abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:35:44 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918341
Gaat een gezellige boel worden in Europa als er straks daadwerkelijk 2 miljoen Palestijnen deze kant op komen. Mocht je een joodse achtergrond hebben zou ik alvast beginnen mijn koffers te pakken en vertrekken nu het nog kan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.
Met “we” bedoel ik vooral dit soort topics.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:43:28 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918408
quote:
quote:
For Amnesty, Any Israeli Defense Is “Genocide”

Amnesty’s 6-page, 2,500 word embargoed press release – obtained by NGO Monitor – highlights the absence of substance and the dominance of slogans and myths. Following previous practice, the press release declares Israel to be guilty of genocide, regardless of the reality in Gaza. This basic paradigm is evidenced by Amnesty’s highly selective use of “evidence,” including fundamental omission of facts that do not support its political line, and the blatantly manipulative discussion of civilian casualties.
pi_220918428
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leiding
pi_220918469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....

(Je weet nog altijd niet wat de definitie van genocide is, of wel dan?)

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
In elk media kanaal in de hele wereld ooit......

Buiten dat Israël het zelf ook toegeeft.
pi_220918480
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leiding
Inderdaad opdoeken dat zooitje
pi_220918495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Nog even over je bron:

''NGO Monitor is een pro-Israëlische activitische organisatie die gevestigd is in Jeruzalem. NGO Monitor richt zich selectief op organisaties en NGO's die kritisch staan ten opzichte van de politiek van Israël. Het presenteert zich weliswaar als een niet-politieke onafhankelijke organisatie, maar uit zowel de contacten van deze NGO binnen het Jerusalem Center als uit zijn focus en werkwijze blijkt dat deze NGO directe banden heeft met de regering van Israël en dat zijn doelen en handelen eenzijdig, politiek en ideologisch gemotiveerd zijn.''
https://nl.wikipedia.org/wiki/NGO_Monitor
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:50:35 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuift
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:58:19 #59
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Inderdaad opdoeken dat zooitje
Ja dat hebben de Arabieren tot in den treure geprobeerd, het wil alleen niet echt vlotten met het opdoekproces, vind je ook niet? Als je Israel van alle kanten insluit met een coalitie van 6 Arabische legers en je krijgt alsnog een ongenadig pak slaag denk ik dat Allah niet aan de kant van de Arabieren staat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:


Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....

(Je weet nog altijd niet wat de definitie van genocide is, of wel dan?)

Eh, jij niet....
quote:
Genocide, ook wel volkerenmoord genoemd, is een internationaal misdrijf dat wordt gekenmerkt door de intentie om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen.
Maar jullie genocide-schreeuwers focussen je op gedeeltelijk, terwijl het natuurlijk raar is dat je een volk wil vernietigen met veel risico en kosten terwijl hetzelfde volk gewoon "om de hoek woont"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:17:01 #61
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220918632
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland.
Nee dat is Israël al.
Antifa
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:19:55 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918641
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuift
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:25:42 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918710
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?
Wie is jullie?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:35:16 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918791
Hoe groot is Gaza eigenlijk qua oppervlakte?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918828
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
ja ja leuke meningen laat dit maar met objectieve onderzoeken zien. ^O^
pi_220918870
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:59 schreef Kowloon het volgende:
En daarna een flink hek eromheen, met gaskamers en crematoria.
Voor israel zelf neem ik aan?
pi_220919089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Hathor het volgende:
Hoe groot is Gaza eigenlijk qua oppervlakte?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220919093
Voor alle Gaza sympathisanten; Fris je geheugen op en kijk nog eens naar de foto van de Bataclan, naar de slachtoffers van de aanslag.

Dat had jij kunnen zijn. Of je geliefden. Waarom zou je mensen steunen die jou zien als een ongelovig varken?

Moslims zijn niet onze vrienden. Dat zou je nu toch wel onderhand door moeten hebben.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:23:19 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220919101
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:21 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als je hier dan 70% vanaf haalt, dan moeten daar dus 2 miljoen mensen wonen, als ik het goed begrijp?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220919343
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
Lees anders even de op van het topic waar je sterke meningen over hebt.
pi_220919360
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom zou je mensen steunen die jou zien als een ongelovig varken?
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.
pi_220919745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.
pi_220919784
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
Palestijnen wonen overal in de wereld.

Misschien dat je ze niet tegenkomt op FOK!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:59 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220919785
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:



Hoer op met je islam.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220919805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:40 schreef BlaZ het volgende:

[..]
En na de Gazastrook kunnen ze mooi de Westbank zuiveren, nog eens een paar miljoen doctoren en tandartsen voor Europa _O_
Kunnen we ze mooi inruilen voor dat dom tokkie volk dat altijd boos ergens tegen protesteert sinds stikstof/corona
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')