Sympathiek toch? 30% ruïne is ruim zat voor die Pallies.quote:
Walgelijk jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor
Je snapt toch wel dat kanker kan terugkomen (een recidief), zelfs als het volledig is verwijderd en dat het dan alsnog je dood kan worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Chique vergelijking.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
40 procent van de Palestijnen support Hamas. Dus reken maar uit, wees welkom, welkom in ons land!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
2 miljoen Palestijenen emigreren naar Europa, want verder is niemand zo krankzinnig om die mensen op te nemen.
What can possibly go wrong.
En laten we er maar vanuit gaan dat de kans dat er mensen van Hamas tussen zitten 0% is
Hahahahha.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.
Hoe ziek......
Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.
Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.
Hoe ziek ben je dan in je hoofd?
Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Ik denk dat dat gegeven de meeste users hier alleen maar blijdschap zal geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:50 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
Welke feiten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:
De feiten echter wel. Dat vind ik toch wat belangrijker.
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval.
Nee de feiten zorgen daarvoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gazaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
Allebei is waar. Wij zijn slachtoffers van de oorlog in Israël.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden.
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:22 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moeten we ook consequent zijn en onderscheid maken tussen burgers en Hamas-supporters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |