En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45quote:
Dankjewelquote:
Dank, gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45![]()
Ik word dit jaar 47
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woohooquote:
Tetten zijn altijd goed, ongeacht weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond. Al is het ook wel warm.
UI!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
UIquote:
Mijn pa is op 46 jarige leeftijd overleden maar dat kwam door alcohol misbruik, iets met een kapot gezopen lever.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.
Al sinds ik 25 ben heb ik mezelf niet ouder zien worden dan 50 ....
Dankjewel lieve Amyquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Mooie leeftijd!
Ik moet werken tot 17u en dan in de auto. Thuis echt wel wat slaap inhalen en hopelijk verkoeling als het gaat onwerenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
UI![]()
Pff ik ook ja, of om in bed te gaan liggen.
Maar zal maar even gaan douchen, moet om 16 uur in de auto zitten
Doe ik ook vaak jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt ik gluur daar ook een beetje mee
Ik heb deze bolk gezienquote:
Man man man man man?quote:
Dan mag u bij specsavers doorlopenquote:
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaaktquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Club Martijn waren de originele fanclub van de TV zender NET 5, maar toen het toch niet over kinderen ging die net 5 jaar oud waren zijn ze afgehaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |