Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker sliepe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook marc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij komt 1 Juni weer terug, was een beetje klaar met het gezeik van een zeker iemand.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wel @:homijn in dagbagger maar niet hier
Ben in de war“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs hijquote:Op vrijdag 29 mei 2026 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt 1 Juni weer terug, was een beetje klaar met het gezeik van een zeker iemand.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net een oude liefde uit studententijd nogmaals geprobeerd en het was nog steeds lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit is een zin die nogal breed te interpreteren is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi op tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toonbeeld van gezelligheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Sjips, moet slapen!!!
Hop hop..
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jammer weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep en zalig gedroomdquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goed zo.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is weer eens wat anders een zalige droomquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weer over dezelfde ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Heer UN.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FF
We zijn weer helemaal back on track
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hee FF
We zijn weer helemaal back on track
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie zijn me te vroeg wakker en vrolijk ...
* DJMO nog even bed inkruiptIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar wat ben ik blij dat ik niet zo vroeg in PP wakker wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ben benieuwd naar je verhalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja te warm in bed.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:48 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn me te vroeg wakker en vrolijk ...
* DJMO nog even bed inkruiptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:49 schreef _UserName_ het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik niet zo vroeg in PP wakker was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja want dat is wel je ritme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb de dagen voor PP natuurlijk soort van het ritme verlaat, met succes. Ben daar ook pas 2 uur half 3 gaan slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤
Uiteraard was ik veel in de gamehal te vinden waar ik dit jaar voor Jyske heb gespeeld. Wederom was ik een speler die de medewerkers niet snel zullen vergeten. Sterker nog, een van hen herkende mij nog van september 2024.
Het eten aldaar is helaas wel erg achteruit gegaan. Maar de pizzeria aldaar was top! De Pisang Ambon smaakte als vanouds en het gefeest was wat minder op de eerste dag.
De muziek deed het niet in het hele gebouw. Maar ik had een boxje bij me dus die had ik maar even aangezet in een barretje.
En ja, er is nog zoveel meer te vertellen. Een niet nader te noemen persoon dat de kermis toch wel wat veel vond, kotsende bezoekers, mensen die je steeds weer tegen kwam maar vooral een shout out naar het bedieningspersoneel. Vriendelijkheid ten top!
Ook zag ik jonge gezinnen lopen, ik kan niet wachten om met mijn gezinnetje te gaan. Misschien volgend jaar, misschien over 2 jaar. Maar dan zal het anders zijn. Dan geniet ik van onze dame in de speel o theek, bij het buffet en in het zwembad. En dan gaat papa niet hele dagen aan de pisang ambon zitten, dan ben ik zelf de pisang.
Vanavond lekker rustig aan doen, straks lekker in mijn eigen bed, naast vrouwlief slapen. Maar Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤️
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dit was dus wel de jackpot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik haalde eerst de unicorn uit de auto, de dame greep er al meteen naar
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:54 schreef _UserName_ het volgende:
Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤
Uiteraard was ik veel in de gamehal te vinden waar ik dit jaar voor Jyske heb gespeeld. Wederom was ik een speler die de medewerkers niet snel zullen vergeten. Sterker nog, een van hen herkende mij nog van september 2024.
Het eten aldaar is helaas wel erg achteruit gegaan. Maar de pizzeria aldaar was top! De Pisang Ambon smaakte als vanouds en het gefeest was wat minder op de eerste dag.
De muziek deed het niet in het hele gebouw. Maar ik had een boxje bij me dus die had ik maar even aangezet in een barretje.
En ja, er is nog zoveel meer te vertellen. Een niet nader te noemen persoon dat de kermis toch wel wat veel vond, kotsende bezoekers, mensen die je steeds weer tegen kwam maar vooral een shout out naar het bedieningspersoneel. Vriendelijkheid ten top!
Ook zag ik jonge gezinnen lopen, ik kan niet wachten om met mijn gezinnetje te gaan. Misschien volgend jaar, misschien over 2 jaar. Maar dan zal het anders zijn. Dan geniet ik van onze dame in de speel o theek, bij het buffet en in het zwembad. En dan gaat papa niet hele dagen aan de pisang ambon zitten, dan ben ik zelf de pisang.
Vanavond lekker rustig aan doen, straks lekker in mijn eigen bed, naast vrouwlief slapen. Maar Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤️
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
denk dat ik in totaal zo'n 25K punten binnen heb geharkt, ik was wederom een van de grootverbruikers bij hunTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik vroeg me al af wat je bedoelde maar nu zie ik het.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor laterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En het ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was redelijk, beetje roerei op, croissantje kaas en jam, kwark, en wat hapslikweg dingen zoals koffiebroodjesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
een snelle berekening laat zien dat ik het verblijf er sowieso uit heb, maar als ik de inleg voor de gamehal meereken, moet ik activiteiten als bowlen en zwemmen ook meerekenen. Maar denk dat ik er dan alsnog uit ben.. iets van 6x wezen bowlen (meestal 30 per uur per baan), 4x zwemmen (17.50) dus dat is ook al 260 in totaal. De gewonnen prijzen mag van de inleg af.. ik heb "winst" gemaakt dus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dus voor herhaling vatbaar ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk toch, als je ze te veel in een keer geeft gaat alle aandacht toch vaak naar een of twee dingen. In etappes geven is ook leuk voor haar. Heeft ze steeds ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar jaquote:![]()
Dan nog alleen, 2028 met het gezin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen
Je hebt er heel wat naar achteren geslagen. Geen kater gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, dat moet je allemaal apart betalen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
een snelle berekening laat zien dat ik het verblijf er sowieso uit heb, maar als ik de inleg voor de gamehal meereken, moet ik activiteiten als bowlen en zwemmen ook meerekenen. Maar denk dat ik er dan alsnog uit ben.. iets van 6x wezen bowlen (meestal 30 per uur per baan), 4x zwemmen (17.50) dus dat is ook al 260 in totaal. De gewonnen prijzen mag van de inleg af.. ik heb "winst" gemaakt dus.
Dacht dat alles binnen gratis wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar ja![]()
Dan nog alleen, 2028 met het gezinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoet
Je hebt er heel wat naar achteren geslagen. Geen kater gehad?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19uquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat moet je allemaal apart betalen?
Dacht dat alles binnen gratis wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heer MT6.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, is altijd thuis geblevenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Beter toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen wel
Je hebt er niets aan als je met een kater loopt als je een paar leuke dagen wilt hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh MT6quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
A zo, best een breed vermaak daar dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: