De boze witte hetero man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
De NSB was toen wel aardig groot ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.
Hoe ziek......
Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
Ik heb het eerder herhaald en ik zal het nog een keer herhalen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Ahhh leuk een bewerkt plaatje van propaganda kanaal Twitter.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:
[ afbeelding ]
Hoer op met je islam.
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Nee ze kunnen het land niet uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:13 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.
NB verwar de staatsgrens niet met apartheid.
Correct.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor
Dat doet Europa toch echt zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
En dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
En gaan we datt land nu eindelijk eens totaal boycotten
Integendeel.quote:
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Uit PA bedoel je? Waar willen ze naar toe dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee ze kunnen het land niet uit.
De WB is bezet gebied, Gaza ook.
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vergeet de speciaal gefokte en getrainde verkrachtingsherdershonden niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De boze witte hetero man.
Altijd boos op alles, alle kansen gehad maar uiteindelijk verworden tot de kariktuur van een spijtknor
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?
Israël is een van de weinige landen waar een moslim gewoon in vrijheid kan leven, ondanks alle haat van buitenaf en alle pogingen het land te vernietigen.
Ik ben wel klaar met de Palestijnen buiten Israël, hoog tijd om daar wat aan te doen.
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
Hou dit soort discussies lekker op Twitter.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.
[ [url=https://https://twitter.com/MorEdge_Insight/status/2059292886395420985]x[/url] ]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links,haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
De Speld wrs...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit in Haifa of Tel Aviv geweest....
Duidelijk...
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee er zijn geen anti Israel media.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis.
[..]
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.
Het idee 'kwaliteitskranten' is per definitie subjectief en wordt met name gebruikt door sommige progressieve en linkse mensen om de media die zij omarmen (Volkskrant, NRC, etc.) meer legitimiteit toe te kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.
Die zijn er zeker wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee er zijn geen anti Israel media.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |