abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 08:37:39 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220910243
Ik begin m'n woningbouw vereniging te haten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:43:51 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220910273
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:37 schreef DJMO het volgende:
Ik begin m'n woningbouw vereniging te haten
Ja snap ik, wanneer weet je meer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:46:02 #153
388664 crew  Dotteke
pi_220910294
Maar ook al ben je veel aan de wandel en dergelijk zal je water verbruik toch niet minder zijn dan iemand die een hele dag werkt?
Ik gebruik overdag ook niet veel water alleen in de ochtend me t douchen en in de avond met de afwas?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 08:48:43 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220910341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja snap ik, wanneer weet je meer?
18 juno is de rechtszitting. Ze stonden net weer voor de deur. Heb m duidelijk te verstaan gegeven dat ik dat geloer spuugzat ben en dat ik me niet vrij meer voelde om m'n kinderen op te zoeken of voor m'n werk (fok) onderweg te zijn omdat ik bang ben dat ik een controle bezoek mis.

Dat was niet de bedoeling volgens hem, en hij vond het alleen maar positief dat ik de deur open deed.

Ik heb gezegd dat het mijn kwaliteit van leven aantast en toen de deur dicht gesmeten en gordijn weer dicht getrokken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:48:46 #155
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220910343
Je spoelt je toilet nooit door en draait geen was ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:50:15 #156
388664 crew  Dotteke
pi_220910372
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef DJMO het volgende:

[..]
18 juno is de rechtszitting. Ze stonden net weer voor de deur. Heb m duidelijk te verstaan gegeven dat ik dat geloer spuugzat ben en dat ik me niet vrij meer voelde om m'n kinderen op te zoeken of voor m'n werk (fok) onderweg te zijn omdat ik bang ben dat ik een controle bezoek mis.

Dat was niet de bedoeling volgens hem, en hij vond het alleen maar positief dat ik de deur open deed.

Ik heb gezegd dat het mijn kwaliteit van leven aantast en toen de deur dicht gesmeten en gordijn weer dicht getrokken.
O nou dan hebben ze je nu thuis gezien, alleen een + punt toch.
Die man of vrouw kan er ook niets aan doen die doet zijn of haar werk.
Nog een kleine drie weekjes.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 09:00:08 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220910492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O nou dan hebben ze je nu thuis gezien, alleen een + punt toch.
Die man of vrouw kan er ook niets aan doen die doet zijn of haar werk.
Nog een kleine drie weekjes.
En toch ben ik het spuugzat :r
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:02:36 #158
388664 crew  Dotteke
pi_220910506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:00 schreef DJMO het volgende:

[..]
En toch ben ik het spuugzat :r
Snap ik. Je durft weinig meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 09:03:14 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220910508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Snap ik. Je durft weinig meer.
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:11:45 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220910604
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.
Ze hebben je nu gezien en je hebt aangeven hoe je je voelt.
Ik zou gewoon mijn dingetjes doen en de bonnetje als bewijs bewaren.
Ik veracht toch niet dat ze tig keer per dag aan de deur komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220910689
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:18:07 #162
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220910690
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:19:36 #163
388664 crew  Dotteke
pi_220910697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
He Blubske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:20:15 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220910704
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.
En dat is makkelijk op te lossen mocht je weg zijn door van die tijdschakelaars er tussen te zetten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220910727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mens, ik durf amper nog naar de winkel of apotheek of naar m'n arts of wat dan ook.
Lekker demonstratief bij elk wissewasje wat je gaat doen een mailtje naar de woonstichting sturen:
"Geachte woonstichting, ik ga over 5 minuten boodschappen doen. De supermarkt is hier op zoveel minuten afstand en gemiddeld doe ik zo veel minuten over mijn boodschappen te doen, dus ben ik rond dat-en-dat tijdstip weer thuis.

Vriendelijke groet,

Mo."
pi_220910765
"Geachte woonstichting,

Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?

De balle!

Mo"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:30:55 #168
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220910782
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Lekker demonstratief bij elk wissewasje wat je gaat doen een mailtje naar de woonstichting sturen:
"Geachte woonstichting, ik ga over 5 minuten boodschappen doen. De supermarkt is hier op zoveel minuten afstand en gemiddeld doe ik zo veel minuten over mijn boodschappen te doen, dus ben ik rond dat-en-dat tijdstip weer thuis.

Vriendelijke groet,

Mo."
Dit klinkt als iets wat ik exact zo zou doen _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:31:23 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220910786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef ToT het volgende:
En hee peeps! :W
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220910788
Raar gedroomd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:33:34 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220910790
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
"Geachte woonstichting,

Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?

De balle!

Mo"
^O^ Dat heb ik ooit gedaan toen mijn ex ( niet de ader van mijn kinderen) niet wilde dat mijn oudste dochter (toen 17) drinken pakte als ze dorst had, of een broodje als ze honger had. Dat moest ze eerst aan hem vragen.
Ik heb hem de hele dag gebeld ( was toen nog geen mobiel dus moest zijn baas bellen en die moest hem dan roepen) als ze iets wilde pakken _O- op een gegeven moment was hij het spuugzat en zei laat haar maar pakken wat ze wil (lol)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 09:34:41 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220910797
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan je niet met je stroomverbruik wat aantonen? Je energiemaatschappij weet precies hoeveel je per uur gebruikt, en dan kan je aantonen dat je 's avond ofzo wel gewoon thuis was.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En dat is makkelijk op te lossen mocht je weg zijn door van die tijdschakelaars er tussen te zetten.
ik heb een aantal google routines ingesteld staan ;) (als je hier in huis Google of Gideon roept stort de boel in. Alles draait op Google of is op afstand bedienbaar).

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
"Geachte woonstichting,

Ik verveel me de kutschurft hier tussen de 4 muren dus ga ik er even een dagje op uit met de trein. Ik zal uitzoeken of ik een overzichtje kan downloaden waar ik vandaag allemaal in- en uitgecheckt ben. Ook ben ik van plan een deurbelcamera aan te schaffen zodat jullie live kunnen zien hoe laat ik de deur steeds uit ga en hoe laat ik weer thuis ben. Of is het voldoende als ik jullie linkjes stuur met opnames van mijn vertrek en terugkomst?

De balle!

Mo"
Die heb ik dus sinds een goede vier weken hangen, zodat ik van elk bezoek op de hoogte ben, en bij kan houden waar ik op dat moment was.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220910800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Hey DoT :W
pi_220910804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
^O^ Dat heb ik ooit gedaan toen mijn ex ( niet de ader van mijn kinderen) niet wilde dat mijn oudste dochter (toen 17) drinken pakte als ze dorst had, of een broodje als ze honger had. Dat moest ze eerst aan hem vragen.
Ik heb hem de hele dag gebeld ( was toen nog geen mobiel dus moest zijn baas bellen en die moest hem dan roepen) als ze iets wilde pakken _O- op een gegeven moment was hij het spuugzat en zei laat haar maar pakken wat ze wil (lol)
:D !!!!! _O- ^O^
pi_220910806
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
ik heb een aantal google routines ingesteld staan ;) (als je hier in huis Google of Gideon roept stort de boel in. Alles draait op Google of is op afstand bedienbaar).
[..]
Die heb ik dus sinds een goede vier weken hangen, zodat ik van elk bezoek op de hoogte ben, en bij kan houden waar ik op dat moment was.
^O^ Top! Bewijs verzamelen idd!
pi_220910808
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220910814
Alleen als je dan via de achterdeur weg zou gaan en ze vervolgens aanbellen, dan kunnen ze alsnog denken dat je fraudeert! :T ;)
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:38:47 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220910818
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !!!!! _O- ^O^
Ja ik kan dan echt een kreng zijn hoor. Sloeg ook nergens op.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220910828
Ik zat te denken dat de woonstichting misschien een excuus zoekt haar er uit te kunnen schoppen zodat ze het pand met een forse huurverhoging aan iemand anders kunnen verhuren, maar zo gek lang woont ze daar nog niet, dus zo disproportioneel laag zal de huur dan ook niet zijn.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:43:51 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220910839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken dat de woonstichting misschien een excuus zoekt haar er uit te kunnen schoppen zodat ze het pand met een forse huurverhoging aan iemand anders kunnen verhuren, maar zo gek lang woont ze daar nog niet, dus zo disproportioneel laag zal de huur dan ook niet zijn.
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.
Ik vind het alleen zo raar als iemand netjes zijn huur betaald en nooit problemen veroorzaakt ze dit doen.
Waarom controleren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220910920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.
Ik vind het alleen zo raar als iemand netjes zijn huur betaald en nooit problemen veroorzaakt ze dit doen.
Waarom controleren
Vind het ook raar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:07:17 #182
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220910930
Morge c_/ Veel te weinig slaap :z
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 10:11:46 #183
388664 crew  Dotteke
pi_220910955
Morguh Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:14:44 #184
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220911004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Steven :W
Morge Dot ^O^
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 10:16:54 #185
388664 crew  Dotteke
pi_220911030
Hoe was je etentje gisteren?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911147
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Hoe was je etentje gisteren?
Goed

Heel lekker gegeten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 10:29:32 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220911208
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Goed

Heel lekker gegeten
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Ja hoor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:00:30 #189
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220911370
Dottie #3 *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 11:00:40 #190
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220911374
Auto weer thuis, boodschappen gedaan, taken weer gehad voor vandaag :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:01:15 #191
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220911377
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Auto weer thuis, boodschappen gedaan, taken weer gehad voor vandaag :s)
Heb je alweer bloed in je alcohol?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 11:01:41 #192
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220911379
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:01 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Heb je alweer bloed in je alcohol?
Jawel, heb het gisteren al wat rustiger aan gedaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:02:25 #193
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220911382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Hoe was je etentje gisteren?
Was gezellig en lekker. Kwart voor 12 thuis, dus een mooie volle avond.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 11:03:00 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220911386
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
Alleen als je dan via de achterdeur weg zou gaan en ze vervolgens aanbellen, dan kunnen ze alsnog denken dat je fraudeert! :T ;)
Dan moet ik over het balkon heen klimmen :') Ik woon twee hoog.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220911516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Ik dacht in eerste instantie dat het tegen mij was :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 11:29:50 #196
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220911536
Net even een speelgoedje voor Jyske uitgepakt :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 11:31:35 #197
388664 crew  Dotteke
pi_220911542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:02 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Was gezellig en lekker. Kwart voor 12 thuis, dus een mooie volle avond.
O dat was een lang etentje dan, of hebben jullie daarna nog iets anders gedaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911553
Hoofdpijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:31 #199
388664 crew  Dotteke
pi_220911562
Lekker rustig op bed gaan liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:47:51 #200
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220911612
Mogge
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')