Toevallig zeg, ik twee!quote:
klootzakquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
5 bermuda’s?quote:
Oh en Groep I is dus voor @maxi-musquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Omdat het zo'n teringlang WK wordt met allerlei achterelijke wedstrijden heeft de organisatie (thank god) besloten om in de groepsfase geen uitslagen meer te vragen. Een eentje, tweetje of drietje is voldoende.
Graag de voorspellingen voor de groepen zoals hieronder beschreven.
@:GGMM
Groep A
@:Coco
Groep B
@:Scrummie
Groep C
@:fetX
Groep D
@:Drizzt
Groep E
@:Pisces29
Groep F
@:Caland
Groep G
onlogisch
Groep H
Omdat we niet helemaal lekker uitkomen (er gaat een streep door the magnificant seven omdat @:maxi-mus de post niet geliked had, maar wel meedoet) moeten we de laatste 3 groepen gezamenlijk invullen. Hieronder zie je welke wedstrijden je nog meer moet voorspellen.
[ afbeelding ]
Dit is onderdeel 1. Graag zsm invullen.
Sinds ik de postcodekanjer op nieuwjaarsdag heb misgelopen op 1 cijfer heb ik besloten nooit meer mee te doen aan dat vreselijke concept.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik twee!![]()
(een PRIJS van de postcodeloterij en een lamp prullenbak)
Ik heb dit jaar al chocolade, een ovenschaal en een schoonmaakpakket gewonnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds ik de postcodekanjer op nieuwjaarsdag heb misgelopen op 1 cijfer heb ik besloten nooit meer mee te doen aan dat vreselijke concept.
Wacht wel op een cadeautje van Essent.(en geen lamp)
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al chocolade, een ovenschaal en een schoonmaakpakket gewonnen.
Die laatste ontvang ik straks dus die ga ik inpakken in cadeaupapier en aan mijn vriendin geven
Jordanie - Algerije 2quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Omdat het zo'n teringlang WK wordt met allerlei achterelijke wedstrijden heeft de organisatie (thank god) besloten om in de groepsfase geen uitslagen meer te vragen. Een eentje, tweetje of drietje is voldoende.
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
Omdat we niet helemaal lekker uitkomen (er gaat een streep door the magnificant seven omdat @:maxi-mus de post niet geliked had, maar wel meedoet) moeten we de laatste 3 groepen gezamenlijk invullen. Hieronder zie je welke wedstrijden je nog meer moet voorspellen.
[ afbeelding ]
Graag ook alles van groep C makker.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jordanie - Algerije 2
Congo - Oezbekistan 1
Waar is het walgelijke kliekjes topic?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
[ afbeelding ]
We doen het nu maar hier aangezien de animo zo extreem laag is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is het walgelijke kliekjes topic?
14 juni - 00:00 uur: Brazillië - Marokko (1)
14 juni - 03:00 uur: Haïti - Schotland (2)
20 juni - 00:00 uur: Schotland - Marokko (2)
20 juni - 03:00 uur: Brazillië - Haïti (1)
25 juni - 00:00 uur: Schotland - Brazillië (2)
25 juni - 00:00 uur: Marokko - Haïti (1)
Oezbekistan - Colombia (2)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We doen het nu maar hier aangezien de animo zo extreem laag is.
Graag ook
Oezbekistan Colombia
&
Kroatië Ghana
invullen.
Dus alle wedstrijden van Groep I én de groepeindstand?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh en Groep I is dus voor @:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, dat wilde ik eigenlijk even apart benoemen straks.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus alle wedstrijden van Groep I én de groepeindstand?
Engeland - Kroatië 3quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
onlogisch
Groep H
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |