moet eruit, alle planten over naar de andere border of de voortuin. En een schuttingdeel plaatsen.
Moet ze zelf weten. Maar zelf een weekje vrij nemen en je hebt 4000 euro aan arbeidskosten bespaard.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een zeer verstandige vrouw met een goede portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |