En het ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen
was redelijk, beetje roerei op, croissantje kaas en jam, kwark, en wat hapslikweg dingen zoals koffiebroodjesquote:
Leuk toch, als je ze te veel in een keer geeft gaat alle aandacht toch vaak naar een of twee dingen. In etappes geven is ook leuk voor haar. Heeft ze steeds ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor later
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar jaquote:
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
En ik heb dus een beetje bijgehouden wat er is gedronken, ik gok zo rond de 40 pisang ambon, 15 biertjes, en 3 sinas
Qua eten (dat was echt niet goed helaas) niet heel gek veel, al was de pizza wel goed te doen
O, dat moet je allemaal apart betalen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
een snelle berekening laat zien dat ik het verblijf er sowieso uit heb, maar als ik de inleg voor de gamehal meereken, moet ik activiteiten als bowlen en zwemmen ook meerekenen. Maar denk dat ik er dan alsnog uit ben.. iets van 6x wezen bowlen (meestal 30 per uur per baan), 4x zwemmen (17.50) dus dat is ook al 260 in totaal. De gewonnen prijzen mag van de inleg af.. ik heb "winst" gemaakt dus.
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wil nog niet zeggen dat ik heb geboekt voor 25-26-27 mei 2027, maar ja![]()
Dan nog alleen, 2028 met het gezin
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pisang ambon heb ik ooit nog gedronken, is zo mier zoet
Je hebt er heel wat naar achteren geslagen. Geen kater gehad?
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19uquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat moet je allemaal apart betalen?
Dacht dat alles binnen gratis was
Nee, is altijd thuis geblevenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je vrouw wel eens eerder mee geweest?
Beter toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, als je bezig bent en niet te snel drinkt gaat het prima. En blijven eten natuurlijk, niet te scherpe dingen. Ja, wel wat duf maar dronken ben ik niet geweest. Mijn bovenburen wel
Morguh MT6quote:
A zo, best een breed vermaak daar dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is ook gratis (als hotelbezoeker). Maar je kan ook losse kaartjes kopen voor zwembad of een "dagje uit" van 12 tot 19u
O ben dan benieuwd hoe zij het gaat vinden, zijn wel heel veel prikkels daar lijkt mijquote:
Ja ik heb het precies goed gedaan zo. Vooral niet te vroeg gaan slapen was een goede, heb in tegenstelling tot eerdere niet hoeven dwalen in de vroege morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch.
Je hebt er niets aan als je met een kater loopt als je een paar leuke dagen wilt hebben
Ik ook, vooral met haar epilepsie idd, misschien dat ze wel zegt: ga maar alleen met Jyske, kan ook zomaar. Wellicht dat we eerst een dagje uit doen of 1 nachtje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben dan benieuwd hoe zij het gaat vinden, zijn wel heel veel prikkels daar lijkt mij
O dat laatste is wel fijn, dat was ook de bedoeling later naar bed en eerder weer opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het precies goed gedaan zo. Vooral niet te vroeg gaan slapen was een goede, heb in tegenstelling tot eerdere niet hoeven dwalen in de vroege morgen
later op was de bedoeling, met succes. Alsnog weinig geslapen daar hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat laatste is wel fijn, dat was ook de bedoeling later naar bed en eerder weer op
Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook, vooral met haar epilepsie idd, misschien dat ze wel zegt: ga maar alleen met Jyske, kan ook zomaar. Wellicht dat we eerst een dagje uit doen of 1 nachtje.
Klopt, ik typte het weer verkeerd, later naar bed en later opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
later op was de bedoeling, met succes. Alsnog weinig geslapen daar hoor
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periodequote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.
Weet ook niet of het heel druk is daar?
MIjn dochter is er ook vaak geweest toen ze jong was. Ze is er een keer uitgezegd, luidruchtig met een groepje en veel waren en stom dronken. Ze hebben toen met zijn alleen een verbod gehad er nog ooit te komenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periode
Ja, die groep zal vast niet de eerste en ook niet de laatste zijn geweestquote:
Ik snap het wel op het waterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zag ik gister. Dan ben je ook mooi klaar.
[ afbeelding ]
In vliegtuigen worden ze ook steeds strenger.quote:
Het regent hier, dus zal straks wel knap benauwd wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
straks de auto maar even ophalen voor de warmte komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |