We begonnen met bufferzones en evacuatiegebieden, toen pakte Netanyahu 50% van het gebied, daarna 60% en nu wil hij 70% pakken. Het mag wel duidelijk zijn dat Israël de salamitactiek gebruikt, om uiteindelijk het gebied in handen te krijgen en om van de bevolking af te komen.quote:Netanyahu geeft Israëlisch leger opdracht om 70 procent van Gaza in te nemen
Premier Benjamin Netanyahu heeft het Israëlische leger de opdracht gegeven om 70 procent van de Gazastrook in te nemen. Dat kan gevolgen hebben voor het toch al fragiele staakt-het-vuren dat sinds oktober geldt.
Israël heeft al de controle over zo'n 64 procent van Gaza, schrijft persbureau Reuters. "We zaten op 50 en zijn naar 60 procent gegaan. Mijn opdracht is om verder te gaan", zei Netanyahu vrijdag op een persconferentie op de Westelijke Jordaanoever. "Laten we beginnen met 70 procent."
Bij het staakt-het-vuren in oktober is een gele lijn afgesproken die Gaza opdeelt in een bezet en onbezet deel. Sindsdien heeft het Israëlische leger de grote gele betonblokken die de lijn markeren tientallen keren dieper de Gazastrook in geschoven.
De lijn is geen internationaal erkende grens, maar wordt door Israël omschreven als "de nieuwe grens". Palestijnen die sinds oktober de grens wilden oversteken zijn al tientallen keren beschoten.
Israël heeft sinds het begin van het staakt-het-vuren al duizenden gebouwen in Gaza gesloopt. Vooral de gebieden die buiten de gele lijn vallen worden met bulldozers en explosies weggevaagd.
Mensenrechtenorganisaties vrezen etnische zuivering
Het uiteindelijke doel van de Israëlische regering is dat veel Palestijnen het gebied verlaten door middel van "vrijwillige emigratie", zei defensieminister Israel Katz woensdag. Maar volgens Israëlische mensenrechtenorganisaties kan zo'n vertrek niet als vrijwillig worden beschouwd. Ze waarschuwen dat het beleid van Israël als etnische zuivering kan worden gezien.
De Duitse regering is bezorgd over de plannen van Israël, liet het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag weten. Duitsland zal zich verzetten tegen een permanente verdeling van het gebied, zei het ministerie ook.
Als het Israëlische leger daadwerkelijk 70 procent van de Gazastrook inneemt, blijft er 108 vierkante kilometer over voor 2,2 miljoen Palestijnen om op te leven. Dat is ongeveer de helft van de gemeente Amsterdam.
https://www.nu.nl/midden-(...)aza-in-te-nemen.html
Het is niet bepaald toevallig dat ze van 50% naar 70% procent gaan hè.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik het begrijp het niet.
Pak het helemaal![]()
Ja, je zal even wat protesten hebben, afkeuring uit de toch al tandeloze VN en misschien wat boze telefoontjes.
Maar dan ben je klaar. Eindelijk.
Dan geef ik een argument in jouw stijl terug. Als de Duitsers de oorlog niet verloren hadden, was er ook geen Israël geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Beetje selectief niet? De Romeinen hebben de Joden uit Judea verdreven. Enige reden waarom het Palestina heette ook. Hoe dan ook, als de Ottomanen zich niet gemengd hadden in de Eerste Wereldoorlog, hadden ze het gebied ook niet verloren.
50% van Gaza loopt al lekker in de EU,quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat een groot deel dan gewoon naar het westen komt. De buurlanden kijken wel uit om dat volk binnen te laten![]()
Dit mag Bibi lekker zelf oplossen zonder ons met zijn probleem op te zadelen.
We moeten als de sodemieter Somaliland erkennen. Tot nu toe heeft alleen Israël Somaliland erkent en nu wil het toeval dat Somaliland wel interesse heeft in enkele Palestijnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat een groot deel dan gewoon naar het westen komt. De buurlanden kijken wel uit om dat volk binnen te laten![]()
Dit mag Bibi lekker zelf oplossen zonder ons met zijn probleem op te zadelen.
De smokkela NGO's staan al klaar om ze in dit rode gebied op te pikken. Zogenaamd "gered in barre omstandigheden midden op zee"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nederland kennende gaan we ze gewoon ophalen.
Flotilla malloten to the rescue. Dan houdt Israël niét tegen vermoed ik zo.
Het is al bijna twintig jaar uiterst zeldzaam dat boten dat stuk zee passeren zonder te zinken. Als ze dat stukje zee überhaupt al weten te bereikenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De smokkela NGO's staan al klaar om ze in dit rode gebied op te pikken. Zogenaamd "gered in barre omstandigheden midden op zee"
[ afbeelding ]
Omdat ze weten dat wij zo naïef zijn om ze wel welkom te heten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.quote:We begonnen met bufferzones en evacuatiegebieden, toen pakte Netanyahu 50% van het gebied, daarna 60% en nu wil hij 70% pakken. Het mag wel duidelijk zijn dat Israël de salamitactiek gebruikt, om uiteindelijk het gebied in handen te krijgen en om van de bevolking af te komen.
De overige 30% blijft voor Spanje en Ierland en overige landen die de staat palestina hebben erkend.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik begrijp het niet.
Pak het helemaal![]()
Ja, je zal even wat protesten hebben, afkeuring uit de toch al tandeloze VN en misschien wat boze telefoontjes.
Maar dan ben je klaar. Eindelijk.
Omdat dat zou betekenen Islamitisch grondgebied op te geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:05 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat wij zo naïef zijn om ze wel welkom te heten.
Maar is maar tijdelijk hoor, ze gaan allemaal weer terugquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
50% van Gaza loopt al lekker in de EU,
Ook in nl zijn er veel gekomen
En na de Gazastrook kunnen ze mooi de Westbank zuiveren, nog eens een paar miljoen doctoren en tandartsen voor Europaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
Sympathiek toch? 30% ruïne is ruim zat voor die Pallies.quote:
Walgelijk jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor
Je snapt toch wel dat kanker kan terugkomen (een recidief), zelfs als het volledig is verwijderd en dat het dan alsnog je dood kan worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Chique vergelijking.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
40 procent van de Palestijnen support Hamas. Dus reken maar uit, wees welkom, welkom in ons land!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
2 miljoen Palestijenen emigreren naar Europa, want verder is niemand zo krankzinnig om die mensen op te nemen.
What can possibly go wrong.
En laten we er maar vanuit gaan dat de kans dat er mensen van Hamas tussen zitten 0% is
Hahahahha.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.
Hoe ziek......
Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.
Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.
Hoe ziek ben je dan in je hoofd?
Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Ik denk dat dat gegeven de meeste users hier alleen maar blijdschap zal geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:50 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
Welke feiten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:
De feiten echter wel. Dat vind ik toch wat belangrijker.
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval.
Nee de feiten zorgen daarvoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gazaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
Allebei is waar. Wij zijn slachtoffers van de oorlog in Israël.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden.
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:22 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moeten we ook consequent zijn en onderscheid maken tussen burgers en Hamas-supporters.
Met “we” bedoel ik vooral dit soort topics.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:17 schreef Starhopper het volgende:
https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gaza
quote:For Amnesty, Any Israeli Defense Is “Genocide”
Amnesty’s 6-page, 2,500 word embargoed press release – obtained by NGO Monitor – highlights the absence of substance and the dominance of slogans and myths. Following previous practice, the press release declares Israel to be guilty of genocide, regardless of the reality in Gaza. This basic paradigm is evidenced by Amnesty’s highly selective use of “evidence,” including fundamental omission of facts that do not support its political line, and the blatantly manipulative discussion of civilian casualties.
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leidingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
In elk media kanaal in de hele wereld ooit......quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inderdaad opdoeken dat zooitjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leiding
Nog even over je bron:quote:
Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuiftquote:
Ja dat hebben de Arabieren tot in den treure geprobeerd, het wil alleen niet echt vlotten met het opdoekproces, vind je ook niet? Als je Israel van alle kanten insluit met een coalitie van 6 Arabische legers en je krijgt alsnog een ongenadig pak slaag denk ik dat Allah niet aan de kant van de Arabieren staat.quote:
Eh, jij niet....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:
Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....
(Je weet nog altijd niet wat de definitie van genocide is, of wel dan?)
Maar jullie genocide-schreeuwers focussen je op gedeeltelijk, terwijl het natuurlijk raar is dat je een volk wil vernietigen met veel risico en kosten terwijl hetzelfde volk gewoon "om de hoek woont"quote:Genocide, ook wel volkerenmoord genoemd, is een internationaal misdrijf dat wordt gekenmerkt door de intentie om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen.
Nee dat is Israël al.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland.
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuift
Wie is jullie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?
ja ja leuke meningen laat dit maar met objectieve onderzoeken zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Voor israel zelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:59 schreef Kowloon het volgende:
En daarna een flink hek eromheen, met gaskamers en crematoria.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Hathor het volgende:
Hoe groot is Gaza eigenlijk qua oppervlakte?
Als je hier dan 70% vanaf haalt, dan moeten daar dus 2 miljoen mensen wonen, als ik het goed begrijp?quote:
Lees anders even de op van het topic waar je sterke meningen over hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom zou je mensen steunen die jou zien als een ongelovig varken?
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.
Palestijnen wonen overal in de wereld.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.
Kunnen we ze mooi inruilen voor dat dom tokkie volk dat altijd boos ergens tegen protesteert sinds stikstof/coronaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En na de Gazastrook kunnen ze mooi de Westbank zuiveren, nog eens een paar miljoen doctoren en tandartsen voor Europa
De boze witte hetero man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
De NSB was toen wel aardig groot ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.
Hoe ziek......
Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
Ik heb het eerder herhaald en ik zal het nog een keer herhalen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Ahhh leuk een bewerkt plaatje van propaganda kanaal Twitter.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:
[ afbeelding ]
Hoer op met je islam.
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Nee ze kunnen het land niet uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:13 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.
NB verwar de staatsgrens niet met apartheid.
Correct.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor
Dat doet Europa toch echt zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
En dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
En gaan we datt land nu eindelijk eens totaal boycotten
Integendeel.quote:
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Uit PA bedoel je? Waar willen ze naar toe dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee ze kunnen het land niet uit.
De WB is bezet gebied, Gaza ook.
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vergeet de speciaal gefokte en getrainde verkrachtingsherdershonden niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De boze witte hetero man.
Altijd boos op alles, alle kansen gehad maar uiteindelijk verworden tot de kariktuur van een spijtknor
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?
Israël is een van de weinige landen waar een moslim gewoon in vrijheid kan leven, ondanks alle haat van buitenaf en alle pogingen het land te vernietigen.
Ik ben wel klaar met de Palestijnen buiten Israël, hoog tijd om daar wat aan te doen.
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
Hou dit soort discussies lekker op Twitter.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.
[ [url=https://https://twitter.com/MorEdge_Insight/status/2059292886395420985]x[/url] ]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links,haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
De Speld wrs...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit in Haifa of Tel Aviv geweest....
Duidelijk...
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee er zijn geen anti Israel media.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis.
[..]
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.
Het idee 'kwaliteitskranten' is per definitie subjectief en wordt met name gebruikt door sommige progressieve en linkse mensen om de media die zij omarmen (Volkskrant, NRC, etc.) meer legitimiteit toe te kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.
Die zijn er zeker wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee er zijn geen anti Israel media.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |