MOORDENAARS MOORDENAARS MOORDENAARSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-in-groep-te-brengen
rip @:stokstaart
Hallo.quote:
Vino_tinto doet geheid flat bread met kip en een blaadje slaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Vriendquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had pasta (geen choco). Was wel goed op zich.
4 broodjes en tomatensoepquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
stoommaaltijdquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:
Met wat zoal, chefke?quote:
Keskedillesquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn haas ook om toveren tot een WK-UI.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1811 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1607 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟨⬛
🟨🟨⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
In het WK forum is een topicquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn haas ook om toveren tot een WK-UI.
Ik weiger daar te komen zolang @Coco geen duit in het zakje doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het WK forum is een topic
Best een leuk forum je zou er eens moeten kijken
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn vrouw een vlag op de wang geven en ook om toveren tot een WK-UI.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1811 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1607 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟨⬛
🟨🟨⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Wat leuk dat je het vraagt maatjequote:Op donderdag 4 juni 2026 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een fantastische UI heb je makker. Waar heb je die laten maken? Ik wil mijn vrouw een vlag op de wang geven en ook om toveren tot een WK-UI.
Ik hoop dat je er lekker van genietquote:
Ik heb bij m'n moeder gegeten dus ik laat het je nog even weten!quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Mesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Even een ouderwetse rechtse uitgedeeld aan mijn maatje @:Caland in het WK forum
Dikzak.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark.
@:Bezsen
Hopelijk vindt de fan base van Feyenoord in Ozzie een mooi nieuw onderkomenquote:De Australische milieu-inspectie heeft bij een illegale kweker 100.000 kakkerlakken in beslag genomen
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een weggelopen jonge hond heel netjes afgegeven aan de dierenambulance.
Ben zelden mijn vakantie met zo een goede daad begonnen. (Want gelukkig was hij gechipt!) Nu tijd voor een vette hap om dit te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |