Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook, vooral met haar epilepsie idd, misschien dat ze wel zegt: ga maar alleen met Jyske, kan ook zomaar. Wellicht dat we eerst een dagje uit doen of 1 nachtje.
Klopt, ik typte het weer verkeerd, later naar bed en later opquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
later op was de bedoeling, met succes. Alsnog weinig geslapen daar hoor
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periodequote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor, dat je nooit weet van te voren of het goed voor je/haar is.
Weet ook niet of het heel druk is daar?
MIjn dochter is er ook vaak geweest toen ze jong was. Ze is er een keer uitgezegd, luidruchtig met een groepje en veel waren en stom dronken. Ze hebben toen met zijn alleen een verbod gehad er nog ooit te komenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is er altijd wel druk ja, al zat ik in de rustige periode
Ja, die groep zal vast niet de eerste en ook niet de laatste zijn geweestquote:
Ik snap het wel op het waterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zag ik gister. Dan ben je ook mooi klaar.
[ afbeelding ]
In vliegtuigen worden ze ook steeds strenger.quote:
Het regent hier, dus zal straks wel knap benauwd wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
straks de auto maar even ophalen voor de warmte komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |