Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke, threads:
Iemand vraagt als reactie ergens op: Is het dat vogelbadje met de kikker erin, of bijzettafel teckel?
Reactie S: OMG, maar die wil ik allebei!
Hoe lang zal het duren voor het in de tuin staat?
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:01 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?
Misschien kan ze er zelf 1 maken van de klei uit het pakket van AM, aangezien ze nog niet wist of ze mee ging doen met de workshop. Net als dat ik me inmiddels afvraag of ze de workshop broodbakken wel heeft gevolgd, nog geen starter, brood, of zaadcracker gezien bij Sanneke. Pakket voor de heb, snel het volgende pakket bestellen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgen
Of dat er zich maar weinig voor het live event aanmelden en ze zo nog flink wat losse kaartjes kan verkopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan koop je zo'n rommelbox van AM en dan krijg je welgeteld 1 kaartje voor haar "live event", die benaming alleen al is te hilarisch. Zo proberen ze dus hun omzet op te krikken want nagenoeg niemand wil alleen naar zoiets en dus koopt vriendin van volgmoeke ook een box. Benieuwd ook hoe ze het voor zich zien. Die parkeerplaats daar is 3x niks, kunnen misschien 30 auto's staan. Of denken ze echt dat iedereen met OV komt om met die achterlijke trekker opgehaald te worden?
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM lekker aan het gamen want wie weet mag ze zo naar pretpark het ziekenhuis!
Die meid is zo moe, maar van wat? Sandalen kopen?! Shakes maken? Weet wel waarom zij zo moe is, van zoveel calorieën wordt je ook moe!
Suiker dumpies de hele dag die meid! Aansteller
Nou, echt hè. Nou is onzinnige story's met geblaat posten natuurlijk haar werk, maar wat een daginvulling.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:59 schreef Harper het volgende:
Ik word vandaag echt een beetje kriegel van AM. Hoe druk kun je zijn met niks doen?
5 uur geleden vertelde ze dat ze "straks" vast ging koken omdat Jim dat niet kon.
Daarna een heeeeeel verhaal over wie er wanneer komt oppassen. Plus veel gebazel over "De Box". Maar om de vragen daarover te beantwoorden heeft ze vanavond pas tijd.
5 min geleden heeft ze eindelijk wat groenten gesneden. Bijna alles staat klaar. Alleen de saus nog. En de spaghetti koken.
Oh en ondertussen mochten we kijken hoe Lot (met hoofd achterover, want anders komt haar (losse) haar in haar mond) zo ontzettend goed een cracker kan eten.
Ze zou eens een normale baan hebben zeg.
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van AM kunnen de zolder in huis niet vinden 🙄 De werkplek van MG, nadat hij ze 's ochtends uitzwaait en 's middags een boterham met ze eet. Ze zien hem hooguit 3 uur (vier dagen per week) niet. Dan zit hij op hun slaapkamer.
Met 1 thuisblijfmoeder en 1 thuiswerkvader, zien de Geertskinderen hun ouders echt heel veel.
Zij ziet haar uitjes als werk, en daarom zit ze weer in haar zeur- en klaagmodus. Want wij zien niet hoe hard ze aan het werk is, dat haar mental load veel meer is dan die van MG, dat ze echt een mega superdrukke baan heeft waarbij ze ook in vakanties en weekenden door moet werken. Ik zie vooral een zeurdoos die weliswaar mooie filmpjes kan maken (of maakt MG die?), die daarvoor haar hele gezin héél hard laat werken, die opmerkingen maakt alsof ze nog in het stenen tijdperk leeft, de hele dag als thuisblijfmoeder alle tijd heeft want naast pauze gewoon nog een uur rust. En dan vindt dat ze een zwaar en druk (werk)leven heeft. Maar één ding is haar wel gelukt: van zeuren en overal tegenaan schoppen je werk maken...quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).
En dan is Annemarie verbolgen dat ze te horen krijgt dat ze vaak weg is. Dat is ze ook. En het is haar goed recht dat ze vindt dat het nu haar buurt is. Maar benoem het dan ook zo. En kom niet met een flutargument. Als Maarten elke maand meerdere een paar nachten weg was geweest, had namelijk hetzelfde voor hem gegolden.
Ik word vandaag ook inderdaad bijzonder kriegel van de teksten van Annemarie.
Ja reizenquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
Die gaat van maximale highs naar maximale lows. Maar verder gaat het top!quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
Haar gedrag is de laatste tijd al erg infantiel en klef, maar die foto's en filmpjes met haar vader vind ik 'bijzonder'. En dan druk ik me nog zacht uit. Close met je ouders zijn kan best, maar ik ken echt niemand die zo met zijn of haar ouders op beeld staat. Het was in ieder geval een grote Michelle-show met Tim als sidekick.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
Toch zit daar wel verschil in , mijn man heeft ook geen galblaas meer en die kan alles eten .quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.
Ik ben lactose intolerant dus sowieso maag/buikpijn van haar gekwakte kwark, daarbij vind ik eiwit poeder echt vies haha en dan ook nog twee gekookte eieren erbij! Bah krijg het er zuur van. Nu ben ik echt een shake ontbijter maar hoef er niets bij, en zou helemaal misselijk worden van eieren en een shake 🤣🤣quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.
Want zelfs alleen even boodschappen doen kan ze niet, hulpje Tim moet mee. Maar... tegelijk de vraag of ze echt de oudste alleen op de 'farm' heeft gelaten met de andere drie. Het geeft wel weer content om aan te tonen dat het echt al een puber is met hele wijze uitspraken. Soms hoop ik dat hij bij Koen gewoon lekker een tienjarig jongetje mag zijn zonder die druk van zijn moeder.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus mwb en tim zijn boodschappen doen en de oudste zoon van 10 past op 3 kinderen. Ik vind dat best een grote verantwoordelijkheid ook al zijn ze naar eigen zeggen alleen een boodschap doen om de hoek
Ik eet wel alles, maar met mate en neem de gevolgen voor lief. (Moet ook wel anders kan ik helemaal niks meer eten)quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch zit daar wel verschil in , mijn man heeft ook geen galblaas meer en die kan alles eten .
Maar vervelend als je dat niet kunt .
Eieren zijn bij mij helemaal een no-go en al helemaal in combinatie met kwark 🤢quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben lactose intolerant dus sowieso maag/buikpijn van haar gekwakte kwark, daarbij vind ik eiwit poeder echt vies haha en dan ook nog twee gekookte eieren erbij! Bah krijg het er zuur van. Nu ben ik echt een shake ontbijter maar hoef er niets bij, en zou helemaal misselijk worden van eieren en een shake 🤣🤣
Maar deze meid eet zoveel ze heeft het niet eens door, en denken dat het goed is
Ben benieuwd of Flappie naar het ziekenhuis moest en Flippie het museum heeft overleefd
Hij werkt in de kroeg, dus echt de hele nacht werken is dat sws doordeweeks niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Jim werkt veel ‘s nachts en moet overdag slapen , zit hij ook nog op school?
Want ‘s nachts werken en een schoolopleiding volgen lijkt mij geen goede combinatie.
En ze schreef van de week dat hij het er bij vond horen omdat hij op zn 25ste weer naar school is gegaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Hij werkt in de kroeg, dus echt de hele nacht werken is dat sws doordeweeks niet.
Op 1 van de foto's op dat 7 iets feest pakt ze een vriendin ook vol op dr mond. Zal normaal zijn in haar kringen maar ik ken niemand die dat doetquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:27 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind mw altijd zo overheersend en energiezuigend overkomen. Met die speech ook, constant zo’n klauwtje om Tim. En na de speech grijpt ze z’n gezicht met 2 armen om weer wat kusjes op z’n gezicht te drukken. Ook dat gezoen en geklef met familie en vrienden, ik vraag me af of ze dat onderling allemaal ook doen of alleen met haar omdat dat mw haar ding is. Ik vind Tim ook echt een treurig schoothondje. Je vervult precies dezelfde levens als Koen en Jacqueline halen; er zit niks van jezelf bij man. Je mag mee met haar vriendenclub, je werkt in haar bedrijf, je woont in haar huis, gaat op reis naar haar vrienden/werk/podcast, moet aan haar tradities/regels meedoen. Grow Some balls. Hij lijkt me overigens wel hopeloos verliefd, op haar of haar leventje vooral. Ik denk dat zij er met een tijdje wel weer genoeg van heeft. Is toch ook niet mannelijk zo’n puppy zonder eigen leven?
Ik denk ook dat ze een energievreter is. In de podcast weet ze ook ieder verhaal of iedere opmerking zo te draaien dat het over haar gaat. Ze komt op mij over als iemand die heel veel ruimte inneemt en de sfeer bepaald.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:27 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind mw altijd zo overheersend en energiezuigend overkomen. Met die speech ook, constant zo’n klauwtje om Tim. En na de speech grijpt ze z’n gezicht met 2 armen om weer wat kusjes op z’n gezicht te drukken. Ook dat gezoen en geklef met familie en vrienden, ik vraag me af of ze dat onderling allemaal ook doen of alleen met haar omdat dat mw haar ding is. Ik vind Tim ook echt een treurig schoothondje. Je vervult precies dezelfde levens als Koen en Jacqueline halen; er zit niks van jezelf bij man. Je mag mee met haar vriendenclub, je werkt in haar bedrijf, je woont in haar huis, gaat op reis naar haar vrienden/werk/podcast, moet aan haar tradities/regels meedoen. Grow Some balls. Hij lijkt me overigens wel hopeloos verliefd, op haar of haar leventje vooral. Ik denk dat zij er met een tijdje wel weer genoeg van heeft. Is toch ook niet mannelijk zo’n puppy zonder eigen leven?
Dat snap ik op zich wel. Hij is lang en breed volwassen. Hij zal toch moeten leven ook.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze schreef van de week dat hij het er bij vond horen omdat hij op zn 25ste weer naar school is gegaan
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Op 1 van de foto's op dat 7 iets feest pakt ze een vriendin ook vol op dr mond. Zal normaal zijn in haar kringen maar ik ken niemand die dat doet
Ik heb wel een galblaas en krijg ook maagpijn als ik er naar kijk 😂quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik krijg bij Michelle steeds meer zo een; "Dont stick your dick in crazy" gevoel. Ze is zo onstabiel en het ene moment 12 uur slapen en dan weer nachten doorhalen. Ze lijkt me er zo eentje die er dan voor zorgt dat je helemaal in haar ban raakt, veel sex, veel emoties, grootse liefde en helemaal opzuigen in haar wereld.
En uiteindelijk blijkt zo iemand helemaal koekkoek te zijn en staan ze snachts naast je bed te kijken hoe slaapt (bij wijze van spreken). Ik krijg steeds meer de kriebels van die vrouw.
Ze heeft iig een maximaal talent om mensen te laten figureren in haar leven.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik krijg bij Michelle steeds meer zo een; "Dont stick your dick in crazy" gevoel. Ze is zo onstabiel en het ene moment 12 uur slapen en dan weer nachten doorhalen. Ze lijkt me er zo eentje die er dan voor zorgt dat je helemaal in haar ban raakt, veel sex, veel emoties, grootse liefde en helemaal opzuigen in haar wereld.
En uiteindelijk blijkt zo iemand helemaal koekkoek te zijn en staan ze snachts naast je bed te kijken hoe slaapt (bij wijze van spreken). Ik krijg steeds meer de kriebels van die vrouw.
Heftig zeg.. Waarom gaat zo een vrouwtje nou toch door met dat hele influencer gebeuren vraag ik mij dan af, daar word je mentaal echt niet beter van. En dan die arme kinderen die vol in beeld worden mee gesleurd in de grillen van een moeder die ze duidelijk niet alle 24 in een kratje heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
De kick/ dopamine van elke vorm van positieve aandacht die je krijgt van totaal onbekendenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Heftig zeg.. Waarom gaat zo een vrouwtje nou toch door met dat hele influencer gebeuren vraag ik mij dan af, daar word je mentaal echt niet beter van. En dan die arme kinderen die vol in beeld worden mee gesleurd in de grillen van een moeder die ze duidelijk niet alle 24 in een kratje heeft.
Even tussen neus en lippen door, de crisisdienst.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
Ik luister de podcast niet meer maar als dit klopt vraag ik me af waarom haar omgeving mee blijft gaan in de online show die er wordt opgevoerd door MCW. De crisisdienst is er niet voor een snotneus.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is wat ze daarover zegt in de laatste podcast:quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:57 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar de crisisdienst is langs geweest voor mies? Huh wat wanneer dan
quote:Want ik kan eh heel lang heel veel en ook heel veel tegelijk, maar dan kan er één ding gebeuren. Nou, je hebt het afgelopen weekend gezien, dan kan er één dingetje gebeuren en dan is het een druppel en
dan krijg ik een echt een complete error. Kortsluiting.
Echt kortsluiting. En dan gaat het gewoon echt het meest in mijn hoofd. En ik heb dat één keer eerder gehad, zelfs tot de crisisdienst. En toen zeg maar dat ik gewoon .... Ik kan heel lang dat mensen zeggen wat hoe hoe dan? En dan is het iets relatief kleins en eigenlijk ook onbenullig, maar dan krijg ik het gewoon niet meer. Dan is het gewoon teveel. Dan kan ik het niet meer zeg maar op een rijtje helder in mijn hoofd.
Het kan ook zijn dat de huisartsenpost haar doorverbonden heeft met de crisisdienst voor een beoordeling. Ik schat niet in dat er een huisbezoek is geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Even tussen neus en lippen door, de crisisdienst.
Het is echt heel heftig als de crisisdienst voor je langskomt. Dan heb je niet even een error, maar is het goed mis. Zorgelijk.
Zij komt op mij ook altijd wat manisch of bipolair over. Het ene moment wil ze gaan werken en op wereldreis, dan naar australie, dan opeens naar Senegal waar ze blijft om mensen te helpen. Ik geloof niet dat zij verkeerde intenties heeft per se, maar ze heeft zelf gezegd dat ze slecht met geld kan omgaan en dan heeft ze opeens beschikking over veel geld na die crowdfunding. Oja en laatst postte ze ook nog dat ze ook op zoek is naar liefde!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgen jullie Lousje Sassen? Het verhaal wordt steeds vreemder naarmate ze het verder uitlegt. Ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal. Ze lijkt me wel een typ die problemen aantrekt.
Dat, of je gaat er zelf langs (onder begeleiding).quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de huisartsenpost haar doorverbonden heeft met de crisisdienst voor een beoordeling. Ik schat niet in dat er een huisbezoek is geweest.
Zelfs dat gebeurt niet zomaar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de huisartsenpost haar doorverbonden heeft met de crisisdienst voor een beoordeling. Ik schat niet in dat er een huisbezoek is geweest.
Helder verwoord ook door de volwassen Michelle 👌quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is wat ze daarover zegt in de laatste podcast:
[..]
Ze heeft in het begin wel eens haar uitgerekende datum genoemd in haar comments, ik ben in dezelfde week uitgerekend. Ik ben nu 37 weken, dus zou een logisch termijn zijn om nu te bevallen/ingeleid te worden, met een tweeling.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:37 schreef Maanstteen55 het volgende:
De countdown van Veerle is van vanochtend 3 dagen naar zojuist 0 dagen gegaan, zou ze het dan toch een soort van live laten meelopen?
De eerste vraag die bij mij opkomt is of ze wel de daadwerkelijke crisisdienst bedoeld. Die komen idd niet zomaar, dan ben je een gevaar voor jezelf of anderen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het is echt heel heftig als de crisisdienst voor je langskomt. Dan heb je niet even een error, maar is het goed mis. Zorgelijk.
Vind altijd lastig met wat ze verteld hoe verre zo is, maar wel zo is mag ze echt beter leefstijl aangaan passen dan wat ze nu doet.. met verdovende middelen, nachten doorgaan meerdere redbulls op een dag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Van deze woordenbrij krijg ik ook error 🫠quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom fasciliteert iedereen haar dan zo in haar levenstijl? Als je toch van iemand houdt dan wil je dit toch niet in stand houden?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Hyacinth het volgende:
Ze is wel met die crisisdienst ik aanraking geweest weet ik uit betrouwbare bron en ze zegt het zelf dus ook.
Maar even he, die ouders zijn toch ook best aandachtsge*l?
Nou door dat ze hier recent genoemd werd ben ik gaan kijken en was ik heel benieuwd naar de update. Maar ik dacht gister, ergens las ik dat ze psychotisch is geweest. Is ze dat nu niet weer?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgen jullie Lousje Sassen? Het verhaal wordt steeds vreemder naarmate ze het verder uitlegt. Ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal. Ze lijkt me wel een typ die problemen aantrekt.
Wat een woordenbrij. Precies de reden dat het luisteren naar de podcast mij niet lukt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Heel veel mensen durven niet de confrontatie aan te gaan, en dat kan 1001 redenen hebben. Jij hebt geluk gehad met zulke lieve & stoere mensen om je heen die je daarin willen helpen een betere versie van jezelf te worden. Vergis je niet: het is heel zwaar en eng om zoiets te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar waarom fasciliteert iedereen haar dan zo in haar levenstijl? Als je toch van iemand houdt dan wil je dit toch niet in stand houden?
(Ik bedoel niet te zeggen dat haar familie etc niet van haar houden, ik begrijp het gewoon oprecht niet)
Ik ben zwaar depressief geweest en dat uitte zich in eerste instantie door vluchtgedrag, veel werken, veel op stap, veel drinken, softdrugs gebruik. Tot mijn man en ouders me (bij wijze van spreken) aan mijn haren naar de huisarts trokken en zeiden: dit kan niet langer. Toen was ik daar natuurlijk heel boos over, want er was echt NIKS aan de hand met mij. Maar dat heeft me wel 'gered', tuurlijk storte ik in, maar kon daarna wel, op een gezonde manier, weer opkrabbelen.
Toen ik door mn ex mishandeld was en alleen was (kreeg geen gezonde support van mn familie of überhaupt vrienden of bekenden) toen kwam de politie ook polshoogte nemen ivm zorgen. Ik was niet voor rede vatbaar, belde de politie of ze alsjeblieft de aangifte in konden trekken en deed de deur niet open. Na een tijdje waren ze toch binnen (ze klommen over mijn tuinhek) en schakelden ze met de crisisdienst of ik daar naartoe kon. Ik was een te 'licht' geval dus kon thuis blijven. Toen ging bij mij juist de knop om: hoe erg de situatie ook was, dit was hij niet waard.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zo dan, dat is best heel heftig, ik vind het wel heel goed dat ze hier zo open en eerlijk over is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Wat is contact met de crisisdienst, want het kan ook gewoon triage geweest zijn, wil nog niet zeggen dat het een crisisbeoordeling is geweest. Maar als je weet dat je 'crisisgevoelig' bent, vanuit niets een error kan krijgen (en wat houdt dat dan in bij haar), dan zou de beste optie zijn om je leven zo in te richten dat de kans op een error zo klein mogelijk is. Maar zij gaat van maximaal janken naar maximaal in de lampen hangen en weer terug. Dus de kans op herhaling maakt ze zelf op die manier alleen maar groter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Hyacinth het volgende:
Ze is wel met die crisisdienst ik aanraking geweest weet ik uit betrouwbare bron en ze zegt het zelf dus ook.
Maar even he, die ouders zijn toch ook best aandachtsge*l?
Mwah... ik vind haar open en eerlijk zijn vooral weer een vorm van aandacht. Het is echt niet zo dat je bij een 'error' gelijk het hele crisisdienstteam in je huis hebt. Alleen als je een gevaar voor jezelf of voor je omgeving bent. Het is net zoals dat ze in de ambulance lag en een paar dagen later weer in het vliegtuig zat, of die knie die maximaal kapot is maar waarbij ze op hakken kan blijven lopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, dat is best heel heftig, ik vind het wel heel goed dat ze hier zo open en eerlijk over is.
Kwam vast spontaan op?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW is in Parijs. Mocht iemand denken dat ze rustig op de boerderij is: nog niet misschien.
Influencers gaan nu eenmaal voor aandachtquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Mwah... ik vind haar open en eerlijk zijn vooral weer een vorm van aandacht. Het is echt niet zo dat je bij een 'error' gelijk het hele crisisdienstteam in je huis hebt. Alleen als je een gevaar voor jezelf of voor je omgeving bent. Het is net zoals dat ze in de ambulance lag en een paar dagen later weer in het vliegtuig zat, of die knie die maximaal kapot is maar waarbij ze op hakken kan blijven lopen.
Ik dacht hetzelfde in dat Björn borg pakje, ik snap niet dat ze het volhoud , met zo weinig etenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.
Maar ik ga ook niet zo met mijn vader om.
Wat is ze vel over been trouwens. Die foto in dat Bjorn Borg pakje, echt geen reclame eerlijk gezegd.
Dat zal het zijn! Ik zag dat ze de grote LV tas ook mee had naar het festival, misschien met de verwachting daar te kunnen overnachten.quote:
Ze is heel mager, van de week zag ik haar met blote buik, ik schrok er een beetje van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.
Maar ik ga ook niet zo met mijn vader om.
Wat is ze vel over been trouwens. Die foto in dat Bjorn Borg pakje, echt geen reclame eerlijk gezegd.
Die foto was echt niet oké.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is heel mager, van de week zag ik haar met blote buik, ik schrok er een beetje van.
Dat tv programma liet al zien dat het daar helemaal niet zo hallelujah is als dat ze doet voorkomen. Zo zag ik het tenminste.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Keesie123 het volgende:
Sjonge en MCW moet ook nog even showen voor hoeveel geld ze ondergoed koopt. 14 boxers voor 140 euro voor haar kind?? Mijn hemel, dan koop ik ze wel gewoon bij de zeeman of hema hoor.
Hierboven schreef iemand over oud zeer en niet praten in het verleden. Ze schrijft zelf ook iets van dat zij en haar vader kampioen silent treatment zijn (wel beeld, geen geluid). Lekker stelletje daar.
Dat vond ik ook heel toxisch klinkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Keesie123 het volgende:
Ze schrijft zelf ook iets van dat zij en haar vader kampioen silent treatment zijn (wel beeld, geen geluid). Lekker stelletje daar.
In haar geval kan ik dat niet knap vinden geloof ik. Ze vertelt het naar mijn idee om weer aandacht te genereren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Influencers gaan nu eenmaal voor aandacht
Ik weet maar al te goed waar een crisis dienst wel en niet voor komt en ik denk niet meteen dat mensen ergens over liegen, dus vind ik het knap dat zij hier zo open over vertelt.
Veilige omgeving voor de kinderen dan ook...quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:44 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Wat is contact met de crisisdienst, want het kan ook gewoon triage geweest zijn, wil nog niet zeggen dat het een crisisbeoordeling is geweest. Maar als je weet dat je 'crisisgevoelig' bent, vanuit niets een error kan krijgen (en wat houdt dat dan in bij haar), dan zou de beste optie zijn om je leven zo in te richten dat de kans op een error zo klein mogelijk is. Maar zij gaat van maximaal janken naar maximaal in de lampen hangen en weer terug. Dus de kans op herhaling maakt ze zelf op die manier alleen maar groter.
Ik vind Pascal en Mies niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
In haar geval kan ik dat niet knap vinden geloof ik. Ze vertelt het naar mijn idee om weer aandacht te genereren.
Vind je Pascal dan ook knap dat ze haar es etaleert op sm?
Ik denk dat beide vrouwen niet de goede beweegredenen hebben waarom ze het bespreekbaar maken.
Ze doet me denken aan Rose van Two-and-a-half men 😁quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik kwam een post van haar tegen over kinderen “op het spectrum” en dat ze daar open over wil praten omdat dat bijna niet gedaan wordt. (Heb het verder niet gelezen) Maar volgens mij wordt er anno 2026 best veel gesproken over kinderen met autisme of iets aanverwants. Men is daar niet zo gesloten meer in maar goed DBM treft geen andere volwassenen (alleen de andere autisten van haar autisten groepje) dus misschien dat ze dat daarom denkt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok zomaar dat DBM even rondje HAP/SEH doet, dat is naast de action ook haar happy place...
Moeder schreef zelf na de pijn in de knie dat meisje bang was dat ze niet aan de verwachtingen van anderen kon voldoen nu. Ik vind dat heftig voor een puber.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:04 schreef Keesie123 het volgende:
Och en die Minibelle.. ik gok dat het arme meisje haar toetsen niet goed gedaan heeft en er nu bericht is dat ze moet afstromen na de zomer. En dat kan mama niet aan. Als het kind echt HB is dan ben je als ouder ook prima blij met vmbo of havo hoor, zeker als dat zorgt dat je kind wel met plezier naar school gaat. Maar nee bij Minibelle is alleen het allerhoogste goed genoeg. Ik vraag me af welke mentale problemen deze kinderen nog gaan krijgen, echt een recept voor somberheid/depressie, angststoornissen, somatisch onverklaarbare klachten (goh die knie) of eetstoornissen bijvoorbeeld. Ik hoop dat die meisjes hier gelukkig uitkomen.
Andersom net zo, mijn kind deed praktijkonderwijs maar kwa niveau theoretische vakken was het te makkelijk maar een kind is zoveel meer dan alleen “leerniveau”. Hij doet nu mbo 2 en nog steeds is het niveau van Nederlands bv te makkelijk maar wederom zijn er andere onderdelen waarvan ik hoofdpijn krijg. (Kinderen schoppen mag niet he? 🥴)quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Moeder schreef zelf na de pijn in de knie dat meisje bang was dat ze niet aan de verwachtingen van anderen kon voldoen nu. Ik vind dat heftig voor een puber.
Blessures zijn ontzettend vervelend als je fanatiek sport en dus des te meer een taak aan de ouders om gerust te stellen en het vertrouwen te geven dat het wel weer goed komt (moeder gaat hier gewoon mee in de paniek).
En het is gewoon een feit dat niet ieder hoogbegaafd kind vwo kan doen of daar past (het zijn net gewone mensen). En dan zoek je naar wat anders. Na havo kun je alsnog vwo doen en er zijn zoveel meer wegen die naar Rome leiden.
Maar echt, ze is vrijwel nooit alleen met haar kinderen. Maar dit is t ultieme geluksmomentquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:04 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft eigenlijk nooit quality time met haar kinderen, maar ze ophalen van school is haar ultieme geluksmomentje
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het lukt me nu niet om beter uit te leggen wat ik bedoel. In mijn ogen is de reden dat MCW hier zo open over is niet de goede, en vind ik het dus niet knap.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Pascal en Mies niet met elkaar te vergelijken.
Dit denk ik ook ja. Alsnog zorgwekkend hoor. Zij gaat een keer instorten en dan "zat het er natuurlijk al heel lang aan te komen".quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?
Dat was een andere keer. Het zorgpersoneel heeft het maar druk met madam. En vervolgens gaat zij gewoon door met zichzelf maximaal slopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:25 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat was een andere keer. Het zorgpersoneel heeft het maar druk met madam. En vervolgens gaat zij gewoon door met zichzelf maximaal slopen.
Die vrouw kent gewoon geen rem. Gewoon lekker volgas blijven gaan terwijl je lichaam/geest je allang teruggeroepen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!
Heao geloof ik. Niet het eindexamen van de middelbare school.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij was ze zwanger toen ze eindexamen deed/afstudeerde, en heeft ze nooit gewerkt?
Ik herinner me vooral de beelden van een kleine Michelle die zegt: ik ben toch ook lief? En een pa die het prachtig vond dat zn puberdochter pitspoes werd. En laten we heel eerlijk zijn...veel mannen houden van pitspoezen, zolang het maar absoluut niet hun dochter is!quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat tv programma liet al zien dat het daar helemaal niet zo hallelujah is als dat ze doet voorkomen. Zo zag ik het tenminste.
Ze doet ook meer haar best in de lopende samenwerkingen viel me op, en het kopen van volgers heeft een reden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:41 schreef Cato99 het volgende:
Wat mij opvalt is dat de samenwerkingen van AM wel echt minder zijn geworden de laatste tijd. Ze is ook meer aan het vissen voor nieuwe samenwerkingen (denk aan Dilling maar ook een tijd geleden voor de badkamer. Wat overigens niet is gelukt want Maarten heeft dit uiteindelijk zelf maar opgelost toen AM een tijdje geleden een weekend weg was)
Ze heeft er nu nog een paar samenwerkingen die ze ook al had voor het akkefietje met Tim Hofman. Wellicht is dat contracten nog doorlopen. Ben heel benieuwd of dit ook zo blijft.
Een aantal jaren geleden deed AM ook nog wel eens gratis spullen/bedrijven promoten. Om zo een startende ondernemer te helpen. Zie dat al een lange tijd niet meer gebeuren. Wellicht kan het ook zo zijn dat ze er wel betaald voor werd en dit gewoon niet benoemde. Toen vond ik haar in ieder geval een stuk sympathieker dan nu.
Ik kan niet goed uitleggen hoe het op mij overkwam. Het was, om een woord van MCW te gebruiken, de hele vibe. MCW die vooral aan de verwachtingen van haar vader wilde voldoen, haar moeder die nauwelijks iets zei en steeds naar haar man keek alsof ze goedkeuring nodig had, dat pitspoezen verhaal inderdaad ook. Heel ongemakkelijk allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral de beelden van een kleine Michelle die zegt: ik ben toch ook lief? En een pa die het prachtig vond dat zn puberdochter pitspoes werd. En laten we heel eerlijk zijn...veel mannen houden van pitspoezen, zolang het maar absoluut niet hun dochter is!
Pa en ma Walk hadden wat issues denk ik.
Ik ben er bang voor...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Gelukkig heeft Pascal een organisatie gevonden die wel de doelmatigheid inzien en haar wel een kans op leven gunnen.
Ik hoop echt voor haar dat ze hier uit kan komen en gun haar het allerbeste.
Haar mindset vind ik diep triest. Ze mag daar flink mee aan de bak als ze voor echt herstel gaat.
Ja, ze weet het weer mooi te verwoorden. Ondertussen is ze toch echt zelf degene die de behandelingen heeft gestopt en voortijdig, tegen medisch advies in de kliniek heeft verlaten. Ik ben bang dat dit niet veel beter zal verlopen, maar hoop vooral voor haar omgeving dat ik ongelijk hebquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Gelukkig heeft Pascal een organisatie gevonden die wel de doelmatigheid inzien en haar wel een kans op leven gunnen.
Haar mindset vind ik diep triest. Ze mag daar flink mee aan de bak als ze voor echt herstel gaat.
Ja als er iemand niet tegen kritiek kan..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:02 schreef meesterinbreekster het volgende:
Lotteb vraagt wat mensen van haar vinden, en post vervolgens hoe wow het is dat iedereen toch door zijn eigen koker kijkt 🤡
Ik denk trouwens ook dat zij en joeri over niet al te lange tijd gaan samenwonen.
Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!
Nee joh, ze eet helemaal niet weinig. Ze eet immers de hele dag zegt ze altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde in dat Björn borg pakje, ik snap niet dat ze het volhoud , met zo weinig eten
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.
Exact wat ik dacht. Zij was nergens druk mee. Zij filmde Dion die nog tot laat bezig was om de troep in de keet op te ruimen en in te pakken en op de dag van de verhuizing ging Sanneke met haar moeder op pad. Zij heeft zo’n verknipt beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
Dan mag ze wel goed zoeken. Maar ze vist gewoon naar een uitnodiging, ze blijft net zo lang zeuren tot ze een nacht gratis heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:27 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke nog hard op zoek naar het hotel. ¤200 per nacht hoeft nu ook weer niet...
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:29 schreef LeSage het volgende:
Ik zou Sanneke zo graag steeds willen vertellen dat het ook anders kan.
Dat ik als baby van 10 maanden gewoon in de tent met mijn ouders ging kamperen. Dat er echt geen aparte kamers nodig zijn.
En geen enkel hotel doet wat zij precies wil hebben, belachelijk gewoon.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
Ik herkende ook wel veel in een aantal reacties.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
En dan Maxine Rouwendal die reageert dat je dit niet wil lezen en waarom mensen reageren. Ehhh, omdat Lotte daar zelf om vraagt??
Jaren geleden vond ik haar best leuk om te volgen, zat een beetje in dezelfde “vibe” (🙈😂). Maar zoals met zoveel influencers worden ze zo nep zodra er geld mee verdiend kan worden. En haak ik af.
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.
Tijdens de verhuizing heeft ze het minimale gedaan. Heeft volgens een halve dag bij haar moeder doorgebracht terwijl andere er alles aan hebben gedaan om het huis ingericht te krijgen.
