Neeee, sjeik eruit. En dingen in het leven. Tijd wat ‘strings’ los te knippen.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zou er wat achter de schermen spelen? Gaan wel wat kwaliteitsmods weg
Enige wat we in VBL los knippen zijn de banden met vrienden en familie.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:35 schreef Rene het volgende:
[..]
Neeee, sjeik eruit. En dingen in het leven. Tijd wat ‘strings’ los te knippen.
Gaat hier net andersomquote:Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Enige wat we in VBL los knippen zijn de banden met vrienden en familie.
Dankjewel, jammer dat het dm systeem niet werkte.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had gisteren ook al een dm gestuurd maar ik weet niet of die aangekomen is
Dus niet dat je denkt dat ik het vergeten was
Blijven doneren!quote:Op zondag 31 mei 2026 16:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel, jammer dat het dm systeem niet werkte.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Bij de Thai gaan uiteten.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor mij ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws.
De ambulances waren niet voor mij opgeroepen tijdens de marathon.
Hypes moet je uitmelken.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Een marathon is goed maar waarom zijn er tegenwoordig zoveel van?
De yuppen verpesten het weer
Hier moet ik eerst overleggen voor.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hypes moet je uitmelken.
Dat zou een ambtenaar toch moeten begrijpen.
Netjes.quote:
Die zag er erg schattig uit in Me, Myself & Irenequote:
Uitetenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die users nemen zichzelf echt veel te serieus. Je kunt ook gewoon niet meer inloggen.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan
Ik ben tegen antisemitisme.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur je een mailtje naar Danny om te vragen of ALSJEBLIEFT het account op anoniem kan want, ja want?
Dan ben je geen knip voor de neus waard in het leven.
Kijk, dit zijn teksten maatquote:Op zondag 31 mei 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur je een mailtje naar Danny om te vragen of ALSJEBLIEFT het account op anoniem kan want, ja want?
Dan ben je geen knip voor de neus waard in het leven.
Ik stuurde laatst een mail maar het mocht niet ofsoquote:Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan
Misschien nog eens proberen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst een mail maar het mocht niet ofso
Nou zegquote:
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die users nemen zichzelf echt veel te serieus. Je kunt ook gewoon niet meer inloggen.
Oh, dan begrijp ik het wel. Al die opzichtige flirtpogingen over en weer met GGMM gaven mij sowieso altijd wel een beetje de kriebels.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.
Niet elk half jaar verhuizen voor FOK!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je teveel prive hebt gepost en er klaar mee bent snap ik het, maar als je meermaals anoniem gaat heb je hulp nodig of een IP-ban.
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM heeft user Vino_Tinto weggepest.
Je moet dan ook niet met de liefde spelen.
Zoveel users zijn er toch niet meer vergeleken met 10 jaar geledenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.
vino_blancoquote:Op zondag 31 mei 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorspel nu onder welke naam vino_tinto terugkomt.
vino laat uw pener zien?quote:
Het is er nu ook niet meer om zich te verdedigenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet helemaal gepast om de genderonzekerheid van Vino te bespotten.
Toen ik je quotemelding zag dacht ik even dat ik te laat was met m'n editquote:Op maandag 1 juni 2026 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is er nu ook niet meer om zich te verdedigen
In vrede?quote:
En ik ben er ook nogquote:Op maandag 1 juni 2026 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we kregen er @:Gurneyisbestoke voor terug zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |