abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:08:54 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220917157
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:52 schreef SpaceOddity het volgende:
70% maar?
Sympathiek toch? 30% ruïne is ruim zat voor die Pallies.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:18:07 #27
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220917559
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor :')
Walgelijk ja :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220917592
Waarom valt Israël Qatar niet aan? daar zitten zowat een half miljoen Palestijnse hulpgoederenmiljardairs te grinniken.
graag verwijderen
pi_220917609
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Je snapt toch wel dat kanker kan terugkomen (een recidief), zelfs als het volledig is verwijderd en dat het dan alsnog je dood kan worden.

Wanneer haat sterker wordt dan gezond verstand, zeggen mensen de domste dingen...
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:53:29 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220917612
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Chique vergelijking.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:56:31 #31
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220917616
Zolang die mensen daar blijven doen ze maar wat ze willen. ik ben gestopt om me druk te maken om dit conflict.
pi_220917627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
2 miljoen Palestijenen emigreren naar Europa, want verder is niemand zo krankzinnig om die mensen op te nemen.

What can possibly go wrong.

En laten we er maar vanuit gaan dat de kans dat er mensen van Hamas tussen zitten 0% is :+
40 procent van de Palestijnen support Hamas. Dus reken maar uit, wees welkom, welkom in ons land!
pi_220917701
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.
Hahahahha.

Niemand sympathiseert hier met Hamas.
Men is wel anti-genocide. Heel wat anders.
pi_220917711
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.

Hoe ziek......

Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
pi_220917733
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.

Hoe ziek......

Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220917744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.

Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.

Hoe ziek ben je dan in je hoofd?

Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:49:24 #37
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220917952
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.

Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.

Hoe ziek ben je dan in je hoofd?

Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
pi_220917956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
pi_220917964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:50 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
Ik denk dat dat gegeven de meeste users hier alleen maar blijdschap zal geven.
pi_220917965
Gaaf land dat Israel
pi_220917990
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:


De feiten echter wel. Dat vind ik toch wat belangrijker.


Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
pi_220918020
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval.
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden. :')
pi_220918083
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
Nee de feiten zorgen daarvoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:04:34 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918203
En gaan we datt land nu eindelijk eens totaal boycotten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:17:17 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918233
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gaza
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:18:23 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220918237
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
Allebei is waar. Wij zijn slachtoffers van de oorlog in Israël.
pi_220918239
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden. :')
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
pi_220918271
Als we in de tweede wereldoorlog ons zo druk hadden gemaakt over de mensenrechten van de Duitse en Japanse bevolking hadden de nazi's zonder enige twijfel gewonnen. Dan hadden de pro-hamas NPO boomers ook niet zo vies hard kunnen graaien na de wederopbouw.

Het hele midden-oosten is al verworden tot één groot shithole door abstracte concepten als mensenrechten en democratie en het medeleven met achtergestelde geitenneukers die het waarschijnlijk helemaal geen straf vinden dat ze vroegtijdig richting Allah mogen. :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:26:53 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220918273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moeten we ook consequent zijn en onderscheid maken tussen burgers en Hamas-supporters.
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')