quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt
IK had er ook spijtquote:
Hier ook en de hemel sluizen gingen goed open wat een regenbui zegquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
En ik hoor voor het eerst sinds tijden onweer buiten ipv in het kleine kamertje
Goed zo. Tssss, mij bolken....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er ook spijtvan en ben op de bank gaan liggen en daarna even naar mijn dochter geweest. Dus heb je verder de hele middag niet meer gebolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |