Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker sliepe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook marc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij komt 1 Juni weer terug, was een beetje klaar met het gezeik van een zeker iemand.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wel @:homijn in dagbagger maar niet hier
Ben in de war“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs hijquote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt 1 Juni weer terug, was een beetje klaar met het gezeik van een zeker iemand.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net een oude liefde uit studententijd nogmaals geprobeerd en het was nog steeds lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit is een zin die nogal breed te interpreteren is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi op tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toonbeeld van gezelligheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Sjips, moet slapen!!!
Hop hop..
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jammer weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep en zalig gedroomdquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goed zo.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is weer eens wat anders een zalige droomquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weer over dezelfde ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Heer UN.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FF
We zijn weer helemaal back on track
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hee FF
We zijn weer helemaal back on track
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie zijn me te vroeg wakker en vrolijk ...
* DJMO nog even bed inkruiptIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar wat ben ik blij dat ik niet zo vroeg in PP wakker wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ben benieuwd naar je verhalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja te warm in bed.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:48 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn me te vroeg wakker en vrolijk ...
* DJMO nog even bed inkruiptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:49 schreef _UserName_ het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik niet zo vroeg in PP wakker was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja want dat is wel je ritme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb de dagen voor PP natuurlijk soort van het ritme verlaat, met succes. Ben daar ook pas 2 uur half 3 gaan slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤
Uiteraard was ik veel in de gamehal te vinden waar ik dit jaar voor Jyske heb gespeeld. Wederom was ik een speler die de medewerkers niet snel zullen vergeten. Sterker nog, een van hen herkende mij nog van september 2024.
Het eten aldaar is helaas wel erg achteruit gegaan. Maar de pizzeria aldaar was top! De Pisang Ambon smaakte als vanouds en het gefeest was wat minder op de eerste dag.
De muziek deed het niet in het hele gebouw. Maar ik had een boxje bij me dus die had ik maar even aangezet in een barretje.
En ja, er is nog zoveel meer te vertellen. Een niet nader te noemen persoon dat de kermis toch wel wat veel vond, kotsende bezoekers, mensen die je steeds weer tegen kwam maar vooral een shout out naar het bedieningspersoneel. Vriendelijkheid ten top!
Ook zag ik jonge gezinnen lopen, ik kan niet wachten om met mijn gezinnetje te gaan. Misschien volgend jaar, misschien over 2 jaar. Maar dan zal het anders zijn. Dan geniet ik van onze dame in de speel o theek, bij het buffet en in het zwembad. En dan gaat papa niet hele dagen aan de pisang ambon zitten, dan ben ik zelf de pisang.
Vanavond lekker rustig aan doen, straks lekker in mijn eigen bed, naast vrouwlief slapen. Maar Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤️
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dit was dus wel de jackpot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik haalde eerst de unicorn uit de auto, de dame greep er al meteen naar
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:54 schreef _UserName_ het volgende:
Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤
Uiteraard was ik veel in de gamehal te vinden waar ik dit jaar voor Jyske heb gespeeld. Wederom was ik een speler die de medewerkers niet snel zullen vergeten. Sterker nog, een van hen herkende mij nog van september 2024.
Het eten aldaar is helaas wel erg achteruit gegaan. Maar de pizzeria aldaar was top! De Pisang Ambon smaakte als vanouds en het gefeest was wat minder op de eerste dag.
De muziek deed het niet in het hele gebouw. Maar ik had een boxje bij me dus die had ik maar even aangezet in een barretje.
En ja, er is nog zoveel meer te vertellen. Een niet nader te noemen persoon dat de kermis toch wel wat veel vond, kotsende bezoekers, mensen die je steeds weer tegen kwam maar vooral een shout out naar het bedieningspersoneel. Vriendelijkheid ten top!
Ook zag ik jonge gezinnen lopen, ik kan niet wachten om met mijn gezinnetje te gaan. Misschien volgend jaar, misschien over 2 jaar. Maar dan zal het anders zijn. Dan geniet ik van onze dame in de speel o theek, bij het buffet en in het zwembad. En dan gaat papa niet hele dagen aan de pisang ambon zitten, dan ben ik zelf de pisang.
Vanavond lekker rustig aan doen, straks lekker in mijn eigen bed, naast vrouwlief slapen. Maar Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤️
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
denk dat ik in totaal zo'n 25K punten binnen heb geharkt, ik was wederom een van de grootverbruikers bij hunTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik vroeg me al af wat je bedoelde maar nu zie ik het.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor laterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En het ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was redelijk, beetje roerei op, croissantje kaas en jam, kwark, en wat hapslikweg dingen zoals koffiebroodjesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
een snelle berekening laat zien dat ik het verblijf er sowieso uit heb, maar als ik de inleg voor de gamehal meereken, moet ik activiteiten als bowlen en zwemmen ook meerekenen. Maar denk dat ik er dan alsnog uit ben.. iets van 6x wezen bowlen (meestal 30 per uur per baan), 4x zwemmen (17.50) dus dat is ook al 260 in totaal. De gewonnen prijzen mag van de inleg af.. ik heb "winst" gemaakt dus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dus voor herhaling vatbaar ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk toch, als je ze te veel in een keer geeft gaat alle aandacht toch vaak naar een of twee dingen. In etappes geven is ook leuk voor haar. Heeft ze steeds ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar jaquote:![]()
Dan nog alleen, 2028 met het gezin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen
Je hebt er heel wat naar achteren geslagen. Geen kater gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, dat moet je allemaal apart betalen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
een snelle berekening laat zien dat ik het verblijf er sowieso uit heb, maar als ik de inleg voor de gamehal meereken, moet ik activiteiten als bowlen en zwemmen ook meerekenen. Maar denk dat ik er dan alsnog uit ben.. iets van 6x wezen bowlen (meestal 30 per uur per baan), 4x zwemmen (17.50) dus dat is ook al 260 in totaal. De gewonnen prijzen mag van de inleg af.. ik heb "winst" gemaakt dus.
Dacht dat alles binnen gratis wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar ja![]()
Dan nog alleen, 2028 met het gezinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoet
Je hebt er heel wat naar achteren geslagen. Geen kater gehad?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19uquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat moet je allemaal apart betalen?
Dacht dat alles binnen gratis wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heer MT6.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, is altijd thuis geblevenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Beter toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen wel
Je hebt er niets aan als je met een kater loopt als je een paar leuke dagen wilt hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh MT6quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
A zo, best een breed vermaak daar dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O ben dan benieuwd hoe zij het gaat vinden, zijn wel heel veel prikkels daar lijkt mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik heb het precies goed gedaan zo. Vooral niet te vroeg gaan slapen was een goede, heb in tegenstelling tot eerdere niet hoeven dwalen in de vroege morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch.
Je hebt er niets aan als je met een kater loopt als je een paar leuke dagen wilt hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik ook, vooral met haar epilepsie idd, misschien dat ze wel zegt: ga maar alleen met Jyske, kan ook zomaar. Wellicht dat we eerst een dagje uit doen of 1 nachtje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben dan benieuwd hoe zij het gaat vinden, zijn wel heel veel prikkels daar lijkt mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dat laatste is wel fijn, dat was ook de bedoeling later naar bed en eerder weer opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het precies goed gedaan zo. Vooral niet te vroeg gaan slapen was een goede, heb in tegenstelling tot eerdere niet hoeven dwalen in de vroege morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
later op was de bedoeling, met succes. Alsnog weinig geslapen daar hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat laatste is wel fijn, dat was ook de bedoeling later naar bed en eerder weer opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook, vooral met haar epilepsie idd, misschien dat ze wel zegt: ga maar alleen met Jyske, kan ook zomaar. Wellicht dat we eerst een dagje uit doen of 1 nachtje.
Weet ook niet of het heel druk is daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt, ik typte het weer verkeerd, later naar bed en later opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
later op was de bedoeling, met succes. Alsnog weinig geslapen daar hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periodequote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.
Weet ook niet of het heel druk is daar?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
MIjn dochter is er ook vaak geweest toen ze jong was. Ze is er een keer uitgezegd, luidruchtig met een groepje en veel waren en stom dronken. Ze hebben toen met zijn alleen een verbod gehad er nog ooit te komenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periode![]()
Maar ze is er met Max ook al een paar keer geweest. Een verbod voo altijd was dus niet voor altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, uiteindelijk als ze kunnen verdienen doen ze dat welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Er zullen wel vaker mensen uitgezet zijn en een verbod hebben gekregen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze zag ik gister. Dan ben je ook mooi klaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die groep zal vast niet de eerste en ook niet de laatste zijn geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap het wel op het waterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zag ik gister. Dan ben je ook mooi klaar.
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
In vliegtuigen worden ze ook steeds strenger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
straks de auto maar even ophalen voor de warmte komtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het regent hier, dus zal straks wel knap benauwd wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
straks de auto maar even ophalen voor de warmte komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
UN bOlk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubbieWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh Blubske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Net eventjes heerlijk gepoept, boysIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Morguh Cup Lekker, ga je nog ergens naar toequote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:54 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen![]()
Dadelijk werken en dan 2 weken vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh meneertje Bolk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wrappie jarig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Cijfer ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Taart.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed geheugen heb jij zeg.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Schriftje toch ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Wrappiequote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, die heb ik niet eens gezienquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BollkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
&Bolke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:goude oude
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik mis @BargehassusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was terug naar bed gegaan.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb je goed gedaan, lekker nog even slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je hebt er bijna een dagtaak aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik begin m'n woningbouw vereniging te hatenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja snap ik, wanneer weet je meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar ook al ben je veel aan de wandel en dergelijk zal je water verbruik toch niet minder zijn dan iemand die een hele dag werkt?
Ik gebruik overdag ook niet veel water alleen in de ochtend me t douchen en in de avond met de afwas?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
18 juno is de rechtszitting. Ze stonden net weer voor de deur. Heb m duidelijk te verstaan gegeven dat ik dat geloer spuugzat ben en dat ik me niet vrij meer voelde om m'n kinderen op te zoeken of voor m'n werk (fok) onderweg te zijn omdat ik bang ben dat ik een controle bezoek mis.quote:
Dat was niet de bedoeling volgens hem, en hij vond het alleen maar positief dat ik de deur open deed.
Ik heb gezegd dat het mijn kwaliteit van leven aantast en toen de deur dicht gesmeten en gordijn weer dicht getrokken.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je spoelt je toilet nooit door en draait geen was ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O nou dan hebben ze je nu thuis gezien, alleen een + punt toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
18 juno is de rechtszitting. Ze stonden net weer voor de deur. Heb m duidelijk te verstaan gegeven dat ik dat geloer spuugzat ben en dat ik me niet vrij meer voelde om m'n kinderen op te zoeken of voor m'n werk (fok) onderweg te zijn omdat ik bang ben dat ik een controle bezoek mis.
Dat was niet de bedoeling volgens hem, en hij vond het alleen maar positief dat ik de deur open deed.
Ik heb gezegd dat het mijn kwaliteit van leven aantast en toen de deur dicht gesmeten en gordijn weer dicht getrokken.
Die man of vrouw kan er ook niets aan doen die doet zijn of haar werk.
Nog een kleine drie weekjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En toch ben ik het spuugzatquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan hebben ze je nu thuis gezien, alleen een + punt toch.
Die man of vrouw kan er ook niets aan doen die doet zijn of haar werk.
Nog een kleine drie weekjes.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Snap ik. Je durft weinig meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze hebben je nu gezien en je hebt aangeven hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.
Ik zou gewoon mijn dingetjes doen en de bonnetje als bewijs bewaren.
Ik veracht toch niet dat ze tig keer per dag aan de deur komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
He Blubskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dat is makkelijk op te lossen mocht je weg zijn door van die tijdschakelaars er tussen te zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker demonstratief bij elk wissewasje wat je gaat doen een mailtje naar de woonstichting sturen:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.
"Geachte woonstichting, ik ga over 5 minuten boodschappen doen. De supermarkt is hier op zoveel minuten afstand en gemiddeld doe ik zo veel minuten over mijn boodschappen te doen, dus ben ik rond dat-en-dat tijdstip weer thuis.
Vriendelijke groet,
Mo."![]()
"Geachte woonstichting,
Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?
De balle!
Mo"![]()
Dit klinkt als iets wat ik exact zo zou doenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker demonstratief bij elk wissewasje wat je gaat doen een mailtje naar de woonstichting sturen:
"Geachte woonstichting, ik ga over 5 minuten boodschappen doen. De supermarkt is hier op zoveel minuten afstand en gemiddeld doe ik zo veel minuten over mijn boodschappen te doen, dus ben ik rond dat-en-dat tijdstip weer thuis.
Vriendelijke groet,
Mo."
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Raar gedroomdWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
"Geachte woonstichting,
Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?
De balle!
Mo"Dat heb ik ooit gedaan toen mijn ex ( niet de ader van mijn kinderen) niet wilde dat mijn oudste dochter (toen 17) drinken pakte als ze dorst had, of een broodje als ze honger had. Dat moest ze eerst aan hem vragen.
Ik heb hem de hele dag gebeld ( was toen nog geen mobiel dus moest zijn baas bellen en die moest hem dan roepen) als ze iets wilde pakkenop een gegeven moment was hij het spuugzat en zei laat haar maar pakken wat ze wil (lol)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.ik heb een aantal google routines ingesteld staanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is makkelijk op te lossen mocht je weg zijn door van die tijdschakelaars er tussen te zetten.(als je hier in huis Google of Gideon roept stort de boel in. Alles draait op Google of is op afstand bedienbaar).
Die heb ik dus sinds een goede vier weken hangen, zodat ik van elk bezoek op de hoogte ben, en bij kan houden waar ik op dat moment was.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
"Geachte woonstichting,
Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?
De balle!
Mo"Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat heb ik ooit gedaan toen mijn ex ( niet de ader van mijn kinderen) niet wilde dat mijn oudste dochter (toen 17) drinken pakte als ze dorst had, of een broodje als ze honger had. Dat moest ze eerst aan hem vragen.
Ik heb hem de hele dag gebeld ( was toen nog geen mobiel dus moest zijn baas bellen en die moest hem dan roepen) als ze iets wilde pakkenop een gegeven moment was hij het spuugzat en zei laat haar maar pakken wat ze wil (lol)
!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
ik heb een aantal google routines ingesteld staan(als je hier in huis Google of Gideon roept stort de boel in. Alles draait op Google of is op afstand bedienbaar).
[..]
Die heb ik dus sinds een goede vier weken hangen, zodat ik van elk bezoek op de hoogte ben, en bij kan houden waar ik op dat moment was.Top! Bewijs verzamelen idd!
![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Alleen als je dan via de achterdeur weg zou gaan en ze vervolgens aanbellen, dan kunnen ze alsnog denken dat je fraudeert!![]()
![]()
![]()
Ja ik kan dan echt een kreng zijn hoor. Sloeg ook nergens op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zat te denken dat de woonstichting misschien een excuus zoekt haar er uit te kunnen schoppen zodat ze het pand met een forse huurverhoging aan iemand anders kunnen verhuren, maar zo gek lang woont ze daar nog niet, dus zo disproportioneel laag zal de huur dan ook niet zijn.![]()
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken dat de woonstichting misschien een excuus zoekt haar er uit te kunnen schoppen zodat ze het pand met een forse huurverhoging aan iemand anders kunnen verhuren, maar zo gek lang woont ze daar nog niet, dus zo disproportioneel laag zal de huur dan ook niet zijn.
Ik vind het alleen zo raar als iemand netjes zijn huur betaald en nooit problemen veroorzaakt ze dit doen.
Waarom controlerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vind het ook raarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.
Ik vind het alleen zo raar als iemand netjes zijn huur betaald en nooit problemen veroorzaakt ze dit doen.
Waarom controlerenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh Steven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe was je etentje gisteren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedquote:
Heel lekker gegetenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dottie #3
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Auto weer thuis, boodschappen gedaan, taken weer gehad voor vandaag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heb je alweer bloed in je alcohol?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Auto weer thuis, boodschappen gedaan, taken weer gehad voor vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Jawel, heb het gisteren al wat rustiger aan gedaanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dan moet ik over het balkon heen klimmenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
Alleen als je dan via de achterdeur weg zou gaan en ze vervolgens aanbellen, dan kunnen ze alsnog denken dat je fraudeert!![]()
Ik woon twee hoog.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik dacht in eerste instantie dat het tegen mij wasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Net even een speelgoedje voor Jyske uitgepakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dat was een lang etentje dan, of hebben jullie daarna nog iets anders gedaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was gezellig en lekker. Kwart voor 12 thuis, dus een mooie volle avond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoofdpijnWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker rustig op bed gaan liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh, kan nog net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan moet ik over het balkon heen klimmenIk woon twee hoog.
Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt!
![]()
![]()
ToT heeft overal een oplossing voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zullen ze blij zijn me je
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt!
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo!![]()
![]()
Op zich een heel goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo!
Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.
Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.
Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.
Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor!
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen!En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
![]()
En dat is mijn grootste troef denk ik. Door mij op deze manier te volgen en stalken voldoen ze niet aan de eisen van Goed verhuurderschapquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor!
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen!En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
En Dot bolkt GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iedereen bolken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was..I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...Ja, meneer.. sorry meneer..
I know, you gonna want me..![]()
Dat ben je ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was..
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:41 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Ja, meneer.. sorry meneer..
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Voor mij ben je speciaalquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was..
heeft FOK verlaten![]()
Klopt, 42 geworden vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
En voor mij ben jij kneiterjarig vandaag!
![]()
![]()
heeft FOK verlaten![]()
Feli!quote:
Jammer dat je niet 4 dagen geleden op Towel Day jarig was met zo'n leeftijd.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Feli!
Jammer dat je niet 4 dagen geleden op Towel Day jarig was met zo'n leeftijd.
heeft FOK verlaten![]()
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aanI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
En ben ik weer een jaar ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.
heeft FOK verlaten![]()
Zo makkelijk is dat.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gefeliciflapstaartquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Tetten!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het antwoord op het universum en allesquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45quote:![]()
Ik word dit jaar 47
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dankjewelquote:
Dank, gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
heeft FOK verlaten![]()
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45![]()
Ik word dit jaar 47heeft FOK verlaten![]()
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dat was overduidelijk een topic killer kennelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woohooquote:![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Tetten zijn altijd goed, ongeacht weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
UI!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
Zin om een plons te nemen nu![]()
UIquote:![]()
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Mijn pa is op 46 jarige leeftijd overleden maar dat kwam door alcohol misbruik, iets met een kapot gezopen lever.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.
Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Ik drink geen alcohol en ben sinds begin dit jaar van het roken af, hopelijk levert me dat nog wat extra jaartjes op.
Met de dingen die je noemt snap ik dat je er niet naar uitkijkt om 50 te worden. Aan de andere kant; iedereen is anders en zou niet teveel leunen op wat anderen overkomen is.heeft FOK verlaten![]()
Dankjewel lieve Amyquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!![]()
heeft FOK verlaten![]()
Goed idee, even plonzen straks met Jyske
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik moet werken tot 17u en dan in de auto. Thuis echt wel wat slaap inhalen en hopelijk verkoeling als het gaat onwerenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
UI![]()
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten![]()
Drie? Eerder geen. Ander even WKN checken, daar zitten de kennersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Doe ik ook vaak jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt ik gluur daar ook een beetje meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heb je een leuke verjaardag gehad mario?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik heb deze bolk gezienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Man man man man man?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dan mag u bij specsavers doorlopenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaaktquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien heeft mario honger en wil hij burger van Five GuysUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Five Guys is veel te gewoontjes, de gouden bogen zijn meer zijn niveauOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb wel eens een filmpje gezien van 5 man en 1 dameIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En ik hoor voor het eerst sinds tijden onweer buiten ipv in het kleine kamertjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zie 2 bierenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik zie eenvoor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Tijd voor een volgend deeltje hoor, hij staat nog op bedtijdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is bijna weer bedtijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Droge neus en nog fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
IK had er ook spijtquote:van en ben op de bank gaan liggen en daarna even naar mijn dochter geweest. Dus heb je verder de hele middag niet meer gebolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laat de regen maar komenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier ook en de hemel sluizen gingen goed open wat een regenbui zegquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
En ik hoor voor het eerst sinds tijden onweer buiten ipv in het kleine kamertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed zo. Tssss, mij bolken....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er ook spijtvan en ben op de bank gaan liggen en daarna even naar mijn dochter geweest. Dus heb je verder de hele middag niet meer gebolkt
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: