abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 11:59:23 #201
388664 crew  Dotteke
pi_220911711
Morguh, kan nog net :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet ik over het balkon heen klimmen :') Ik woon twee hoog.
*O* Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt! :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:12:10 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220911800
ToT heeft overal een oplossing voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
ToT heeft overal een oplossing voor
B-)

_O- Daar komen buren hier inmiddels ook achter! :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:22:02 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220911928
zullen ze blij zijn me je :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:02:33 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]
*O* Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt! :D
}:| }:| }:|
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220912435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:02 schreef DJMO het volgende:

[..]
}:| }:| }:|
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:42 #208
388664 crew  Dotteke
pi_220912454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:

[..]
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
Op zich een heel goed plan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:08:05 #209
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220912476
bramen en frambozengenot :9
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220912563
Fucking warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:18:08 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:

[..]
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.

Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.

Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220912601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:18 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.

Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.

Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor! :Y
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen! ~O> En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:09 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor! :Y
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen! ~O> En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
En dat is mijn grootste troef denk ik. Door mij op deze manier te volgen en stalken voldoen ze niet aan de eisen van Goed verhuurderschap ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:37 #214
45833 crew  Fogel
pi_220912646
Lekker bolken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:33:42 #215
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912700
* gebrokenglas bolkt Fogel :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:34:02 #216
388664 crew  Dotteke
pi_220912704
En Dot bolkt GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:36:47 #217
45833 crew  Fogel
pi_220912716
Iedereen bolken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220912723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:36 schreef Fogel het volgende:
Iedereen bolken.
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
I know, you gonna want me..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:39:57 #219
45833 crew  Fogel
pi_220912733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220912745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:39 schreef Fogel het volgende:

[..]
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...
O+ Ja, meneer.. sorry meneer.. :*
I know, you gonna want me..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:41:57 #221
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
En Dot bolkt GG
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:42:22 #222
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Dat ben je ook natuurlijk *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:42:24 #223
45833 crew  Fogel
pi_220912753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:41 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
O+ Ja, meneer.. sorry meneer.. :*
Goedzo :*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:43:17 #224
128465 Wrapster
pi_220912760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Voor mij ben je speciaal :Y
heeft FOK verlaten
pi_220912762
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:43 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Voor mij ben je speciaal :Y
:@ *O* En voor mij ben jij kneiterjarig vandaag! *O* *O* *O*
I know, you gonna want me..
pi_220912764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:42 schreef Fogel het volgende:

[..]
Goedzo :*
O+ :B O+
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:45:10 #227
128465 Wrapster
pi_220912767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:@ *O* En voor mij ben jij kneiterjarig vandaag! *O* *O* *O*
Klopt, 42 geworden vandaag :+
heeft FOK verlaten
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:45:53 #228
45833 crew  Fogel
pi_220912770
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt, 42 geworden vandaag :+
Feli!

Jammer dat je niet 4 dagen geleden op Towel Day jarig was met zo'n leeftijd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:47:21 #229
128465 Wrapster
pi_220912776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Fogel het volgende:

[..]
Feli!

Jammer dat je niet 4 dagen geleden op Towel Day jarig was met zo'n leeftijd.
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan :+
heeft FOK verlaten
pi_220912778
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt, 42 geworden vandaag :+
*O* W *O* R *O* A *O* P *O* P *O* I *O* E *O*
*O* 4 *O* 2 *O*
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:47:59 #231
128465 Wrapster
pi_220912780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
*O* W *O* R *O* A *O* P *O* P *O* I *O* E *O*
*O* 4 *O* 2 *O*
Dankjewel O+ *O*
heeft FOK verlaten
pi_220912783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat ben je ook natuurlijk *O*
O+ G-G! *O*
I know, you gonna want me..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:48:32 #233
45833 crew  Fogel
pi_220912785
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan :+
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:16 #234
128465 Wrapster
pi_220912795
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef Fogel het volgende:

[..]
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.
En ben ik weer een jaar ouder :+
heeft FOK verlaten
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:57 #235
45833 crew  Fogel
pi_220912803
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En ben ik weer een jaar ouder :+
Zo makkelijk is dat.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220912817
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt, 42 geworden vandaag :+
Gefeliciflapstaart
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:52:30 #237
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220912829
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:52:57 #238
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220912838
Elke 2e maandag vd maand is er een praatclubje
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:01:16 #239
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220912919
Tetten!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:00 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912964
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan :+
Het antwoord op het universum en alles O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:31 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220912968
Even deze bolk plaatsen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:11:26 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912973
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En ben ik weer een jaar ouder :+
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45 :Y

Ik word dit jaar 47 ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:12:31 #243
128465 Wrapster
pi_220912985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Gefeliciflapstaart
Dankjewel :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
Dank, gezellig :7
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:13:09 #244
128465 Wrapster
pi_220912993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:

[..]
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45 :Y

Ik word dit jaar 47 ;(
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
heeft FOK verlaten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:17:03 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220913028
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.

Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:29:22 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220913100
dat was overduidelijk een topic killer kennelijk :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220913106
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:24 #248
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913124
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Tetten!
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:35:18 #249
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913152
ik voel dat de lucht geladen is
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:39:18 #250
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220913182
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt, 42 geworden vandaag :+
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 14:43:51 #251
45833 crew  Fogel
pi_220913215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
Tetten zijn altijd goed, ongeacht weer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:44:34 #252
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
UI!
Zin om een plons te nemen nu
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:51:08 #253
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220913268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:44 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
UI!
Zin om een plons te nemen nu
UI *O*
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten :s)
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:55:31 #254
128465 Wrapster
pi_220913296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.

Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Mijn pa is op 46 jarige leeftijd overleden maar dat kwam door alcohol misbruik, iets met een kapot gezopen lever.

Ik drink geen alcohol en ben sinds begin dit jaar van het roken af, hopelijk levert me dat nog wat extra jaartjes op.

Met de dingen die je noemt snap ik dat je er niet naar uitkijkt om 50 te worden. Aan de andere kant; iedereen is anders en zou niet teveel leunen op wat anderen overkomen is.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:55:51 #255
128465 Wrapster
pi_220913298
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
Dankjewel lieve Amy O+ :*
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:02:07 #256
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913333
Goed idee, even plonzen straks met Jyske O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:18:37 #257
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
UI *O*
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten :s)
Ik moet werken tot 17u en dan in de auto. Thuis echt wel wat slaap inhalen en hopelijk verkoeling als het gaat onweren
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:02:25 #258
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913784
Bolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:06:13 #259
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913818
Komt er nog goede biem uit de lucht?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:06:37 #260
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913823
Zal wel niet..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:07:20 #261
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913829
Potjedrie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:08:07 #262
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913834
Drie? Eerder geen. Ander even WKN checken, daar zitten de kenners
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:09:10 #263
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913843
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:10:32 #264
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913852
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Doe ik ook vaak ja
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:13:14 #265
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913869
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:14:19 #266
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913877
Gluren bij de buren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:21:53 #267
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220913942
Man 5
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:33 #268
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913946
Heb je een leuke verjaardag gehad mario?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:27:22 #269
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
Man 5
Klinkt als een tv-zender
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:03 #270
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220913987
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:10 schreef _UserName_ het volgende:
Even deze bolk plaatsen
Ik heb deze bolk gezien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:15 #271
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220913989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
Man 5
Man man man man man?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:52 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913997
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb deze bolk gezien
Dan mag u bij specsavers doorlopen :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:38:08 #273
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914041
Door naar speksavers
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:38:22 #274
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220914042
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Man man man man man?
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:39:51 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914056
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:39:53 #276
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914060
Misschien heeft mario honger en wil hij burger van Five Guys
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:41:04 #277
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220914070
Five Guys is veel te gewoontjes, de gouden bogen zijn meer zijn niveau
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:47:13 #278
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914131
Ik heb wel eens een filmpje gezien van 5 man en 1 dame
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:48:56 #279
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914148
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt :P
:o _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:53:25 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914194
Ik zie flitsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:54:36 #281
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914203
En ik hoor voor het eerst sinds tijden onweer buiten ipv in het kleine kamertje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:59:55 #282
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220914246
B:)B B:)B
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:09:28 #283
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914314
Ik zie 2 bieren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:12:43 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914352
Ik zie een Bolk!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:14:51 #285
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914370
Ik zie een c_/ voor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:15:12 #286
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220914373
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie 2 bieren
*O* B:)B B:)B
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:22:30 #287
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914496
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie een c_/ voor Heer Scherf
Deze man _O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220914568
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:28:37 #289
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914587
Blubbolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:33:06 #290
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914625
Tijd voor een volgend deeltje hoor, hij staat nog op bedtijd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:33:40 #291
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914632
* gebrokenglas bolkt m snel vol
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:35:53 #292
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914659
Het is bijna weer bedtijd
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220914666
Droge neus en nog fucking warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:40:11 #294
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914695
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Het is bijna weer bedtijd
Ja, dus dit topic is eigenlijk weer actueel :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:34 #295
388664 crew  Dotteke
pi_220914758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:o
IK had er ook spijt :@ van en ben op de bank gaan liggen en daarna even naar mijn dochter geweest. Dus heb je verder de hele middag niet meer gebolkt :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220914792
Laat de regen maar komen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:02 #297
388664 crew  Dotteke
pi_220914799
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
En ik hoor voor het eerst sinds tijden onweer buiten ipv in het kleine kamertje
Hier ook en de hemel sluizen gingen goed open wat een regenbui zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:37 #298
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK had er ook spijt :@ van en ben op de bank gaan liggen en daarna even naar mijn dochter geweest. Dus heb je verder de hele middag niet meer gebolkt :P
Goed zo. Tssss, mij bolken.... :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220914821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Laat de regen maar komen
Harder dan je hebben kan? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')