Tetten zijn altijd goed, ongeacht weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
UI!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
UIquote:
Mijn pa is op 46 jarige leeftijd overleden maar dat kwam door alcohol misbruik, iets met een kapot gezopen lever.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.
Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Dankjewel lieve Amyquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
Ik moet werken tot 17u en dan in de auto. Thuis echt wel wat slaap inhalen en hopelijk verkoeling als het gaat onwerenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
UI![]()
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten
Doe ik ook vaak jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Ik heb deze bolk gezienquote:
Man man man man man?quote:
Dan mag u bij specsavers doorlopenquote:
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |