Pizzaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Oh jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:
@:GGMM ik wacht nog steeds op mijn oranje ui.
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!quote:
Nou nou nou ik heb ook gevoelensquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!
Woordle 1813 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1609 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Bami (met kip).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook en toch durf ik mijn falen te postenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nou nou nou ik heb ook gevoelens
Ik neem aan dat "opstakel" de grap was?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je? Laat dat geen opstakel zijn!
Woordle 1813 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1609 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Zeer zeker. Helaas nam de ambtenaar mijn extra hint niet tot zich inclusief mijn score.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "opstakel" de grap was?
Pokebowl (tonijn) en loempia’s.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb patat, een kipburger én een milkshake aardbei op (groot)quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je neemt steeds meer ruimte in, in dit bad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb patat, een kipburger én een milkshake aardbei op (groot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Goedemorgen broederquote:Op zondag 7 juni 2026 08:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1610 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1814 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