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso niet
Misschien heeft ze ooit in een goede maand dat binnen geharkt, maar dat is echt niet haar standaard inkomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Als je dacht dat die vorige doos van AM een zooi troep bij elkaar was voor een belachelijke prijs, dan heb je die van deze ronde nog niet gezien. Als je zoiets aanschaft voor ¤50 moet je jezelf echt laten nakijken hoor. En dan nog beweren dat er zogenaamd voor meer dan 200 euro aan rommel in zit. Een klein tubetje van een of ander masker wat dan ¤27,95 zou kosten. Wie gelooft dat? Een boekje over uitjes, zo een slome wastas (moet meteen weer denken aan Maarten die die partybus uitstapt met zo een ding om z'n schouder, zo charmant) een blikje Chai poeder en wat zeep.
En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
Ik heb weekendje weg naar de efteling met hotel geboekt in mijn solo ✌️ kost wel wat.... 🤣 maar zin in!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.
Misschien niet elke maand. Maar ik denk wel dat ze flink verdiend heeft aan haar boeken en planners, plus daarbij de talloze boxen. Als je die inkomsten verdeelt over het hele jaar, komt ze vast aan een flink bedrag per maand.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
Er wordt hier veel geschreven over de al dan niet bestaande diagnoses van fluflu’s. Veel daarvan zou ik zo op MCW kunnen plakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.
Hoevaak is dat eerste boek verkocht? Er staat me iets van bij 60.000 maar als ik het zo typ dan klinkt dat als heeel erg veel. Maar dat x 3 euro is goed geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:11 schreef MonaB het volgende:
Toen bij Pascal stond dat ze begin juli in opname kon, was het eerste wat ik dacht: als die datum nog maar haalt... Laat ons hopen.
AM en haar inkomsten... ik twijfel er ook aan eigenlijk. Met boeken wordt algemeen veel minder verdiend dan gedacht. Geen idee hoeveel zij er verkocht heeft, maar je mag er waarschijnlijk vanuit gaan dat ze één à drie euro per verkocht boek ontvangt. En bij die boxen zal toch ook wel wat opbrengst blijven hangen bij degenen die die boxen helpen samenstellen en verdelen? Toch niet alle winst is voor haar? (Zo nauwgezet volg ik haar niet - ECHT GEEN TIJD VOOR - dus ik weet niet precies hoe de verdeling van die boxen georganiseerd is...)
Als je ziet hoeveel outfits en schoenen die meesleept op elk tripje dan is er wel een koffer nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef papierentas het volgende:
MCW; koffers pakken voor Parijs. Ik moet elke keer zo lachen om haar en haar koffers. Mens je gaat 4? dagen naar Parijs, wat heb je nodig dat je koffers moet pakken? De kleding van je lover en jezelf passen prima in 1 tas/ kleine koffer, komen zij weer aan met koffers vol alsof ze een halfjaar geen wasmachine tegenkomen.
Ze zal precies moeten doen wat haar gezegd wordt. Verstand op 0 bij wijze van spreke en de adviezen klakkeloos opvolgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Even vanuit Vlaanderen gesproken: 25.000? Jullie Nederlanders zijn echt een ras apart.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:13 schreef AnnArt het volgende:
2 euro per verkocht boek (a 20 euro) zegt chatgpt. Van het eerste boek Komt goed zijn 25000 exemplaren verkocht. 50 duizend euro dus.(Mag ze daarover nog belasting betalen?)
Ja ik denk ook dat dat haar heel zwaar valt, en het is ook intensief om non stop voor een baby/dreumes te zorgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.
Ohh 25000 exemplaren was hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:19 schreef MonaB het volgende:
[..]
Even vanuit Vlaanderen gesproken: 25.000? Jullie Nederlanders zijn echt een ras apart.
Of ga werken 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.
Als ze eens wat minder zooi zou kopen kan ze een duurdere kamer boeken. Sterker nog, ze zou vaker weekenden weg kunnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat dat haar heel zwaar valt, en het is ook intensief om non stop voor een baby/dreumes te zorgen.
Jammergenoeg zoekt ze de oplossing hiervoor totaal in de verkeerde hoek.
Oh en er zijn zat hotels met een extra slaapkamer boeken wij ook altijd maarja dat is wel wat duurder he.
Ja, dat bedoel ik. Zij neemt koffers vol kleding, schoenen en andere troep mee die je niet nodig hebt. Je hebt kleding aan, je neemt je basis dingen mee, 1 of 2 broeken en shirtjes en klaar. Maar ik denk vast te simpel. Haar hele leven is een kijk mij eens show.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel outfits en schoenen die meesleept op elk tripje dan is er wel een koffer nodig
Ze kan, gezien haar uitgavenpatroon, meer dan prima zo’n duurdere kamer boeken. Maar dan heeft ze nu niks om over te klagen. En ze kan toch ook prima nu testen hoe M. reageert als hij eens wat later naar bed gaat? Het is gewoon een kunst om in zoveel onmogelijkheden te denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze eens wat minder zooi zou kopen kan ze een duurdere kamer boeken. Sterker nog, ze zou vaker weekenden weg kunnen.
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:
AM gaat morgen naar de openingsdag van Liefslabel. Op het programma: boek signeren, boekpresentatie en een bingoshow met demammmavan prijzen.
Ik begrijp hier weinig van. Openingsdag? Ik dacht dat ze ging/moest stoppen met haar bedrijf maar nu dus een nieuw pand? En de dag draait dus eigenlijk om Annemarie? En hoezo een boekpresentatie als haar boeken al tijdenlang uit zijn?
Wat heerlijk! Ga je in het nieuwe hotel?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb weekendje weg naar de efteling met hotel geboekt in mijn solo ✌️ kost wel wat.... 🤣 maar zin in!
Ik vind dat als je het niet kan betalen moet je het niet doen maar ook niet zeiken.... en als je het wel hebt lekker doen en ook niet zeiken 👍
Té gekke prijzen nog wel he?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:
AM gaat morgen naar de openingsdag van Liefslabel. Op het programma: boek signeren, boekpresentatie en een bingoshow met demammmavan prijzen.
Ik begrijp hier weinig van. Openingsdag? Ik dacht dat ze ging/moest stoppen met haar bedrijf maar nu dus een nieuw pand? En de dag draait dus eigenlijk om Annemarie? En hoezo een boekpresentatie als haar boeken al tijdenlang uit zijn?
Zeker.... en hoe meer je laat zien hoe hoger het prijskaartjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:21 schreef Donna het volgende:
De bedragen die om gaan in de fluflu wereld zijn echt niet mals hoor.
Een middag lachen, gieren, brullen. Ik zie het niet gebeuren 🙈quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..
Morgen is het kennelijk de grote AM en Brenda show;
DE MAMMA VAN ➸ Zaterdag 30 mei 2026 | Bingoshow
¤19,95
Op voorraad
Laat de ballen maar vallen! Een hilarische middag lachen, gieren, brullen… op onze nieuwe en inspirerende locatie in Alphen aan den Rijn! Onder begeleiding van de enige echte @:demammavan Annemarie en Brenda van LiefsLabel.
PROGRAMMA
Winkel Open / Ontvangst van 10.00 – 16.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Inloop / Boek signeren 11-12.30 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Boekpresentatie 14.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Bingoshow 15.00 uur | 3x kaarten 9x rondes & te gekke De Mamma Van prijzen (max 50 tickets)
Ik kan nog 47 tickets kopen
Maar dat vindt Mijan leuk, die houdt niet van speeltuinen, dierentuinen of pretparken. Die wil shoppen met zijn MOEDER.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke wil op stedentrip naar Antwerpen. En daar wil ze niet te veel geld aan uitgeven en een aparte kamer voor Mijan.
Wat heeft dat kind sowieso aan een citytrip?! En sowieso als je naar Antwerpen gaat dan ga je daar flink geld aan uitgeven of je nou gaat shoppen of naar musea gaat...
Nee het oude... maar ben van plan om met mijn oudste 2 naar het nieuwe te gaan als ze geslaagd zijn! (Volgend jaar) ben nu alleen en toch niet van plan veel in het hotel te zijn 🤣quote:
Dat zie ik haar zeker niet doen. Er zal welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke wil op stedentrip naar Antwerpen. En daar wil ze niet te veel geld aan uitgeven en een aparte kamer voor Mijan.
Wat heeft dat kind sowieso aan een citytrip?! En sowieso als je naar Antwerpen gaat dan ga je daar flink geld aan uitgeven of je nou gaat shoppen of naar musea gaat...
Tja volgens Sanneke is M ook geen buitenkind.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Oh die is ook mooi!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee het oude... maar ben van plan om met mijn oudste 2 naar het nieuwe te gaan als ze geslaagd zijn! (Volgend jaar) ben nu alleen en toch niet van plan veel in het hotel te zijn 🤣
Erg he. Ik hoop altijd maar dat dit is omdat moeder haar stem niet op het filmpje wil, en dat ze buiten het filmen om gewoon antwoordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Mirp het volgende:
Och en die mannetje van HVK steeds praten en dingen aanwijzen, en mama geeft gewoon nooit antwoord. Triest.
Het kind vindt het leuk om mensen te zien. Dat lukt wel tijdens een stedentrip. Sanneke wil alleen naar de Hema en uit eten. En Dion mag betalen. Zo heeft iedereen wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop met je mee, maar ik vraag het me serieus af daar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Erg he. Ik hoop altijd maar dat dit is omdat moeder haar stem niet op het filmpje wil, en dat ze buiten het filmen om gewoon antwoordt.
Echt, iedereen, zelfs de meest gemankeerde persoon, zal reageren als een kind dingen aanwijst en probeert te praten. Soort natuurlijke reflex.
Het huis zal wel rond zijn. Een zwangerschapsaankondiging doet ze vast niet op die manier op de stoep bij moeders.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef poohenzo het volgende:
Ach AM en Juul gooien er nog even in dat Juul zwanger is … zal wel weer een dijenkletser van de Geertsen zijn
We positief: sinds hij op die (pre?)school zit, praat hij wel meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Mirp het volgende:
Och en die mannetje van HVK steeds praten en dingen aanwijzen, en mama geeft gewoon nooit antwoord. Triest.
Als ze gewoon zou gaan werken zou ze zulke luxe kunnen betalen, dat lijkt me in haar geval echt de enige oplossing.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
Wat zeg jij nou weer voor rare lelijke dingen 😱 ze heeft autisme is dik en heeft een kind dat plakt he!!! En het waait ook nogquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Als ze gewoon zou gaan werken zou ze zulke luxe kunnen betalen, dat lijkt me in haar geval echt de enige oplossing.
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:21 schreef Donna het volgende:
De bedragen die om gaan in de fluflu wereld zijn echt niet mals hoor.
Ja en waar was ze ook alweer topverkoper van? Zei ze van de weekquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.
Dat tikt lekker aan
Ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:23 schreef Missinglink24 het volgende:
AM rekent het wekelijkse knol hobbel uurtje als sport.
Begrijp me niet verkeerd, paardrijden is een sport, zelf ook jaren gedaan.
Maar hoe dat daar bij die manege gaat, ook nog lekker aan de zuip op een paard, nee, daar word je echt niet fitter van.
Niet piemeltje kleien en nog niemand heeft brood gezien... dus ze heeft de doos en al die andere broodbak meuk voor Piet snot gekocht.... en maar lachen dat dion zoveel werkt 👌quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze heeft gisteren niet meegedaan aan het piemelkleien, maar het is wel een onwijs leuke doos 😍😍’
In Antwerpen zit wel het chocolademuseumquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat zie ik haar zeker niet doen. Er zal wel
Een speciale winkel van iets zitten?
En sowieso uit eten. Waarbij ze wel weer zal klagen over de stoelen, de prijzen, het gebrek aan vegetarische opties de openingstijden, wat er voor kinderen op het menu staat. Etcetera.
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sanneke redeneert zo vaak alleen vanuit haar eigen perspectief.
‘Ik vind dat alle winkels grote maten moeten verkopen’
‘Ik wil dat er een aparte ruimte is in een hotelkamer zodat dat een klein kind mee kan. Een muurtje of gordijntje ofzo, of een vide’
Niet echt een aparte ruimte.
Is ze van plan om ontzettend van bil te gaan en moet dat afgeschermd worden dmv een gordijntje?
Maar ook dat zijn haar woorden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.
Dat tikt lekker aan
Te druk, te duur, te weinig smaken die nog niet bestaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Antwerpen zit wel het chocolademuseum
Misschien hangt haar eetstoornis ook wel samen met een soort van koopverslaving? Spullen blijven kopen om controle te hebben, en even die rush voelen van gelukkig zijn met je nieuwe spullen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Al die spullen die Pascal maar op Vinted blijft plaatsen.. heeft ze zo’n mega-huis dat ze dat allemaal kon opbergen?
En vrijwel alles ‘nieuw zonder prijskaartje’. Sneakers voor ¤ 130,- zijn die nieuw mét prijskaartje zoveel duurder?
Waar is die 19.95 euro voor? Om mee te doen aan de bingo?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..
¤19,95
Op voorraad
Laat de ballen maar vallen! Een hilarische middag lachen, gieren, brullen… op onze nieuwe en inspirerende locatie in Alphen aan den Rijn! Onder begeleiding van de enige echte @:demammavan Annemarie en Brenda van LiefsLabel.
PROGRAMMA
Bingoshow 15.00 uur | 3x kaarten 9x rondes & te gekke De Mamma Van prijzen (max 50 tickets)
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Waar is die 19.95 euro voor? Om mee te doen aan de bingo?
Dat lijkt me bizar veel. Zou werkelijk iemand dat betalen?
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.
Ik ga 1 keer per jaar naar de bingo van mijn oude werkgever. Daar betaal je 17,50 euro maar kun je tv, weekendje weg, volle boodschappen en nog veel meer winnen.
Ik vraag mij af wat er lachen gieren brullen wordt? AM loopt met haar telefoon rond en wie doet dan de bingo ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
¤19,95
Op voorraad
PROGRAMMA
Alleen die termen vind ik al om te janken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er lachen gieren brullen wordt? AM loopt met haar telefoon rond en wie doet dan de bingo ?
Ind . Overdrijven hebben de twee dames uitgevonden .quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Alleen die termen vind ik al om te janken eerlijk gezegd.
Dit is een reclame event. Met demammmavan prijzen. Dus vast geen tv, weekend weg of een kar boodschappen als prijs.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.
Ik ga 1 keer per jaar naar de bingo van mijn oude werkgever. Daar betaal je 17,50 euro maar kun je tv, weekendje weg, volle boodschappen en nog veel meer winnen.
Dan is het sws bizar dat je moet betalen om haar van haar troep af te helpen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit is een reclame event. Met demammmavan prijzen. Dus vast geen tv, weekend weg of een kar boodschappen als prijs.
True!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.
Dit klinkt wel alsof je goeie prijzen kan winnen. Daar zou ik ook wel aan meedoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.
Want Lotje heeft recht op een fitte moeder.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:05 schreef Miepje77 het volgende:
Lijkt me heerlijk door met 1x paardrijden en 1x zo een les per week jezelf weer fit en sterk te voelen. T een wassen neus.
Haha en de rest van de kinderen en haar man hebben niks aan een fitte moe/vrouw? Tja L. haar jongste lievelingetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Want Lotje heeft recht op een fitte moeder.
Volgens mij doet ze dit voor haar trip naar IJsland toch?
Ik krijg het niet weg... helaas voor de romantiek in huize galinhaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jommens, massaal kefir gaan halen want LotteB heeft een samenwerking. Kennelijk hoort er bij zo'n reclame ook klef gedoe. Is kefir lustopwekkend ook? 🤔
Ik stond al voor de deur van de supermarkt, ga nu maar weer naar huis. (Maar het was wel het uitje van de dag! 🥳)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik krijg het niet weg... helaas voor de romantiek in huize galinha
Zie je ook vaak terug bij mensen die zo scherp zijn als een knikkerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.
Niet iedereen met autisme doet dat zo, maar het is bij haar wel vanuit die diagnose te plaatsen zeg maar.
Ik zou haar toewensen dat ze daar hulp bij krijgt, want er is iets aan te doen en op deze manier is het niet zo aantrekkelijk voor anderen om met haar om te gaan.
Ik ben geneigd te denken in mogelijkheden, een zwakte inderdaad. Sorry.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor rare lelijke dingen 😱 ze heeft autisme is dik en heeft een kind dat plakt he!!! En het waait ook nog
Ze doet het alleen wanneer het haar uitkomt. Niks autisme, enkel verwend en asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.
Niet iedereen met autisme doet dat zo, maar het is bij haar wel vanuit die diagnose te plaatsen zeg maar.
Ik zou haar toewensen dat ze daar hulp bij krijgt, want er is iets aan te doen en op deze manier is het niet zo aantrekkelijk voor anderen om met haar om te gaan.
Haar wenkies lijken wel met de dag dikker te worden. En dan geeft ze haar ogen vaak zo dicht zitten en praat ze op een typische manier. Gister die blouse die ze steeds moest ophijsen en de dames los in het netje. Het ziet er allemaal heel oncomfortabel uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Pfoe Familiekoning kan beter niet haar make up even gaan bijwerken en nog meer bijsmeren. Ik schrik gewoon weer van haar.
Ja ik vind het heftig... echt heel heftig. En dan die donkere counterachtige streep op haar neus die juist haar neus extra accentueert. Ik snap het niet. En inderdaad die kleding...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haar wenkies lijken wel met de dag dikker te worden. En dan geeft ze haar ogen vaak zo dicht zitten en praat ze op een typische manier. Gister die blouse die ze steeds moest ophijsen en de dames los in het netje. Het ziet er allemaal heel oncomfortabel uit.
Wat is haar account naamquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Pfoe Familiekoning kan beter niet haar make up even gaan bijwerken en nog meer bijsmeren. Ik schrik gewoon weer van haar.
Van 0 naar de blokkendoos is 0,1seconden 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:19 schreef Johanna38 het volgende:
Wat prettig om al die eerlijke comments bij MamaLotje te lezen zeg. Ik was even geneigd om ook te reageren met: “Ik volg je alleen om met mijn Fok-zusters over jouw content (en jouw BonJoeri😂) te kunnen bomen.”
Zien jullie de gelijkenissen in de manier waarop Lotte en Michelle producten promoten?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jommens, massaal kefir gaan halen want LotteB heeft een samenwerking. Kennelijk hoort er bij zo'n reclame ook klef gedoe. Is kefir lustopwekkend ook? 🤔
Het is alleen maar elkaar aflebberen, beklimmen en naar elkaar kijken via de camera.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zien jullie de gelijkenissen in de manier waarop Lotte en Michelle producten promoten?
Ik denk dat het vooral een probleem is van Sanneke die veel verwacht van haar kind, volgens haar loopt ie nogal voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer iets gevonden wat lastig is🥳
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.
Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
Dat is nou net iets wat ik niet zie. Maar dat zou ik nooit zeggen tegen een ouder. Ik zie juist een kindje dat weinig doet. Maar volgens haar loopt ie los! Nooit gezien en dat maakt ook niet uit maar ik denk dat er een kern van onwaarheid in die uitspraak zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een probleem is van Sanneke die veel verwacht van haar kind, volgens haar loopt ie nogal voor.
Misschien zit je al in de blokkendoos? Ik zet haar naam er heel duidelijk bij namelijk. Ik vond het daardoor een vreemde vraag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heel gek gedaan maar kon ze niet vinden, thanks voor de tip
"De manier waarop mensen tegen hem praten " .... ze zeggen dan goedemorgen... wel 20x 🤔 staat ze dan stil in die supermarkt te wachten tot iemand hem aanspreekt?? Ik heb echt nog nooit gehad dat ik lang genoeg stil stond dat mensen 10x iets tegen het kind zeiden 🤔🤷quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.
Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
Ik had ook nooit van haar gehoord maar vond haar dus met die naam.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heel gek gedaan maar kon ze niet vinden, thanks voor de tip
Misschien moet ze hem in alles eens stimuleren. Ik heb het idee dat hij dat goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
"De manier waarop mensen tegen hem praten " .... ze zeggen dan goedemorgen... wel 20x 🤔 staat ze dan stil in die supermarkt te wachten tot iemand hem aanspreekt?? Ik heb echt nog nooit gehad dat ik lang genoeg stil stond dat mensen 10x iets tegen het kind zeiden 🤔🤷
Mijn kinderen werden trouwens altijd onderschat 😂 mijn 2e zag er met 2 jaar nog echt als een baby uit (kon wel lopen en praten... en er werd dan altijd gezegd "zo die is snel!" 😂👌 wat eigenlijk best mee viel )
Sanneke praat juist tegen hem alsof hij gek is... misschien moet ze wat meer op een normale manier met hem praten 🤷
Nee hij loopt nog niet. Ja op zijn knieën, een soort kruipen plus eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is nou net iets wat ik niet zie. Maar dat zou ik nooit zeggen tegen een ouder. Ik zie juist een kindje dat weinig doet. Maar volgens haar loopt ie los! Nooit gezien en dat maakt ook niet uit maar ik denk dat er een kern van onwaarheid in die uitspraak zit.
Ik snap je punt maar ze is niet minder begaafd en speelt het ook niet. Zo is ze gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vraag me bij de mevrouw van Liefslabel altijd af of ze echt zo is als ze doet. Op IG lijkt ze me namelijk niet....ehm.....hoe zeg je dat netjes?
Niet het allerscherpste mes uit de la.
Speelt ze dat, of is ze inderdaad wat minder begaafd?
Dat was van Wild. En niet alleen in Nederland maar van heel Europa!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en waar was ze ook alweer topverkoper van? Zei ze van de week
Klopt, dat zei ze afgelopen week. Maar een week of 2 terug liep hij los, toen was ze nog zo blij dat Dion ook thuis was zodat ze het beiden hadden gezien. Mijn kinderen deden hun eerste stapjes niet bij mij. Heb ik geen trauma aan overgehouden. De eerste keer dat ik ze los zag lopen was ook een eerste keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee hij loopt nog niet. Ja op zijn knieën, een soort kruipen plus eigenlijk.
MLM.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was van Wild. En niet alleen in Nederland maar van heel Europa!
Bij deviervankim of kliekvanlies worden flinke reizen mee gewonnen als je topverkoper bent. Maar dat is msm dus piramideverkoop dat is Wild dan weer niet denk ik
Ja chatGPT weet altijd heel goed wat je wil horenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een goed gesprek gehad met chatgpt 🤔 hoe eenzaam ben je dan? Ik had vanmorgen een goed gesprek met de buurvrouw... en net op schoolplein met een andere moeder... en net thuisgekomen met mijn dochter 🤔 kan niet zeggen dat ik uren aan 1 stuk klets maar als ik een gesprek met een AI iets een mooi of goed gesprek ga noemen ga ik me zorgen maken 🤔
Maar chatgpt vind haar een goede moeder 👌 weet chatgpt ook dat ze alle prive info van haar kinderen openbaar deelt? En chatgpt vind dat ze het druk heeft 😂👌 tja....
Nou.... lekker veel op bed ... pret ritjes naar de hap om je kinderen te bestickeren en vergeet de action niet 👍 wat een heftig druk leven heeft die vrouw! Maar goed dat ze niet ook nog hoeft te werken
De gemiddelde mens kan de leeftijd van een kind überhaupt niet inschatten, zeker niet als ze zelf al even uit de kleine kinderen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik stuurde zielige, sturende berichten naar ChatGPT en wat er toen gebeurde zal u verbazen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft medisch advies ingewonnen bij chatgpt.
Ze heeft t zo druk
Huishouden -> kinderen -> overleven-> sporten -> repeat. Jommens, jommens, jommens toch. Wat een drukte.
En als iemand zovaak goedemorgen tegen een kind zegt en er komt geen reactie zeg je als ouder zijnde toch eerder dat hij nog niet praat? Rare reacti e ook van Sanneke om.zo lang iemand goedemorgen tegen je niet terug sprekende kind door te laten pratenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
De gemiddelde mens kan de leeftijd van een kind überhaupt niet inschatten, zeker niet als ze zelf al even uit de kleine kinderen zijn.
Gezever weer.
Dit dus echt 😂 hoe sta je daar naast dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En als iemand zovaak goedemorgen tegen een kind zegt en er komt geen reactie zeg je als ouder zijnde toch eerder dat hij nog niet praat? Rare reacti e ook van Sanneke om.zo lang iemand goedemorgen tegen je niet terug sprekende kind door te laten praten
Misschien gaat ze nog wel een besteller schrijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik stuurde zielige, sturende berichten naar ChatGPT en wat er toen gebeurde zal u verbazen.
‘Hij is pas anderhalf en kan nog niet praten, haha.’quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En als iemand zovaak goedemorgen tegen een kind zegt en er komt geen reactie zeg je als ouder zijnde toch eerder dat hij nog niet praat? Rare reacti e ook van Sanneke om.zo lang iemand goedemorgen tegen je niet terug sprekende kind door te laten praten
Heb de story niet gezien, maar wie verwacht precies teveel van hem? De winkelmedewerkers denken dat hij komt vakkenvullen ofzo? Ze zien toch amper andere mensen die iets van hem kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Een mevrouw zei wel 20x goedemorgen tegen hem en wachtte op het moment dat hij goedemorgen terug zou zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Heb de story niet gezien, maar wie verwacht precies teveel van hem? De winkelmedewerkers denken dat hij komt vakkenvullen ofzo? Ze zien toch amper andere mensen die iets van hem kunnen verwachten
Voordat ik ging werken dacht ik laat ik chatgpt eens vragen wanneer er hier regen en evt onweer komt. Onweer en noodweer zou hier niet komen en regen pas na 16u. Chat kijk ik dus nooit meer aan he, we hebben hier zulk noodweer gehad en de eerste buien vielen al voor 16u, en ik was zo bang. Ik vertrouw voortaan op de buienradar en niet op chat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een goed gesprek gehad met chatgpt 🤔 hoe eenzaam ben je dan? Ik had vanmorgen een goed gesprek met de buurvrouw... en net op schoolplein met een andere moeder... en net thuisgekomen met mijn dochter 🤔 kan niet zeggen dat ik uren aan 1 stuk klets maar als ik een gesprek met een AI iets een mooi of goed gesprek ga noemen ga ik me zorgen maken 🤔
Maar chatgpt vind haar een goede moeder 👌 weet chatgpt ook dat ze alle prive info van haar kinderen openbaar deelt? En chatgpt vind dat ze het druk heeft 😂👌 tja....
Nou.... lekker veel op bed ... pret ritjes naar de hap om je kinderen te bestickeren en vergeet de action niet 👍 wat een heftig druk leven heeft die vrouw! Maar goed dat ze niet ook nog hoeft te werken
Jup!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef Lipisu het volgende:
Hvk zit op het strand, zit er nu een man met paardenstaart bij Zayn en de spullen?
Nou, Sanneke vónd dat die vrouw daarop wachtte. Misschien zei ze 3x ‘goedemorgen’ omdat hij daarom moest lachen ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een mevrouw zei wel 20x goedemorgen tegen hem en wachtte op het moment dat hij goedemorgen terug zou zeggen.
Het is weer een gesponsord uitje van de reismevrouw. Dus dan moet je hè? 🤪quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:36 schreef Harper het volgende:
Zo te zien gaan AM en Maarten binnenkort naar Griekenland. Normaal gesproken zou ik zeggen: leuk voor ze! Maar ik vind het wel veel worden. Als ik AM was geweest had ik daarvoor wat geminderd met al die promotieweekendjes weg. Ik snap best dat ze het zorgen moe is maar tegenwoordig is ze maar al te graag weg op momenten dat iedereen thuis is.
En nee, dat kun je niet vergelijken met een normale baan waarvoor je 4/5 dagen het huis uit bent.
Alles wat Sanneke zegt neem ik met een korreltje zout. Laatst vertelde ze ook dat iemand heel boos naar haar kind keek. Ook niet gebeurd denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou, Sanneke vónd dat die vrouw daarop wachtte. Misschien zei ze 3x ‘goedemorgen’ omdat hij daarom moest lachen ofzo.
Of wel... maar lekker boeiend... als ik iedere keer dat iemand boos naar mijn kind keek zonder reden zou melden heb ik ook een drukke instaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alles wat Sanneke zegt neem ik met een korreltje zout. Laatst vertelde ze ook dat iemand heel boos naar haar kind keek. Ook niet gebeurd denk ik.
Wie kijkt er dan boos naar een kind in een buggy? Liet ze hem alles uit de stelling trekken ? Ik denk ook niet gebeurdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alles wat Sanneke zegt neem ik met een korreltje zout. Laatst vertelde ze ook dat iemand heel boos naar haar kind keek. Ook niet gebeurd denk ik.
Het was in de supermarkt. Kind zat in het winkelwagentje en iemand keek boos. Dion was er ook bij maar die bevestigde het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan boos naar een kind in een buggy? Liet ze hem alles uit de stelling trekken ? Ik denk ook niet gebeurd
Wéér die eeuwige komkommer-tomaat-witte kassalade....4e keer deze week.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Gatverdamme bij de Geertsen, roti met feta salade
Is dat J's vader?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef Lipisu het volgende:
Hvk zit op het strand, zit er nu een man met paardenstaart bij Zayn en de spullen?
Ik vind dat ook echt ontzettend onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Fam Koning: ‘wanneer ik iets heb afgesproken maar veel later kom doordat ik iedereen in de wijk tegenkom’
Ik vind dat onbeschoft. Jouw tijd is belangrijker dan die van mij? Ik ben niet belangrijk genoeg om op tijd te komen?
Dat idee heb ik dus ook. De naam is ook verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een raar briefje, dat heeft Sanneke toch niet geschreven? Zal wel van zijn ouders zijn ofzo die mee hebben betaald aan het kado.
En daarna in caps met uitroepteken goed. Zal dat Sanneke zijn geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook. De naam is ook verkeerd geschreven.
Of het kind zelf. Hij loopt immers voor!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En daarna in caps met uitroepteken goed. Zal dat Sanneke zijn geweest?
Maar het is toch ook raar als opa/oma zijn naam verkeerd schrijft? 😅quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een raar briefje, dat heeft Sanneke toch niet geschreven? Zal wel van zijn ouders zijn ofzo die mee hebben betaald aan het kado.
Vind ik wel maar toch kan ik me daar nog iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar het is toch ook raar als opa/oma zijn naam verkeerd schrijft? 😅
🙇♂️ hier schrijft oma/schoonmoeder regelmatig de naam van 1 van mijn kinderen verkeerd 🙇♂️ (er zijn 2 verschillende spellingen en ze vind de andere mooier 🙇♂️)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat als oma zijnde express doen wel heel erg stom.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🙇♂️ hier schrijft oma/schoonmoeder regelmatig de naam van 1 van mijn kinderen verkeerd 🙇♂️ (er zijn 2 verschillende spellingen en ze vind de andere mooier 🙇♂️)
Ja het was natuurlijk wel ontzettend plak weer en dan verdraag ik ook geen BH dus dat snap ik ergens nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Het is wel echt de tijd van borsten die uit shirts of jurken komen he? Ik zie echt stories vol de laatste dagen.
Bij Lterveld hangen ze er ook flink uit.
Ja is ook maar nog raarder als zijn MOEDER zijn naam verkeerd schrijft 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
ik zou dat geen roti durven noemen, wat is er met die roti plaat gebeurdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Gatverdamme bij de Geertsen, roti met feta salade
Nou vooral dat laatste vind ik een ding, Ik moet eerlijk zeggen op dit moment ook soms even geen bh te dragen in bepaalde jurkjes maar ik voel dan niet de behoefte om dit te posten. 😂 Maar die enorme, enorme inkijk ook gewoon. Je hoeft jezelf niet in een burka te hijsen maar je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het was natuurlijk wel ontzettend plak weer en dan verdraag ik ook geen BH dus dat snap ik ergens nog wel
Of het allemaal op insta moet is de volgende vraag natuurlijk 😅
Mijn moeder heeft overigens mij ooit gefeliciteerd op Facebook en mijn naam verkeerd geschreven...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is ook maar nog raarder als zijn MOEDER zijn naam verkeerd schrijft 😂
🤣 volgens mij draagt nooit iemand creamy behalve als het weer tijd is voor een reclamequote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:51 schreef Harper het volgende:
Ik weet niet of JvP vandaag een bh van Creamy droeg, maar zo ja, dan is het geen goede reclame.
🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft overigens mij ooit gefeliciteerd op Facebook en mijn naam verkeerd geschreven...Ik vond het vreselijk! Dit komt nu ineens omhoog.
Oh jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bijnamen voor het kind denk ik. Binkie wordt ie vaak genoemd.
Misschien is Mij jan een onderling 'grapje' omdat veel mensen het verkeerd uitspreken? (Heeft ze wel eens verteld).quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Oh ja
Dan is Mij jan misschien ook een bijnaam?
Appartement is ook bijzonder gespeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |