Ja ik kan dan echt een kreng zijn hoor. Sloeg ook nergens op.quote:
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken dat de woonstichting misschien een excuus zoekt haar er uit te kunnen schoppen zodat ze het pand met een forse huurverhoging aan iemand anders kunnen verhuren, maar zo gek lang woont ze daar nog niet, dus zo disproportioneel laag zal de huur dan ook niet zijn.
Vind het ook raarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen.
Ik vind het alleen zo raar als iemand netjes zijn huur betaald en nooit problemen veroorzaakt ze dit doen.
Waarom controleren
Goedquote:
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Heb je alweer bloed in je alcohol?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Auto weer thuis, boodschappen gedaan, taken weer gehad voor vandaag
Jawel, heb het gisteren al wat rustiger aan gedaanquote:
Dan moet ik over het balkon heen klimmenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:37 schreef ToT het volgende:
Alleen als je dan via de achterdeur weg zou gaan en ze vervolgens aanbellen, dan kunnen ze alsnog denken dat je fraudeert!![]()
Ik dacht in eerste instantie dat het tegen mij wasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij was ook met je moeder uit eten. Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
O dat was een lang etentje dan, of hebben jullie daarna nog iets anders gedaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was gezellig en lekker. Kwart voor 12 thuis, dus een mooie volle avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |