Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het minder posten vooralsnog?
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten op een tankstation, trein heeft vertraging. Dus ik wacht even. Ik moet de tijd omkrijgen, daar is fok goed voor.
Geen rood haar, meer kastanje bruin.quote:
Dankjewel makamba.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oke, los van het zijn van een act die alles overdrijft lijk je mij best een aardige man dus ik wens je al het goeds!
skklquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1805 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1601 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
🟩⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟨⬜🟨🟨⬜
🟩🟨🟩⬜🟩🟩
Ach
Nee toch
Jemig
Wat erg
🥴🫠🫥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Patat met twee frikandellenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:
We zitten op dezelfde afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin van @:hetekip ?
Akkoordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Excuses ik zal mijn post verwijderen
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen we al die kutmuggen niet uitroeien? Ik word helemaal lek geprikt
Kip, aardappelgratin, komkommerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gohquote:
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)quote:
Oy!quote:
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.quote:
Ja dat ga je wel doenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik eet bij m'n stiefmoeder vandaag dus ik kom er nog op terug (dit ga ik niet echt doen)
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dat. Ik heb zo'n blauwe lamp, werkt prima. En je moet een partner hebben met zoeter bloed dan prikken ze die.
Wat voor chips?quote:
Iets minderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat ga je wel doen![]()
[..]
Werkt een lamp met blauw licht van de ikea ook
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsaladequote:
Dank je welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen, vis en aardappelsalade
Hallo makker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had pasta (geen choco). Was wel goed op zich.
Wh00tquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Lansgodquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Hi René. (Wie is @Makamba)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker!
@:onlogisch @:tjacka @:Caland @:kingroland @:makamba_ @:fetx @:zipportal @:yvonne @:Drizzt_DoUrden @:rambodirk @:scrummie @:coco @:Mexicanobakker Kijk eens wie er is
Ook een vent die hier al best lang zit ik dacht die zal je wel kennenquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Woehaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1806 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟩⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nou wat kut zeg
Woordle6 1602 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Nou ja zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee nogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Hier schrik ik van.quote:
Ik eet heel veel rijst met heel veel kip en heel veel groenten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Nu durf ik niet meerquote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1807 2/6
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1603 X/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
[ afbeelding ]
Wel een goede Woordle score
Beetje laat. Maar gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Hetekip het volgende:
Vrienden vergeet niet ook eens te posten in juichbaak.
JUI / Van harte gefeliciteerd Hetekip
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Hetekip het volgende:
Vrienden vergeet niet ook eens te posten in juichbaak.
JUI / Van harte gefeliciteerd Hetekip
Je hebt het niet eens gehaald gekquote:
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods wegquote:Op zondag 31 mei 2026 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
MED / ONZE rene gaat stoppen.
Ach Rene.
Gelukkig blijft onze Belgische topper @capuchon_jongen nog stevig in het zadel zittenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |