abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 14:10:31 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220912968
Even deze bolk plaatsen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:11:26 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912973
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En ben ik weer een jaar ouder :+
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45 :Y

Ik word dit jaar 47 ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:12:31 #243
128465 Wrapster
pi_220912985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Gefeliciflapstaart
Dankjewel :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
Dank, gezellig :7
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:13:09 #244
128465 Wrapster
pi_220912993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:

[..]
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45 :Y

Ik word dit jaar 47 ;(
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
heeft FOK verlaten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:17:03 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220913028
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.

Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 14:29:22 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220913100
dat was overduidelijk een topic killer kennelijk :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220913106
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:32:24 #248
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913124
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Tetten!
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:35:18 #249
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913152
ik voel dat de lucht geladen is
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:39:18 #250
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220913182
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt, 42 geworden vandaag :+
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 14:43:51 #251
45833 crew  Fogel
pi_220913215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
Tetten zijn altijd goed, ongeacht weer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:44:34 #252
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
UI!
Zin om een plons te nemen nu
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:51:08 #253
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_220913268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:44 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
UI!
Zin om een plons te nemen nu
UI *O*
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten :s)
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:55:31 #254
128465 Wrapster
pi_220913296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.

Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Mijn pa is op 46 jarige leeftijd overleden maar dat kwam door alcohol misbruik, iets met een kapot gezopen lever.

Ik drink geen alcohol en ben sinds begin dit jaar van het roken af, hopelijk levert me dat nog wat extra jaartjes op.

Met de dingen die je noemt snap ik dat je er niet naar uitkijkt om 50 te worden. Aan de andere kant; iedereen is anders en zou niet teveel leunen op wat anderen overkomen is.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 14:55:51 #255
128465 Wrapster
pi_220913298
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Woohoo *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Mooie leeftijd! O+
Dankjewel lieve Amy O+ :*
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 15:02:07 #256
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913333
Goed idee, even plonzen straks met Jyske O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:18:37 #257
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220913407
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
UI *O*
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten :s)
Ik moet werken tot 17u en dan in de auto. Thuis echt wel wat slaap inhalen en hopelijk verkoeling als het gaat onweren
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:02:25 #258
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913784
Bolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:06:13 #259
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913818
Komt er nog goede biem uit de lucht?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:06:37 #260
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913823
Zal wel niet..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:07:20 #261
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913829
Potjedrie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:08:07 #262
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913834
Drie? Eerder geen. Ander even WKN checken, daar zitten de kenners
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:09:10 #263
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913843
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:10:32 #264
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913852
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Doe ik ook vaak ja
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:13:14 #265
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913869
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:14:19 #266
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913877
Gluren bij de buren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:21:53 #267
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220913942
Man 5
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:22:33 #268
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913946
Heb je een leuke verjaardag gehad mario?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:27:22 #269
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220913975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
Man 5
Klinkt als een tv-zender
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:03 #270
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220913987
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:10 schreef _UserName_ het volgende:
Even deze bolk plaatsen
Ik heb deze bolk gezien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:15 #271
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220913989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
Man 5
Man man man man man?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 16:30:52 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220913997
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb deze bolk gezien
Dan mag u bij specsavers doorlopen :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:38:08 #273
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914041
Door naar speksavers
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:38:22 #274
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220914042
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:30 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Man man man man man?
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:39:51 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914056
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:39:53 #276
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914060
Misschien heeft mario honger en wil hij burger van Five Guys
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:41:04 #277
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220914070
Five Guys is veel te gewoontjes, de gouden bogen zijn meer zijn niveau
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:47:13 #278
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914131
Ik heb wel eens een filmpje gezien van 5 man en 1 dame
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:48:56 #279
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914148
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt :P
:o _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:53:25 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220914194
Ik zie flitsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')